Vs: Xenoblade Chronicles
« Vastaus #12 : 22.08.2011 22:49 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Joo siis meinasin että riittääkö Classic ohjaimeksi, että ei tarvitse alkaa heiluttemaan.
Mutta, tulihan tämä nyt sitten käytyä lähiprismasta hakemassa. Menin ensin Gamestopiin, ei ollut, Anttilaan, ei ollut, Prismaan, 3kpl joista otin aivan samaan aikaan toisen kaverin kanssa yhet eli yksi jäi hyllyyn. Huvittuneena pari sanaakin siinä vaihdettiin. Oli kaverikin soitellut peliä parista paikkaa eikä ollut kuulemma ollut. Hyvin menee siis kaupaksi. Joutui yllättävän vähän tuosta kärsimään Prismasta ostettuna, 49€. Olisihan Play.comista saanut about 12€ halvemmalla ja Ålandista aika liki samaan hintaan, mutta pääsihän pelaamaan samantien Ja perjantaina olisi tulossa Deus ex vielä. Vähän alkaa aika kyllä loppunaan
Itse peli on kyllä yllättävän hyvä. Taistelu on toimiva, pelattavuus yleisesti on toimiva ja ensimmäisen reilun tunnin perusteella tehtävää on ihan vitusti. Ehkä hiukan liikaakin. Olen oikeasti edennyt pelissä todella vähän, mutta tuntuu että pelissä olisi jo nyt ihan helvetisti tekemistä. Kuten ilmeisesti TK:kin, olen vaan kierrelly Colony 9 aluetta sielä täällä. Kun menin kaupunkiin johon oli tarkoitus mennä heti, puhuin kaupan jälkeen yhdelle ihmiselle ja sain heti tehtäväksi teurastaa ison ötökän rannasta. No totta kai menin rohkeasti testaamaan. Pataanhan siinä tuli ilman mitään epäselvyyttä. Prkl kun se kaveri lähti viereltä niin olen pyörinyt yksinäni. Jopa perus kani tuntuu sellaiselta joka voisi antaa pataan jos ei ajattelisi mitä tekee. No, huomena jatkuu taas.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: Xenoblade Chronicles
« Vastaus #26 : 03.09.2011 13:46 »
Piira
Vieras
Voisihan tämän hankkia muttei mistään tunnu löytyvän sopivaan hintaan. Myyty loppuun monesta paikasta... classic controller prokin pitäisi saada samalla.
tallennettu