Itse arvostan pelissä kuin pelissä syvällistä tarinaa, mutta kun on yhtä Mario- peliä pelannut, on pelannut kaikkia tarinan osalta. On se vain käsittämätön asia, että miten Nintendon annetaan aina mennä tuossa siitä missä aita on matalin. Antaisivat apinalle kirjoituskoneen, niin sieltäkin irtoaisi takuulla syvällisempi tarina.
Hehheh, minä en ainakaan millään osaa kuvitella Marioa, jossa olisi oikeasti syvällinen ja ennen kaikkea uskottava tarina. Miten näillä hahmoilla sellaisen muka edes rakentaa? Toinen seikka on tietenkin se, että vuosien saatossa on tottunut siihen, mitä Mario edustaa(eritoten kotikentällään, loikintapuolella): rautaista pelattavuutta, loistavaa kenttäsuunnittelua ja yksinkertaista riemua. Ja sitä kaikkea NSMB:kin tarjoaa. Se oli lyhyt ja helppo, mutta sitä on pirun mukava pelata, enkä minä ainakaan tällä haavaa osaa vaatia enempää.
Seuraavalta 2D-Mariolta voikin sitten jo odottaa vähintään Mario Worldin kaltaista laajuutta, parempia power-uppeja, entistä hullumpia kenttiä ja muuta pientä, mutta ne peruselementit ovat edelleen sitä samaa. Ja niin sen kuuluu ollakin.