Vs: Vuoden pelit 2008 -äänestys
« Vastaus #35 : 11.02.2009 17:00 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Ketjun aloittajana käytän diktaattorin valtuuksiani ja lisään äänestysaikaa viikolla. Tarvitsee hieman lisäaikaa erään pelin kanssa.
Ääniä otetaan siis edelleen vastaan ja vanhoja listoja saa muokata niin paljon kuin sielu sietää.
Viittiks Lantu laskee jo äänet?
Jooh, pahoittelut viivästymisestä. Lasken tänä viikonloppuna, sillä aika on seuraavat pari päivää täysin kortilla.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Vs: Vuoden pelit 2008 -äänestys
« Vastaus #38 : 16.02.2009 01:44 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Ei ollut valmista. Olin pettynyt.
Däng... Anteeksi, että pilasin päiväsi (vai yösi?).
Joka tapauksessa, lopulliset tulokset listattu ensimmäiseen viestiin todella pian.
Oma listani:
1. Left 4 Dead (PC)
Peli jota vihaa ja rakastaa. Mistään mitään tajuamattomien tuntemattomien kanssa pelatessa peli saa välillä raivon partaalle, mutta sopivassa porukassa parempaa peliä saa hakea. Saisi vaan nopeasti tulla sitä lisäsisältöä.
2. The Witcher: Enhanced Edition (PC)
En ole kovinkaan pitkälle pelannut, mutta melkeinpä kaikki mitä olen nähnyt, on vakuuttannut. Laadun tunnistaa.
3. TrackMania Nations Forever (PC)
Periaatteessa kyseessä on pitkälti sama peli (käytännössä onkin) kuin 2006 julkaistu TM Nations, mutta jo paskamaisen kopiosuojauksen poisto oikeuttaa pelin pääsyn listalle. Pääsihän sitä nyt ensimmäistä kertaa täysin huoletta pelaamaan. Omistan United Foreverinkin, jossa on huomattavasti enemmän ja monipuolisemmin sisältöä, mutta Nationsissa on vain sitä jotain. Pelin keskittyessä pelkkään stadiumiin, on siitä saatu myös otettua kaikki irti.
4. Phoenix Wright: Ace Attorney - Trials and Tribulations (DS)
Suurin osa sarjasta kiinnostuneista on tämän luultavasti jo 2007 läpi pelannut, mutta itse sain tämän hankittua vasta 2008 loppupuolella. Ei välttämättä voita ensimmäistä osaa (nostalgia on kivaa), mutta parempaa päätöstä ei trilogia olisi voinut saada.
5. Wario Land: The Shake Dimension (Wii])
Palautti uskon Nintendon omiin 2D-tasoloikintoihin. Vaikeustaso ei ehkä ole päätä huimaava, mutta peliä yksinkertaisesti todella hauska pelata.
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu