Vittu oisko sitten mun pitänyt odottaa helvetti että Johannezz jatkaa matkaa? En edes tiennyt että hän pyörähtää. Jos en olisi mennyt nurmikon halki, olisin törmännyt muihin ja oisin saanut siitä täällä rangaistuksen koska pitää tulla kiltisti turva-alueelta, ei suoraan. On se hyvä tulla puhumaan tänne, mutta varmaan lopetan ajamisen. Katotaan Kanadassa, jos nämä vitun renkaat sulaa alle 4kier. aikana nii kuin Unkarissa, lopetan. Ei ole mitään järkeä että ajelen neljä kierrosta kovilla kun muut ajaa sen oikean määrän, kymmene. Olisin varmaan ollut kolmas, vitu haista paska CM
E: Miten siitä voi muuten saada? Jos auto pyörähtää ja väistän esim. sitä, miksi peli antaa siitä rangaistuksen? Vittu jatkossa (ainakin Kanadassa) jos joku on pyörähtänyt, ajan sydämmeni kyllyydellä suoraan hänen kylkeen, katotaan antaako tämä trolli firma siitä penaltya.
E2: Onko tässä sitä mahdollisuuta eli jos oikaisen ja ohitan auton samalla, minulla on mahdollisuus antaa tietä? Niin tämä paska codemasters lupaili, taisivat senkin kusta, miksi lupaa jos ei voi toteuttaa niitä?
E3: Heh, taas Edit, mut mihi Vans sä ajoit ulos? Ku se näytti et oisit siihen kanttarellii, nii hajosko sun auto siihe?
E4: Täällä ei saa tuplapostata niin pakko edit laittaa, mutta missä on Peni? Koska toi penalty juttu pitäis ratkaista, vähän aktiivisuutta peliin hei!
Joo eli vastauksia vähän.
E:Jep eli, jos olisit siinä antanut auton mennä rauhassa siitä nurmikon halki ja että olisit jarruttanut ja mennyt hiljempaa siitä = rangaistusta ei olisi tullut. Itse teen aina silleen että jos on kovaa fightii jonku kans ja joudun oikaisemaan höllään sen verran ettei penaltyä tule. Ymmärrän hieman kyllä codemastersia tässä rangaistus asiassa
E2: Joo, kyllä sinulla on mahdollisuus antaa tietä. Tällöin luultavasti välttyy "illegal overtake" penaltyltä jne.
..
Sitten vielä tuohon sun rengas ongelmaan eli, nyt kun menet PS3 ääreen laitat setuppis auki ja otat joka kohdasta puhelimellasi kuvan. Lähetät ne minulle vaikka yksityisviestillä, koska ehdottomasti vika on säädöissäsi, EI ajotyylissäsi. Minä jouduin käymään 3kertaa varikolla: PRIME,OPTION,PRIME. Laitoin vikaks PRIMEn niin juuri ja juuri pystyin ajamaan viimeiset kierrokset läpi:P Itelläki syö rengasta vitusti, mutta kuittaan ylimääräisen varikkokäyntini ajovauhdilla. Koska noilla säädöilläni pystyy ajamaan todella kovia kierroksia.
PSST: En kerro säätöjäni :D
..
PSST2: VIDEO EI TOIMI!:( Rikot törkeästi tekijänoikeuslakia