Paitsi että kyseessä ei ole ainoastaan minun mielipide. Sinähän tässä olet se ernu, jonka valtavirrasta poikkeava mielipide on aina se oikea. Kaikki on paskaa paitsi ne pari artistia, jotka vain itse tietää 50 muun ihmisen lisäksi. Tuskin Black Holes olisi voittanut niitä palkintoja mitä se on voittanut, jos se olisi niin paska kuin sinä väität sen olevan. :rollaus:
Sen nyt vielä ymmärtäisi, jos sanoo ettei ymmärrä Musea tai ettei se iske. Onhan se sen verran omalaatuista mättöä. Mutta että menee haukkumaan sen susipaskaksi. ;D En minäkään ymmärrä mitä ihmeellistä on jossain death metallissa, mutta kyllä sitäkin ihmiset kuuntelevat siitä huolimatta. Jätän sen arvioimisen niille, jotka siitä pitävät ja ehkä ymmärtävätkin jotain.
Anyway, enemmänhän te täällä tarjoatte noita kaikkitietäviä mielipiteitä kuin minä, ilman mitään perusteluita. Jos joku uskaltaa sanoa jotain siihen väliin, niin heti tulee näsäviisasta läppää tai muuta paskanjauhantaa siihen perään, kuten nytkin.
En nyt muista sanoneeni tuollaista, mutta ei SoaD edelleenkään mikään maailman paras bändi ole. Etenkin uudempi matsku, jossa kitaristikin on päästetty mikin ääreen inisemään, on aivan helvetin hirveää kuunneltavaa. Vanhemmat levyt ovat vittuuntuneessa mielentilassa oikeastaan ihan hyvää rähinämusiikkia kuunneltavaksi (tämän huomasin kerran, kun tuli laitettua joku SoaD:n levy soimaan kun minua vitutti).
Kaikki on niin paljon syvempää kuin uskallat kuvitellakaan. Saiskohan foobariin jotain scriptiä joka soittaisi SoaD:ia aina kun sattuu lukemaan Azun viestejä? Sanopas muuten Matille terkkuja.
No ei todellakaan kannata Rockyn kommentteja ottaa kirjaimellisesti. Miehen silmissä kun kaikki on joko "paskaa tai parhautta".
Niin se maailma toimii. Tosin olen joutunut siirtymään "parhaudesta" muihin "parhautta" kuvaaviin sanoihin, joten se on "paskaa tai jotain muuta"