Koko versiota tahkottuani olen kyllä innostunut reilusti demoa enemmän. Toki käytännössä kaikki valitukseni aiheet pätevät yhä, mutta radat ovat vain niin siistejä, ettei ennen ole nähty. Meininki on hyvin erilaista SSX:n aiempiin osiin verrattuna, mutta mielestäni suunta on oikein mainio.
Erityisesti hyvää fiilistä tuovat ne valtavat hyppyrit, joista Wingsuitin avulla saa hiton pitkät ilmat. Todella tyydyttävää leijailla wingsuitin avulla kärkeen nopeuskisassa tai pelastaa pieleen mennyt loikka rotkon kuolemalta.
Se oli aika siistiä, että jos rotko kutsuu, peli on ohi. Toki tässä voi käyttää takaisin kelausta, joka kuluttaa pointseja, mutta itse haluan täydet pointsit, joten en juuri aikaa kelaile.
Rinteet ovat aivan mahtavia.
Tuo temppuilun turha nopeus vähän rasittaa kyllä. Samoin se laskeutumisasennon automatisointi on hölmö ratkaisu. Grindit nyt ainakin pitäisi saada itse tasapainottaa, edes näennäisesti.
Mutta näistä huolimatta olen kyllä viihtynyt todella tiiviisti pelin parissa.
Kuulostaa olevan juuri niitä vahvuuksia joihin itsekin olen peliä odotellessa luottanut, vaikka toki liiat automisoinnit tietyissä jutuissa ovat aika kummallinen ratkaisu. Peli onkin jo postissa matkalla, ja ensi viikolla ehtinen starttaamaan itse. Hyvä tulee!