Vs: F1 2011 -online
« Vastaus #219 : 13.01.2012 15:06 »
Jo_hannezz
PSN: Jo-_hannezz
Jäsen
Basaaripisteet: 0
TUleekohan Dewi mahdollisesti ens kisaan? Jos ei tulis nii vois olla jopa mahiksia voittoon
Btw: Kävin kokelee TT:ssä Canadaa, ja sain ajan 1.09.999 :D
Mahdollisesti pääsen tulemaan, kun en saa vielä osallistua oman joukkueen sarjapeliin. Paperit nääs vielä edellisessä joukkueessa. Mutta ei se sinun voittomahdollisuuksiasi mihinkään vie
Ja jotta ei mene OT, niin vieläkös joku ajaisi tänään?
Juu no tänään aattelin hieman treeniä vielä, eli otetaanko a-ajo ja sit 3kierroksen kisa nii saadaaan aika-ajossa testii säätöi jne?
OT: Winkkaa säätöjäs dew =) Oon kysyny monilta säätöjä, ja sitte osaa soveltaa kaikkia yhteen niin "complëte"
PSN: Jo-_hannezz I Playstation 3 I Nokia N900 I
------------------------------------------------------
tallennettu
« Vastaus #223 : 13.01.2012 18:20 »
Jo_hannezz
Jäsen
Juu no tänään aattelin hieman treeniä vielä, eli otetaanko a-ajo ja sit 3kierroksen kisa nii saadaaan aika-ajossa testii säätöi jne?
OT: Winkkaa säätöjäs dew =) Oon kysyny monilta säätöjä, ja sitte osaa soveltaa kaikkia yhteen niin "complëte"
Kuten sanoin tuolla toisessa ketjussa, ajelen ihan quick setupeilla, kun ei tuo säätäminen ole meikäläisen ala
Ja voisin myös tulla ajelemaan tuossa 15 min kuluttua.
Miten quickilla ajat noin lujaa? Ajatko "DRY" vai "WET" säädöillä? Ja ajatko padil ja ohjain&polkimet setil.?
tallennettu
« Vastaus #225 : 13.01.2012 19:00 »
Jo_hannezz
Jäsen
Kuten sanoin tuolla toisessa ketjussa, ajelen ihan quick setupeilla, kun ei tuo säätäminen ole meikäläisen ala
Ja voisin myös tulla ajelemaan tuossa 15 min kuluttua.
Miten quickilla ajat noin lujaa? Ajatko "DRY" vai "WET" säädöillä? Ja ajatko padil ja ohjain&polkimet setil.?
Ihan keskimmäiset säädöt yleensä ja DFGT:llä mennään.
offtopic, mut mäki ajan DFGT
E: DFGT:s on mulla ainaki TOSI huonot manuaalivaihteet..
tallennettu
« Vastaus #229 : 13.01.2012 23:35 »
Jo_hannezz
Jäsen
Ei tunne oloaan oikein kilpakuljettajaksi kun joutuu vaihteiks painelee semmosia R1/2 tapasia näppäimiä.. Viikset ois todella paljon paremmat mutta minkäs teet.
No onhan se ihan totta, mutta itse en ainakaan vauhtia yhtään menetä, verrattuna jos käyttäisin viiksivaihteita. Mutta toki viikset tuo ihan erilaisen fiiliksen...
Mulla nyt F1 vähän tauolla kun toi KFIN-sarja päätty viime sunnuntaina, ja pakko kyllä myöntää että kun tietää mitä sarjassa tällä hetkellä tapahtuu niin ei kyllä huvittaisikaan ajaa...
Joono, ensimmäiset tahalliset kiilailut / rammailut tälle kaudelle
Kyllähän tähän sarjaan mielellään nopeita kuskeja tarvittais nii saatais jotain tasoo mukaa.. Mitänyt Ieponi ja DewFIN on aika kovia kavereita.
E: Nonrun, voisit sanoo noille KFIN f1-sarjan pitäjille et ottaa mut messii ens kaudelle, luulee varmaankin et oon iha täys flop
tallennettu