Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.)
« Vastaus #694 : 07.04.2011 19:24 »
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
« Vastaus #695 : 07.04.2011 19:55 »
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu
« Vastaus #696 : 07.04.2011 19:57 »
IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...
Ratkasu: kukaan ei lopeta
simppeliä
Kyllä ,mutta halusin tuolla edellyttää jos pitäisi päättää niin minä lopetan ei kukaan muu, koska olen sarjan ehkä huonoin kuski ja tämän takia Sulo12 ei tarvitse/kannata lopettaa.
Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
« Vastaus #708 : 07.04.2011 21:47 »
aataminpoika
Jäsen
Basaaripisteet: 0
EDIT2 (Sori)
En halua ,että Sulo12 tai Karppanen lopettaa PLF1 sarjan. Sulo12 otti hienon avauskilpailun voiton ja todisti ,että hänessä on potentiaalia jos on vain vauhtia ja Karppanen on viimevuoden mestari joten miksi heidän pitää lopettaa? Itse en ole voittanut yhtään kisaa ja enkä ole ollut edes podiumilla. Paras sijoitus on 4. Tyhmäkin osaa laskea 1+1. Eli jos jonkun pitää lähteä sarjasta se olen minä...
Ratkasu: kukaan ei lopeta
simppeliä
Kyllä ,mutta halusin tuolla edellyttää jos pitäisi päättää niin minä lopetan ei kukaan muu, koska olen sarjan ehkä huonoin kuski ja tämän takia Sulo12 ei tarvitse/kannata lopettaa.
Ei tässä kenenkään tarvitse lopettaa, minä pidän turpani kiinni ja kaikilla on hyvä mieli
Jos mulla ois ollu mikki nii oisin heittäny sieltä että pietetää karppaselle testi ja kaikki ajaa sen perään ja jos se huutaa takasin nii feilaa kokeen
"Saatanan mikkihiiri, pidä turpas kiinni ja vihellä peliä.", "Ei voi kahen metrin syötöt mennä v***u kolme metriä ohi" - Kai Suikkanen
tallennettu