Ja lisäyksenä vielä, mitäs apuja tässä sarjassa on käytössä. Itse vedin PC:llä ilman apuja ja ihan quick setupeilla, ja sama tahti jatkuu myös PS3:n puolella.
Pistetään asetukset vielä selvemmin ja peni voi lisätä nämä ekaan viestiin ja muokata jos on jotain väärin.
Säännöt ja Asetukset:Car assignment - Player's choice
Rules and flags - Realistic
Safety car - On
Tyre wear - On
Fuel load simulation - On
Car damage - Full
Car performance - Equal
Collisions - Full
Braking Assist - Banned
ABS - Banned
Traction Control- Allowed
Dynamic Racing Line - Allowed
Gearbox - Allowed
Pit Assist - Banned
Edit.
Nopeissa mutkissa siitä saattaa olla hyötyäki, careerissa ajelen ilman tcs:ää ja sit huvikseen joskus kokeilin tcs:n kans ni ei se kierrosaika yhtään sen parempi ollu. Renkaat kyllä kuluu paljon nopeemmin loppuun jos ajaaa ilman
Luiston estosta on hyötyä varsinkin hitaista mutkista ulos lähdettäessä kun voi runtata huoletta kaasun pohjaan ja peli hoitaa kaasun kaytön kuskin puolesta ilman pelkoa takarenkaiden sutimisesta. Samaten se antaa lisää pitoa nopeissa mutkissa kun on DRS päällä aika-ajon aikana.
Itse olen ajanut muutaman vuoden verran eri ajopelejä ilman apuja ja tätäkin ilman apuja alusta asti. Tein pikaisen testin viime kisan jälkeen japanissa. Ajoin kaksi kertaa kymmenen kierrosta GP-muodossa samoilla säädöillä, ainoa muutos oli laittaa tcs päälle. Nopein aika ilman tcs:tä oli 1.32.205 ja tcs:n kanssa 1.31.695. Jos pitäisin tcs:n päällä kokoajan sekä reenaisin ja säätäisin auton sitä silmällä pitäen niin uskoisin aikojen tippuvan vieläkin enemmän.
Pit assist ei oo bännätty ?