Re: Musiikki
« Vastaus #158 : 02.04.2008 12:48 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
« Vastaus #165 : 03.04.2008 07:49 »
tuhis
Vieras
Tolkki's People, Waldo's Peoplen jalanjäljissä.
tallennettu
« Vastaus #169 : 05.05.2008 18:57 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Historian eka hyvä (ja samalla loistava) Beats and styles kappale: You got the light. Ihan tykkiä kamaa, en ymmärrä miten ne pysty tekee tällasen. Tosin en oo kyl paljoa niitten musaa kuullu eli en tiedä sitten löytyiskö sieltä lisääki, mutta kaikki mitä olen tähän asti kuullu, ei ole iskeny.
Pakko kyllä quotea, kun kävin hetken mielijohteesta kappaleen kuuntelemassa youtubessa. Aivan järkyttävää sontaa jälleen biittien ja tyylien pojilta. Juustoiset syntsat, tökkivät lyriikat sekä tylsät taustatkin olisi EHKÄ voinut antaa anteeksi ellei b&s:n pää"laulaja" olisi "laulanut" äänisyntetisaattorin kautta. Tai no, eihän niitä nyt olisi mitenkään voinut antaa anteeksi siltikään. Ainoastaan Elastisen osuus on jotenkuten kuunneltavaa, mutta ei se nyt paljon ole. Erikoispökäle lähtee vielä pojille super-tökeröistä viuluosista, jotka tulivat esiin biisin lopulla.
Portisheadin Third-albumi on tullut ulos ja ollut kuuntelussa. Levyhän on aivan mahtavaa tavaraa ja täysin ansainnut kaiken suitsutuksen. Kyllä tätä kannatti se 11 vuotta odottaa!
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
« Vastaus #174 : 27.05.2008 23:20 »
sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Sigur Rósilta tuli tänään ilmoitus uuden levyn ilmestymisestä ensi kuussa sekä ensimmäinen kappale tuolta levyltä videon kera. Koska levyn kansi ja video eivät ole ihan työ-ystävällisiä, löytyvät ne sekä ihan ilmaiseksi ladattava kappale bändin sivuilta linkin takaa.
Pikkuhiljaa Sigur Rós on mennyt aina vain luonnollisempaa soundia kohti ja nyt tällä Floodin tuottamalla levyllä ollaan jo kovin orgaanisissa ja folk-maisissa tunnelmissa: akustiset kitarat pärisevät, ihmishoilaukset ja hirmuisen iso rumpulauma tekevät hyvin yksinkertaisen ja siten älyttömän toimivan rytmin. Kovin tulee mieleen Animal Collective, joka ei ole ollenkaan huono asia.
Nyt harmittaa etten tajunnut edes yrittää saada lippuja tuonne Kulttuuritalon keikalle.
Eli ensimmäinen levy minulle, pitääkin tutustua aijempaan tuotantoon.
Downward Spiral ja With Teeth ovat varmaankin aika kivoja seuraavia levyjä tuon The Slipin jälkeen. Jos et siis tässä, öh, neljän viikon aikana ole vielä ehtinyt kuuntelemaan muita levyjä. . .
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu