Journalist: “Kimi, what do you say about the 5th grid position?”
Kimi: “It´s the 5th grid position“
tallennettu
IceCold
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Peni Saanko olla Masan tuurajana yhen kerran? Kun Masa kerta ei pääse kisailemaan vain yhen kerran ja sitten loppu kaudesta omalla autolla!
Menee vaa sekasin nää jos koko ajan hyppii autost autoon.
Edit
Mullehan siis ei haittaa jos Jonii13 ajaa tänään Lotuksen ratissa, kunhan se ei haittaa minua tai Masaa (esim. penaltya jos Jonii törttöilee)
Sopiiko kaikille ,että jatkossa ajamme Perjantaina kello 20? Lotus Renault GP sanoo kyllä, kumpikin kuski (Masa ja minä)
« Viimeksi muokattu: 10.12.2011 16:02 kirjoittanut IceCold »
tallennettu
IceCold
Jäsen
Sopiiko kaikille ,että jatkossa ajamme Perjantaina kello 20? Lotus Renault GP sanoo kyllä, kumpikin kuski (Masa ja minä)
Minulle sopii perjantai klo 20 mutta paremmin sopisi jos kisa alkaisi tuntia myöhemmin klo 21 mikäli se sopii myös muille.
Samalla kun ilmoitatte sopiiko teille perjantai kisapäiväksi niin kertokaa myös haluatteko ajaa kisan klo 20 vai 21
Mulle ja Masalle ei käy kello 21.
tallennettu
IceCold
Jäsen
Sekä uudet kuskit lähettäkää penille (psn: benlonn) ystäväkutsu ajoissa ennen kisaa jotta huoneeseen kutsuminen käy mahdollisimman helposti eikä ketään unohdeta kutsua mukaan.
Nyt kun osalle ei käy aloitusajan siirto tuntia myöhemmäksi niin ajetaan vaan kello 20.00 mutta minulle saattaa tulla jossain kisassa odottamaton este etten ehdi kisaan mukaan mutta yritän ilmoitella niistä ajoissa.
Kaikille taitaa käydä kisapäivän siirto perjantaille sillä jos jatkamme ajamista lauantaisin niin ensi viikon kisan jälkeen pitäisi pitää kolmen viikon tauko jouluaaton ja uudenvuoden takia.
Jep, samaa mieltä.
Laittakaa benlonn kaveripyyntö ja mullekkin voi laittaa (psn: cokeFIN)
tallennettu
IceCold
Jäsen
Tuun heti kun saan pelin päälle
Joo tulitkin onlinee, missä muut ovat? Äkkiä linjoille! Jos yks tai kaks saatais vielä!
tallennettu
IceCold
Jäsen
Ei se Sjesse oikassut ,kun joku 10 kertaa mitä mä näin ja cm ei anna siitä penaltya? Kuvasin kaksi ensimmäistä kierrosta.
Kilpailu oli aika mälsää, Sjesse törttöili mut ulos ja tipuin neljänneksi, joukon hännäksi. Sitten Peni pyörähtää - Juhohfin:in ohi varikkokäynneillä - Sjessen kiinni ajo - Taistelua Sjessen kanssa - Sjesse ajaa perään - Saan +10sek turhasta, ''caused collision'' vaikken osunut Sjesseen siinä tilanteessa - Loppuu löpö - Sjesse ajaa leveäksi ja tulee radalle aika rumasti ja me osutaan ja se pyörähtää. Tuossa kilpailuni, jäin vain+0,200 Sjessestä eli ilman löpön loppumista oisin voittanut...
Aika-Ajo
1. Super-Jesse12 | 1.24.320 | Lotus-Renault |
2. cokeFIN | 1.24.375 | Lotus-Renault |
3. Juhohfin | 1.24.530 | Red Bull |
4. Peni | 1.25.161 | Red Bull |
Kilpailu
1. Super-Jesse12 | Lotus-Renault | Nopein Kierros: 1.25.404 |
2. cokeFIN | Lotus-Renault | Nopein kierros: 1.25.334 | +0,200sek. |
3. JuhohFin | Red Bull | Nopein kierros: 1.25.472 | +17sek. |
4. Peni | Red Bull | Nopein kierros: 1.26.561 | +59sek |
Laitan tänään-huomenna videon kahdesta ensimmäisestä kierroksesta. Jätän mielenkiintoisen kysymyksen leijailemaan: Onko Sjesse pelannut F1 2011 niin paljon, että tietää mistä voi oikaista ettei saa rangaistusta? JuhohFin, puhuit mikkiisi (?) en kuullut kuin pari sanaa, ehkä seuraavaan kilpailuun mikin asetuksista volumea enemmän
Edit
Sjesse kiisti oikasseen shikaanin jonka kuvasin
« Viimeksi muokattu: 10.12.2011 21:34 kirjoittanut IceCold »
tallennettu
IceCold
Jäsen
Mikäs on tän sarjan kierroslukumäärä? Laitoin 40% kun en tiennyt ja katsoi sivuja taakseppäin eikä ollut tietoa siitä.
Voidaan varmaankin ajaa 40-50% kisoja. Lyhyemmät on minusta liian lyhyitä kunnon kisaamiseen ja taktiikkalla ei ole juurikaan merkitystä ja täyspitkä kisa on liian pitkä.
Okei, entäs pistelasku? Päivitän nyt pisteet oikean F1 mukaan, vähäksi aikaan ja sitten muutan, kun Peni (tai jtn) kertoo oikean.
EDIT
Kuljettajien pistetilanne (1/11)
1. Super-Jesse12 25p.
2. cokeFIN 18p.
3. JuhohFin 15p.
4. Peni 12p.
Valmistajien pistetilanne (1/11)
1. Lotus-Renault 43p.
2. Red Bull 27p.
3. McLaren 0p.
4. Ferrari 0p.
5. Mercedes GP 0p.