Re: Levyostokset
« Vastaus #61 : 14.11.2007 17:25 »
Lanttu
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Äxästä (taas vaihteeksi...) tuli tilattua pari levyä:
Gamma Ray - Land of the Free Part II
Helloween - Walls of Jericho (remastered)
Hinta noin 35 euroa postikuluineen. Näistä Wall of Jericho lähinnä täytealbumi, jonka ostin saadakseni yhden lisäleiman. Land of the Free Part II oli se todellinen syy tilauksen tekemiseen. Levyn oikea julkaisupäivä on ensi maanantaina (ja nyt perjantaina Saksassa), mutta Äxällä lienee ihan omat kuviot, kun jo tänään julkaisivat. Ei siinä, kyllähän tuo minulle paremmin kuin hyvin kelpaa.
Sen verran myöhään tilasin eilen, ettei vielä täksi päiväksi perille ehineet. Huomenna koulun, joka onneksi loppuu aikaisin, jälkeen pääsee levy todelliseen tehokuunteluun. Warepelleily on vihoviimeinen asia johon tämän levyn kanssa olisin alentunut, joten videobiisi on ainut jonka olen kuullut etukäteen. Ja jotta kaikki olisi täydellistä, lienee levy vieläpä digipak-versio, vaikkei tästä ollut nettisivuilla kerrottu halaistua sanaakaan. Jyväskylän liikkeessä ainakin kertoivat, etteivät olisi normi jewel case -versiota saaneet, vaan kaikki olisivat olleet digipakeja.
Huominen ei voi tulla liian nopeasti...
\"Vittu mää en tiedä mikä hedelmä on!\"
tallennettu
Re: Levyostokset
« Vastaus #83 : 30.12.2007 16:54 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Primukseen törmäsin Guitar Herossa (kakkos osassa tarkemmin) ja ihastuin heti.
Menin sitten levyn tilaamaan, ja ihastuin vielä enemmän. Varsinkin sellaiset biisit, kuin Too Many Puppies ja Pudding Time tuovat synkimpäänkin räntäsadepäivään iloa.
Lesin nariseva ääni on vain jotain niin sympaattista...
Jos Primus tipahtaa, kannattanee tutustua Pork Soda-levyyn, jonka itsekin omistan. Ennenkaikkea erinomaista bassottelua sisältävä lätty on kestänyt meikäläisen kuuntelua hyvin sen muutamisen vuotta. Ei sitä kaikkein mainstreameinta Primusta, vaikka sisältääkin My Name Is Mud:n.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu