Ok eli lyhyesti,
MITÄ HELVETTIÄ? Lähdin 3 ruudust, hyvin taistelin alussa ja näin. Sitte näin ku kaks ekaa törmäili ja sain ilmasen 1 sijan. Sit tulee turvaauto ja mun hyvi hankittu ero meni hukkaa (VTU).
Sit, katoin et mitä helvettiä, renkaat sulaa alle! Jouduin mennä 6 KIERROKSELLA VARIKOLLE!. No eisiinä mitää primet alle ja baanalle. Sit 13 kieka kohil kisainssi huutaa korvaa et varikolle, katoin et justhan mä kävin ja katoin renkaitte kuntoo.. Punastahan ne näytti. Siinä sitte vitutuste kera toiselle pitille ja primel jälllee alle. Jos oisin laittanu siin kohtaa pehmeet, oisin joutunu mennä 3x varikolle, primet oli ainoo vaihtoehto. No siinä sitte yrittää ajaa parhaansa mukaa. Sitte spinnasin vielä sen yhen jonne-force-india kuskin takia. MIKÄ SILLÄ ON, ei osaa väistää.. Suoralla menin sen rinnalle DRS auki ja se työntää mut nurmelle.. "penii, heitä se banaanisaarelle".
Mun pointti on et, mil setupeil ajatte? Vissii jollain Quickeil. Itel oli netist katotut, ja pitäs kestää iha hyvin kisa ( ei ollu 11/11 bugi). Oisin ollu varmasti top3 jos ois renkaat kestänyt. Näkeehän sen jo siit ku ajoin toisiks nopeimman kierrosajan kisas.. Ja se nopein tuli viimesellä kierroksella vaikka ohitin coken sil kiekal D:^^
Et heittäkääpä vaikka prntscreeniä setupeistanne.. Coke vois vaik videol pistää, ku harmittaa niin ketusti ku quickeil en osaa ajaa ja sit netist kattoo niin käy just tollee yllämainitus kertomuksessani.. Pliiz, heittäkää jotain setuppii.
itel oli 9/9 aerodynamikis ja muuten perus