Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
En tiedä onko mulla taas Nintendon maanantaikappale, mutta kone jäätyilee todella usein. Kaikkien pelien kanssa.
Tuo voi olla ihan mahdollista, noita vikoja kun on ilmennyt vähän yhdellä sun toisella Wii U:n omistajalla. Ilmeisesti satunnainen freezailu joidenkin tiettyjen pelien kohdalla on vielä ihan ok, mutta jos konsolisi tekee tuota usein ja kaikkien pelien kanssa, niin silloin veisin ainakin itse huoltoon. Ihan selkeältä vialtahan tuo vaikuttaa.
Saatat saada kokonaan uuden konsolin tilalle (niin kuin minä), jos ostosta on vain vähän aikaa ja vian korjaamisesta tulisi säätämistä.
Täytyy varmaan palauttaa anttilan aspaan, vituttaa vaan säätää kaikki uudestaan ja menee seivit vituiksi. Ahdistava koko huoltopalautusrumba, mieluimin melkein hakkaisi pesäpallomailalla tuon paskaksi(ja youtubeen video) ja kävisi hakemassa uuden lähikaupasta.
Cubehan kärähti myös julkaisussa. Meikällä on joku kirous. Varmaan tuli siitä, kun käynnistin noin 19-vuotta sitten Jaguarin 8bittisen NES:n muuntajalla ja sieltä tuli ilmiliekit ja savut ulos.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
tallennettu
tallennettu