Vs: Xbox 360
« Vastaus #94 : 19.11.2008 19:55 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.
Tuulettimien äänessä on boksikohtaisia eroja. Mun uusi Elite miltei äänetön.
Samoin. Vuoden vanhan Pro-boksini on 2-3 m päässä sohvasta tv-hyllyn sisällä lasioven takana, eikä kuulu sohvalle juuri mitään. Eikä varsinkaan peliäänien yli.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #95 : 19.11.2008 20:40 »
Mixba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Kapa, onhan tuo selvästi hiljaisempi, mutta et kai vakavissasi väitä, että dashboard on hiljainen ja ääni katoaa tyystin kuten eräälle toiselle foorumille kirjoitit? Kyllä se on edelleen äänekäs kone. Sanotaanko vaikka näin, että ennen se kuulosti suihkukoneelta ja nyt se kuulostaa äänekkäältä mopolta. Eihän tuo oikeastaan muulloin haittaa kuin yksinpeleissä ja netissä silloin, kun pitäisi kuunnella mistä vihut tulevat.
Tuulettimien äänessä on boksikohtaisia eroja. Mun uusi Elite miltei äänetön.
Samoin. Vuoden vanhan Pro-boksini on 2-3 m päässä sohvasta tv-hyllyn sisällä lasioven takana, eikä kuulu sohvalle juuri mitään. Eikä varsinkaan peliäänien yli.
Siitä huolimatta illalla nukkumaan mennessänne ihmettelette varmasti molemmat, miksi korvissa soi.
Been there. Seen that. Got the scars
tallennettu
« Vastaus #100 : 20.11.2008 22:52 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
;) -->
Klicka!Vaatii pientä säätöä, mutta toimiipahan kuitenkin.
Vau, tuo todellakin toimii!
Tosin Entropayllä ja proxeilla ja ties millä kikkaileminen alkoi vähän huolestuttamaan ja tuli paranoidi olo, että kohta tulee bänniä Livestä tai vastaavaa, joten taidan käyttää Netflixistä pelkästään tuon ilmaisen trialin. . .
When Harry Met Sally tuli katsottua (no se sattui olemaan heti etusivulla enkä jaksanut etsiä mitään muuta!) ja Netflixin tai vastaavan systeemin on pakko tulla Eurooppaan. Kuva oli nättiä katsottavaa ja elokuvien lisääminen ja katsominen on naurettavan simppeliä ja 8 dollaria kuussa ei ole yhtään mitään tälläisestä systeemistä.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2008 12:45 kirjoittanut sleepy »
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
« Vastaus #113 : 29.11.2008 01:44 »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #115 : 29.11.2008 11:08 »
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Noniin, nyt sitä ollaan täälläkin suunnassa XO:n omistajia. Elite lähti Gamestopista mukaan Kung Fu Pandan (
) ja Lego Indiana Jonesin (
) kanssa. Jokunen muu peli onkin tullut osteltua itse konetta odotellessa. Nyt pitää vain yrittää kikkailla tuo Live toimimaan ylioppilaskylän nettiyhteyksien kanssa.
Lego Indy ei ole edes mikään vitsi! Aivan mainio seikkailupeli varsinkin kaverin kanssa pelattuna. Ei mitään maailman haastavinta, mutta kivaa viihdettä. Liven toimintaan virittämisen jälkeen kannattaa hirttää laite kiinni tietokoneeseen, niin saat katsottua videoita ja kuunneltua musiikkia x-lootan kauta.
Myös Lego Batman on helppo, mutta hauska kaverin kanssa.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu