Vs: Musiikki
« Vastaus #274 : 24.02.2009 16:02 »
kep
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Tänä vuonna taidetaan (taas kerran?) palata musiikissa 80-luvun syntikoihin ja sen sellaisiin?
Yeah Yeah Yeahs'ien
Heads Will Roll kuulostaa kovasti New Orderilta. Kun taas Phoenixin
1901 kuulostaa. . . öh, New Orderilta. . .
No, kuitenkin. Kummankin bändin levynkannetkin näyttävät tulevan kasarilta, Yeah Yeah Yeahsin kannen koruttomuudesta tulee mieleen 80-luvun punk ja Phoenixin kannessa on. . . neon-väriä?
Äh. Kuunnelkaa biisit. Ei tämä postaus nyt ihan mennyt niin kuin piti.
Yeah yeah yeahsia diggailevalle tuli tällainen suunnanmuutos aivan täysin puun takaa. Karen O:n ääni kuitenkin sopii tähän yllättävän hyvin ja onhan tämä enemmän Show Your Bones-levyn tyylistä kuin Fever to Tellin runttaamista. Diggailin. Bändin paras julkaisu tähän päivään mennessä on kuitenkin EP Is Is, joka on kutakuinkin täydellinen risteytys FtT:n aggressiivisuutta ja SYB:n tuotetumpaa tavaraa. Spotifystä löytyy ainakin tämä, joten ohjelman omistavien kannattaa käydä kuuntelemassa.
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
Re: Musiikki
« Vastaus #287 : 12.05.2009 00:14 »
Sharkie
Valikoiva pelaaja.
Moderaattori
Basaaripisteet: 5
Pitkästä aikaa taas uutta musiikkia kuuntelussa, nimittäin Harmaja. Suomenkielistä, akustista ja erittäin tunnelmallista kamaa. Solistina Charonistakin tuttu JP Leppäluoto, ja homma kuulostaa ihan törkeän hyvältä. Charon ei ole mulle koskaan kauheasti napannut, vaikka ihan kivaa musaa porukka tekeekin, mutta tässä taas on sitä jotain. Suomi ja tällainen hillitympi ote sopivat Leppäluodon käheän suloiseen soundiin kuin sormi nenään. Debyytti on näköjään julkaistu jo muutama kuukausi takaperin, mutta ei ole aiemmin sattunut silmään taikka korvaan ennen kuin velipoika vinkkasi. Lähtee varmaan ostoon.
Mulla ei ainakaan just nyt jostain syystä Myspace-sivun biisit toimineet, eli jos tätä ilmenee, niin tuubasta ja vaikkapa upeasta Sydäntalvella-biisistä on hyvä lähteä liikenteeseen.
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu
Re: Musiikki
« Vastaus #289 : 12.05.2009 00:52 »
"Why don't you glue yourself to the television set, completely ignore me, and play Nintendo until you're too tired to make love?"
tallennettu