Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Wiin Q1 2009 pelit:
Onhan tuolla jopa muutama ihan mielenkiintoinen julkaisu, mitä ei voi kyllä sanoa tämän syksyn Wii-tarjonnasta.
NEW PLAY CONTROL!™ Pikmin (Nintendo) 6.2. 2009
Little King´s Story (Rising Star Games) 28.3. 2009
MADWORLD (SEGA) maaliskuu 2009
Samurai Shodown Anthology (Ignition) Q1 2009
Eikä sovi unohtaa tätä, klassikko jo syntyessään.
Onechanbra-Bikini Zombi Slayers (D3Publisher) helmikuu 2009
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Riepu
Oh nice.
Moderaattori
Basaaripisteet: 2
En ole Anders, joten paha sanoa, mutta hänen viesteistään saan ainakin itse käsityksen, että hän pitää Brawlista, mutta on yksinkertaisesti kolunnut sitä niin paljon, ettei hän ole jaksanut pelata peliään enää pitkiin aikoihin. En ainakaan tuossa hänen ylemmässä viestissä näe siis mitään mikä viittaisi siihen, että Brawl olisi paska. Itse asiassa se on ilmeisesti ollut niinkin hyvä, että sitä oli suorastaan pakko pelata totaalliseen kyllästymiseen asti. Nintendon pallon putoamisella ilmeisesti taas meinataan yksinkertaisesti sitä, ettei Wiille vain ole saatu tarpeeksi ostamisen arvoisia pelejä, sillä viimeisimmän ostoksen jälkeen ei konsolille ole mitään hommattu, vaikka kyseinen ostos onkin pelattu jo puhki.
Mutta se onkin vain minun tulkintani. Anders kertokoot itse näkemyksensä jos tahtoo.
Ja kerros missä välissä väitin, että hyvää peliä pitäisi jaksata pelata äärimmäisyyksiin? En myöskään ole sanonut, että peli muuttuisi huonoksi niiden tuntien koluamisen ja koluamisen jälkeen. Sanoin, että se voi alkaa tympiä, kun kaikki esimerkiksi onkin nähty ja koettu. Sama hyvä peli se silti on, mutta kuten vaikkapa karkkien tai vaikka Shellin lasinpesunesteen kanssa, liikaa ei vain voi ottaa. Ähkyhän siinä tulee.
To defy me is a senseless act which goes against your world's wishes...
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Hetki sitten sovin käyttännössä kaverin kanssa Wiin + parin pelin myymisestä hänelle.
Every woman, every man join the caravan of love! <3
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Xerobos
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tyttöystäväni ehdotti minulle tänään Nintendo Wiin hankkimista. Kuinkahan tässä käy?
Ole mies ja osta Xbox.
(Killzone 2:ssa) "Seiniä ja sillankaiteita pitkin pomppiessa tuli tosin enemmän mieleen Mirror's Edgen pelaaminen kuin karskin toimintapelin"
tallennettu