Re: Xbox 360
« Vastaus #9 : 16.09.2007 16:47 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Kiitoksia vinkistä, eipä tässä viikonlopun aikana muuta ole tullutkaan pelattua.
Mukavan toimivalta tämä beta tuntuu, vaikka tuskin tulen koskaan ostamaan itse peliä. Pidän kovasti pelin tahdista, joka on kai jossain siellä Quake-tyylisen juoksemisen ja Rainbow Sixin varoivaisen hiippailun välissä. Kokoajan pitää olla liikeessä ja kenttien koon takia kentissä tapahtuu jatkuvasti taistelua, mutta silti päättömällä ryntäilyllä kuolee melkein heti.
Hahmonkehitys, jota pelistä löytyy, on myös ihan. . . kiinnostava. Barracksista löytyvät pienet tehtävät (saa tietty määrä frageja tietyllä pyssyllä ja niin edelleen) tuovat jotain yksinpelin tapaista moninpeliin. Tosin mitä enemmän pelaa, sitä enemmän saa lisävoimia ja parempia pyssyjä, jotka ainakin tässä betassa tuntuu aika ilkeältä alottelijoita kohtaan, koska he joutuvat melkein pakostakin pelaamaan paljon vahvempia pelaajia vastaan.
Ihan kiva peli silti.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
« Vastaus #15 : 20.10.2007 17:39 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
KodinYkkönen myy poistomyynneisään halvalla Pro:ta. 299€. Menee hankintaan minulla ainakin.
Ei ole muuten HDMI-malli tuo. Tai no ainakaan Oulun Anttilassa ei ollut. Sillä sinänsä väliä ole, kun se kumminkin hajoaa ja luultavasti vaihdossa tulee HDMI-versio.
Ai niin. Jos kalaa tekee mieli, kannattaa hyödyntää tätä kampanjaa.
10 ilmaista XBLA-peliä Jep, sama tuli todettua omakätisestikin. Voi pettymysten pettymys! Pitänee varmaan odotella joulun alennuksia.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #17 : 13.11.2007 17:07 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Tämän lisäksi vanhan Xboxin pelien lataaminen on myös mahdollista, hinta 14€/kpl.
Tämähän oli mielenkiintoinen lisäys. Vaikkei tuossa nyt ihan samanlaista potentiaalia ole kuin PS1- ja PS2-pelien lataaminen PS3:lle, niin lataisin oikein mielelläni Panzer Dragoon Ortan, jommankumman Outrunin ja sen Oddworld-FPS:än tuohon hintaan, jos ne joskus tarjolle tulevat.
Pikkuista edittiä, koska tuli juuri mieleen, etteivät nuo pelit mahdu millään tuolle pikkuiselle kovalevylle millään. Ääääh :(
« Viimeksi muokattu: 13.11.2007 17:26 kirjoittanut sleepy »
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu