Cocki
Destoroyah
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Silti, kovinta juuri nyt on vastikään alkanut Breaking Badin neljäs tuotantokausi.
Viime viikolla viimeinkin tutustuin kyseiseen sarjaan. Kovasti jäin koukkuun ja jo 2. kauden viimeisiä kattelen. Varmaan jo ensi viikolla olen sarjan "ottanut kiinni". Aikoinaan pari jaksoa katsoin tv:stä eikä kovin jaksanut innostaa, nyt kun ihan alusta asti katseli on vain voinut ihmetellä miksei jo aiemmin alkanut tätä katsomaan. Todella hyvä sarja.
Allekirjoitus näkyy kaikkien lähettämiesi viestien alla. Voit käyttää BBQ kastiketta.
tallennettu
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Joo samoilla linjoilla. Ykköskausi oli parhautta, kakkosenkin vielä katsoi, sitten alkoi menemään aika perseilyksi.
+1
Tuota sarjaa jaksoi katsoa tasan sen itse "Prison Breakin" verran, joka oli helvetin mahtavaa. Varsinkin Peter Stormare oli roolissaan jälleen järkyttävän kova. Sen itse vankilapaon jälkeen sarja oli täyttä sontaa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu