A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Viestejä: 2 582
Basaaripisteet: 4
Halo 4: sta tuli myös pelattua jonkin verran. Hirveän syvällisesti en ehtinyt perehtyä peliin, mutta ei se ainakaan niin höyryävältä kasalta paskaa vaikuttanut olevan kuin Reach. Ennakkotilauksessahan tuo on, joten ensi viikolla pääsee pelaamaan kotona rauhassa.
Tästä sitten kunnon analyysiä, eka Halo jota en automaattisesti osta pelkän nimen perusteella, vaikka nyt ihan lupaavia arvioita onkin saanut.
Eli päästäänkö vihdoin Halo 2:sen tasolle vai onko tosiaan sitä höyryävää paskaa, mitä jokainen Halo-peli on viime vuosina ollut. Moninpelin osalta siis, yksinpeli ei kiinnosta.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Viestejä: 4 711
Basaaripisteet: 2
Tämän testin lopputulokseen todennäköisesti vaikutti messuympäristö.
WiiU ei kyllä tehnyt mitenkään erikoista vaikutusta. Ainoa "Cool-elämys" tuli kun näin NSMB WiiU:n. Peli on oikeasti pirun nätti. Mutta muuten. Ohjain oli ihan jees, mutta jotenkin kömpelö. Parasta oli varmaan olkanapit. Tuntuivat paljon paremmin sijoitetuilta kuin aikaisemmissa ohjaimissa. Mutta a, b, x ja y -napit ovat liian pieniä ja väärässä paikassa, tatit eivät tehneet vaikutusta, ruutua oli kömpelöä käyttää... ei siis mitenkään erikoinen. Lisäksi oikeaa rannetta alkoi särkemään 5-10min testin jälkeen. Tämä saattoi johtua ohjaimessa olevasta johdostakin, joka toi ilmeisesti lisäpainoa ohjaimeen. Ohjain tuntui nimittäin yllättävän painavalta. Mutta luulen kyllä että ranteen särky ei aiheutunut vain painosta. Vasen ranne kun oli ihan jees. Joten osa tuli varmasti siitä että napit on liian pieniä ja väärässä paikassa. Niiden pitäisi olla siinä missä oikean puoleinen tatti on. Ergonomia olisi paljon luonnollisempi. Koskakohan tulisi ohjain joissa voisi vaihtaa molemmilla puolilla nappien ja tatin sekä tatin ja d-padin paikkaa. Ei pitäisi olla liian vaikeaa suunnitella.
Peli mitä testasin oli Ninja Gaiden 3. Sitä samaa, paitsi naurettavan paljon helpompaa kuin aikaisemmissa osissa. Lisäksi kun seurasin hiukan vierestä ZombiU:ta, se näytti jotenkin laimealta. Tekstuurit olivat aivan onnettomia. Näytti surkealta jopa Ubin julkaisupeliksi. Tosin myönnän että en katsonut peliä kuin 1-2min, joten todennäköisesti saatoin näkemään huonon kohdan ja menetin TK:nkin mainitseman tunnelman.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Viestejä: 5 054
Basaaripisteet: 14
Tuo talven ja kevään tuleva pelitulva voi myös tappaa Wii U:n hypeä. Halo 4, Assassins Creed 3, Blops 2 jnejne.
Miten näiden multiplattareiden tulo himmentää Wii U:n hypeä, konsolin jolle kyseiset pelit julkaistaan myös?
Koska Nipalla pitäisi olla syitä miksi ostaa Wii U, eikä uusinta AAA hittiä jo kotona istuvalle laitteelle?
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
zoukka
guli
Jäsen
Viestejä: 5 054
Basaaripisteet: 14
Koska Nipalla pitäisi olla syitä miksi ostaa Wii U, eikä uusinta AAA hittiä jo kotona istuvalle laitteelle?
Jep. Ei jaksa kiinnostua konsolista jolle näin alkuun tulee pelejä, jotka voin pelata jo ostetuilla laitteilla. Enkä usko olevani ainoa, joka näin ajattelee.
No ilman NSMBU'ta saisi kyllä kovinkin fani pinnistellä ostopäätöksen kanssa.
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu