JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Retron uusi peli olisi kyllä hyvä pommi E3:een. Metroid, F-Zero, KidIcarus, uusi IP,... Kelpaisi. StarFox on meikällekin paskaa kunnes toisin todistetaan. Olen ymmärtänyt että tabletti on aika olennainen osa mekaniikkaa, niin silloin peli jäähyllyyn. Ei vaan nappaa. Sinänsä sääli, koska rehellinen jatko Star Fox 64:lle aka Lylat Warsille olisi aika jees (Wiin Star Fox oli mitä oli, ymmärtääkseni).
Platinum Gamesillakaan ei ole nyt kai montaa peliä työn alla, niin sieltäkin saattaisi tulla jotain. Lafka on kuitenkin ollut aika hyvää pataa Nintendon kanssa jo vuosia. Tosin se mitä haluaisin, eli Bayonetta 3 on turha toivo. B2 myi niin surkeasti, että eihän siinä ole bisnes mielessä mitään järkeä. Niin väärin kuin se onkin B2 tason huomioiden....
Xenoblade kiinnostaa, mutta jotenkin luulen että se ei nappaa. Wiin Xenobladen taistelusysteemi kun ei iskenyt meikään ollenkaan, vaikka itse maailma olikin mielenkiintoisen tuntuinen. Jos samalla tyylillä mennään, peli jäänee hyllyyn. Vaikka luulen että niin laajaan peliin tuskin olisi aikaakaan...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Miten nykyajan konsolissa ei ole mitään universaalia chat-ominaisuutta tai party-systeemiä? Koska Nintento ja pedofiilit vai?
Nintendo Difference vai miten se meni...
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu