Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.)
« Vastaus #632 : 03.04.2011 16:55 »
aataminpoika
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tosiaan itsellä ei ole vieläkkään avattu uutta nettiä mutta sen pitäisi aueta viimeistään keskiviikkona. Kisojahan voidaan tietysti järjestää myös virallisten kisojen ulkopuolella silloin kun ajajia löytyy riittävästi johon voi vapaasti osallistua.
Voisiko joku laittaa Monzan kisan tulokset joko tänne foorumille tai blogin puolelle ja päivittää pistetilanteen kun niitä ei ole vielä päivitetty.
Eikka on ahkera, täältä löytyy:
http://eikka.wordpress.com/ En ole ihan varma pitävätkö pistetilanteet paikkaansa, mutta suuntaa antavaa ainakin
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu
« Vastaus #637 : 04.04.2011 15:33 »
Player9
Vieras
Karppasen Katsaus Valenciasta löytyy nyt Blogista.
tallennettu
« Vastaus #638 : 04.04.2011 16:33 »
IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Itse sain mersulla testit ohi, siitä blogissani pikkuinen juttu, mutta sanon vaan, että itsellä ei mikään muu auta kun ajaa koko kisa cruisella läpi...
Itse pystyn ajamaan 40% kisan Valenciassa hyvin fast-asetuksella ilman ongelmia. Mielenkiintoista, että jotkut kärsivät tästä huomattavasti enemmän kuin toiset.
Mutta kyllä, Valencia on ilmeisesti pahin rata tuon bensaongelman kannalta.
Voi olla ,että Hispanian autolla bensa ei kulu niin nopeasti kuin muilla autoilla. Miccis siis voi olla yksi ennakkosuosikeista...
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
« Vastaus #654 : 04.04.2011 20:46 »
IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Kauheeta säätöä alussa
Mitä Olus sulle kävi?
19.45 netti poikki, 20.25 netti poikki.
Harmi. Karppanen sori. Jarrutin sinun takana ja etusiipeni hipaisi sinua ja se lähti heti lapasesta. Sori. Hieno startti minulla ,mutta sitten tuli ongelmia. Ajoin pehmeellä renkaalla aika-ajon ,mutta pleikka tarjosi minulle kovia En saanut vaihdettua niitä.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu