Pyramidhead
Vieras
Nyt kun on peliä tullut pelattua jo paljon niin täytyy sanoa, että onhan tämä paras Smash Bros. Aluksi muutama pelimekaniikan muutos Meleeseen nähden, jotka täällä varmasti on jo mainittukin tuntuivat hiukan oudolta, mutta pidemmän päälle niitä ei edes huomaa. Ei nämä kyseiset uudistukset silti varsinaisesti positiivisia ole, mutta lopulta melko yhdentekeviä. Vähän tuntuu, että jotkut Melee veteraanit ovat vain pelanneet Meleetä liikaa ja tottuneet satojen ellei tuhansien tuntien aikana tiettyihin asioihin, eivätkä pysty sulattamaan mitään muutosta. Olen sanonut tämän monien sarjojen aikaisempien osien faneille ja se sopii tähänkin. Sama pelikö sieltä olisi pitänyt uudestaan julkaista? Mutta siis ymmärrän sinänsä valitukset, sillä tunnistan itsekin ongelmakohdat. Minusta ne eivät vain ole kovin merkittäviä ja jäävät positiivisten asioiden varjoon.
Olen sitä mieltä, että Brawl tarjoaa monipuolisemman kokemuksen pelattavuudenkin osalta, koska hahmoissa on paljon enemmän vaihtelua ja osa niistä on mukavan haastavaa hallita täysin. Tämä tuo peliin myös taktiikkaa. Enemmän kuin mitä Melee vaati. Pidän oikeasti Brawlia enemmän hc-pelinä kuin Meleetä kokonaisuudessaan, vaikka se myös samalla toimii entistä paremmin täysin partypelinäkin. Aika taitavasti rakennettu peli. Tähän kun lisää vielä sen kaiken muun sisällön mitä peli tarjoaa niin paketti on kyllä jotain mitä ei olla koskaan ennen nähty. Minulle silti hienointa Smash Brossissa on kaikki se kerättävä tavara ja kentät ja hahmot. Ja jo pelkästään senkin ansiosta tämä olisi minulle paras Smash Bros, mutta olen tullut siihen tulokseen että on tämä kyllä muutenkin. Peli on ylistyslaulu Nintedolle ja pelaamiselle yleensäkin. Vastaavaa ei ole toista.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2008 15:38 kirjoittanut Pyramidhead »