Itse pidän eniten siitä, miten MS rahoittaa Livestä, vaikka heittäisi jonkin randomosoitteen luottokorttitietoihin. Kultajäsenyys meni huhtikuussa jäihin, joten heitin sitten korttinumeroksi 1111111111 ja osoitetiedot miten sattuu. Tililläni ei kuitenkaan ollut rahaa vasta kun joskus toukokuussa, jolloin myös tililtä hävisi tuo ihana 59,99 euron summa, josta piti jo päästä ikuisiksi ajoiksi eroon.
Eli MS siis kaivaa ne joskus vielä toimineet laskutustiedot bittavaruudesta, vaikka syöttäisitte mitä sinne dashboardille. Kerran olen gamertagin perunut, ja sekin oli yhtä taistelemista jonkun hurrin kanssa, joten maaliskuussa hankin suosiolla halvimman mahdollisen 12kk-koodin ja jatkan tilausta, vaikken mitään pelaisikaan.
MS 1 - 0 minä
Joku aika sitten lakkasi loota toimimasta vilkuttamalla neljännesympyrää, minkä kuitenkin korjasi kovalevyn rynkytys edestakaisin muutaman kerran. Nyt ei toimi enää ollenkaan. Tai no toimii ilman kovalevyä, mutta mitä minä koko paskalla ilman sitä tekisin. Sinne meni ilmeisesti sitten myös 3kk live-aikaa, joka oli jäljellä. Ja hurjan tärkeät 1900 gamerscore-pistettä.
Niin ja molemmat padit sammuvat, jos niitä riuhtoo edes hieman. Ilmeisesti Ninja Gaiden 2:n ja Halo 2:n rauhallinen livepelaaminen kostautuu sitten tässä.
MS 2-0 minä
Noh, saapahan tuosta nyt ainakin ilmaisen muuntajan tulevaan japsikoneeseen, kunhan Caven shmupit joskus ilmestyisivät.