Vs: DVD/Blu-ray/HD-DVD-ostokset
« Vastaus #372 : 09.04.2009 08:23 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Onkos joku päässyt testaamaan miltä tuntuu lukea tekstiä noilta uusilta e-paper -laitteilta? Tuskin ne ihan humpuukia on, mutta vaikea veikata miltä se tuntuu käytännössä oikeaan paperiin verrattuna.
Säädettävä fontinkoko voisi olla aika jees heikkonäköisimmille. Ja onpa oikea topic! Tehkää joku materialismi-triidi kun mä en kerkee!
Tämä keskusteluhan on ollut aivan sivuraiteilla jo jonkin aikaa! Missä moderointi?! NYT TARVITAAN UUSI KETJU!
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: DVD/Blu-ray/HD-DVD-ostokset
« Vastaus #376 : 27.06.2009 03:24 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #379 : 08.07.2009 22:30 »
Azu
Aivot sanoi ei mutta sielu oli hiljaa, so I did it
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Ostin Run Lola Runin Bluray-painoksen Play.comista 12€:lla. Oon jonkin aikaa etsiskellyt jotain kiinnostavan kuuloista leffaa, jota en olisi vielä nähnyt ja jonka juonta en ole (puoli)vahingossa jo spoilannut vuosien varrella nettijutusteluja seuratessa. Tuota tunnuttiin kehuttavan kaikkialla, joten päädyin sitten siihen.
Olisin ollut myös kiinnostunut Eternal Sunshine of the Spotless Mindista, koska sen olisi saanut suurin piirtein samaan hintaan, mutta se on julkaistu vain Kanadassa (lukittu Region A:lle) ja Japanissa (region free, mutta ei haluais japsijulkaisua), joten sen hankkimista ja näkemistä pitää vielä lykätä jonkin aikaa.
Nyt/Kohta meneillään: Borderlands (PS3), Bayonetta (PS3), LocoRoco Midnight Carneval
Menneen talven lumia: Uncharted 2: Among Thieves
Me wants: Ratchet & Clank: A Crack In Time, Muramasa: The Demon Blade
tallennettu
« Vastaus #382 : 28.07.2009 12:57 »
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Boxin ostossa on se huono puoli, että se sarja pitäs muka sitten kattoa kokonaan.
Itsehän olen jo liittynyt siihen joukkoon joka toivoo kaiken fyysisen median häviämistä. Mahdollisimman nopeasti.
Tämä on kyllä ihan mielenkiintoinen juttu. Tavallaan se fyysinen media on turhaa, mutta kuitenkin niin paljon mielummin ostaa vaikka vinyylejä kuin mp3-tiedostoja... Sisäinen materialisti vahvoilla? Tavallaan siitä vain häviää osa hohdosta, kun voi muutaman napin painalluksella ladata vaikka kokonaisia tv-sarjoja ja tai bändien discografioita. Jännä.
Itse olen Zoukkan kannalla, että kaiken fyysisen median voisi hävittää. Vielä joitakin vuosia sitten kuuluin täysin toiseen ääripäähän. Ennen tykkäsin keräillä ja oli hienoa, kun hyllyssä oli 3000e edestä DVD:tä, pelejä ja pelilaitteita. Sitten jossain vaiheessa pelien ja elokuvien omistamisen merkitys katosi kokonaan.
Nykyään mulla on katsomattomia DVD-bokseja hyllyssä ja saman leffat koneella ladattuna. En vain jaksa ottaa DVD:tä hyllystä, laittaa sitä soittimeen ja räplätä kaukosäätimmellä valikoita. Koneella kaikki tapahtuu parissa sekunnissa ja leffa on pyörimässä. Hetken mielijohteesta voin katsoa mitä haluan, eikä minun tarvitse tehdä "mitään" sen eteen. En ole katsonut varmaan yli vuoteen DVD:tä himassa. Koneelta taas useita satoja elokuvia ja sarjoja. Sama musiikissa, omistan levyjä kourallisen verrattuna MP3:siin. Tosin MP3:kin alkavat tuntua työläiltä, verrattuna esim. Spotifyhin. Toivottavasti tulevaisuudessa voi streamata hyvälaatuisena kaiken materiaalin.
Kirjojakin olen lukenut näytöltä useita, mutta toki tykkään edelleen lukea fyysisiä kirjoja. Niitä kun voi lukea missä vain.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu