Vs: DVD/Blu-ray/HD-DVD-ostokset
« Vastaus #570 : 07.10.2011 11:24 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
On tullut taas muutama BD elokuva hommattua. Osa nostalgian vuoksi osa laadun vuoksi. Aloitetaan nostalgiasta.
Demolition Man
Ihan ok krapula leffa, mutta kyllä tämäkin arvoaan on menettänyt teini vuosista. Perus 90-luku toimintaa. Huvittavin juttu oli että Pizza Hut on tainnu sponsoroida BD julkaisua. Elokuvan nähneet muistavat varmasti Taco Bell -ravintolan leffasta. Tämä on korvattu Pizza Hutilla. Joka puolella on lisätty digitaalisesti Pizza Hut (huonolla laadulla) Taco Bell -tekstien kohdalle ja aina kun joku sanoo Taco Bell, on tilalle dubattu Pizza Hut. Pieni wtf fiilis kun huomasin sen Dubbauskin on tehty vielä suht ala-arvoisesti. Ei mitään toivoa että sitä ei huomaisi.
The Rock
Tämä on nostalgiaa ja osaksi laatuakin. Sean Connery on hyvä näyttelijä ja on Johnny Deppin rinnalla mies jonka kaikki elokuvat olisi hienoa löytää hyllystä. Lisäksi pidän vielä elokuvastakin ja sen ideasta.
American History X
Tämä on laatua. Enkä ole nähnyt tämän kuin kerran, niin kun huomasin tämän hyllyssä lähti elokuva ilman suurempaa mietintää mukaan.
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Guy Ritchie elokuva. Miehen tyyli on samalla statuksella kuin Tim Burtonin. Siis ei tyylin luonteessa vaan tyylin ainutlaatuisuudessa. Tämän elokuvan hankinta on ollut jo kauan mielessä ja nyt se tuli hommattua. Tätä voi suositella muillekkin, varsinkin Guy Ritchie elokuvien ystäville. Hieno leffa.
Babylon 5, viides kausi, DVD
Tämä viides kausi vielä kokoelmasta puuttui niin pitihän se saada täyteen niin lähti mukaan kun kympillä sain (alennuskoodilla). Todella harmi että sarjalle ei saatu kunnon jatkoa aikaiseksi. Babylon 5 on kuitenkin minusta yksi parhaista sci-fi sarjoista ikinä. Huonoja näyttelijäitä sarja on kyllä täynnä, mutta se kertoo sarjan muusta laadusta aika paljon kun tämä ei kuitenkaan työnnä pois sarjan äärestä.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2011 11:40 kirjoittanut JayeizH »
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Vs: DVD/Blu-ray/HD-DVD-ostokset
« Vastaus #575 : 10.10.2011 14:44 »
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Vs: Re: DVD/Blu-ray/HD-DVD-ostokset
« Vastaus #595 : 16.12.2011 08:18 »
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Despire on spämmmäillyt sen verran usein tähän topicii, joten rohkenen kysyä millainen kokoelman herralle on kertynyt? Kuvakaan ei olisi pahitteeksi.
Onhan noita tullut jonkun verran osteltua tosiaan
On noihin myöskin palanut rahaa ihan pirusti, vaikka kappalehinta ei ole ollut kovinkaan suuri monellakaan. Nyt kun listaa katson, niin onhan tuossa ihan vitun monta leffaa.. Olen kuitenkin niitä ihmisiä, jotka mieluummin omistavat elokuvansa fyysisinä kopioina hyllyssä, kuin koneen kovalevyllä. Enemmänkin on tullut osteltua, mutta turhempia olen sitten myynyt poies. Kolme vuotta olen nyt BD:tä ostellut, eli siinä ajassa on nämä hankittu.
Siinähän alkaa jo olemaan. Itsellä on ehkä 3/4 tuosta. Tosin olen niitä ostellut vasta reilun vuoden Mutta ostelemmekin hiukan eri motivaatiolla, itse kun en ole myynyt yhtäkään elokuvaa pois ja ei ole suunnitelmissakaan.
DVD:stä olet ilmeisesti luopunut kokonaan? Mulla löytyy näitä vieläkin selvästi enemmän kuin BD -leffoja. Yhteensä elokuvia taitaa olla about 200kpl, joista BD leffoja varmaan 60-70. En ole vielä DVD kokoelman leffoja BD:nä lähtenyt ostamaan. Vaikka jotkut tulee varmasti tuplana hommattua. LOTRin extended editionit tulevat varmaan olemaan ensimmäiset jotka tulee ostettua tuplana. Ja Kill Billin tuplalevykin on poltellu jo jonkin aikaa. Joulun ja uuden vuoden välipäivinä tulee varmaan ostettua muutama täysi hintainenkin kun lomailee.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu