Mulla on kaapissa yksi WD:n omalla virtalähteellä varustettu 500 gigainen. Sen uhraan mielelläni Wii U:lle enkä usko omassa käytössäni sen ihan heti loppuvan. Toi premium-mallinkaan sisäinen vapaa muisti ei oo tosiaan paljon, vaikka kyllä sinne pari pienempää peliä menee. Mario on jotakin n. 2 gigaa kun Tekken ahmaisee jo reilusti yli kymmenen.
Olen nyt vahvasti sillä kannalla, että hankin Marion kaveriksi mahdollisimman pian Black Ops 2:n. Olen melkeinpä totaalinen COD-nyyppä (COD4:n yksinpeli läpi, minkään osan moninpeliä ei pelattu). Luulen, että siitä irtoaisi viihdykettä varsin mukavasti, jos vielä innostuisin verkkopelistä yhtään.
Oispa sellainen ominaisuus messissä, että kaksi pelaajaa pääsisi verkkopeliin samalta sohvalta, toinen pelaisi telkusta ja toinen GamePadista. Jonkinlainen tämänkaltainen moninpelihän siinä on, mutta jos pelaajat leikkivät vain kuurupiiloa kahdestaan, niin se kyllä syö tuon setupin mielekkyyttä selvästi.
Jännä nähdä myös Black Opsista, onko se miten selkeästi paras versio kolmesta. Jo aito 1280x720 olisi selkeä parannus boksi ja pleikka -versioista.
Mulla olis WD:n kahden teran verkkokovalevy, mutta alkuun koitan pärjätä konsolin sisäisellä tallennustilalla. Joku Lacie Rikiki olisi kyllä paras kaveri Wii U:lle.
Itsekkin ajattelin hommata BlOps2:n Wii U:lle, vaikka tässä vähän huolestuttavia uutisia sen julkaisun tiimoilta onkin ollut. Pelin Youtube -striimaus on karsittu kokonaan pois ja jostain syystä Nuketown karttaa ei ole ainakaan heti saatavilla ennakkotilanneille. Kuitenkin vois laittaa ahvenanmaan kautta (vielä kun tämäkin on mahdollista) tulemaan, ihan vaan jo ohjainnäytön tuomien lisäjuttujen takia.