Scarf
Smokin' Sexy Style!!!
Jäsen
Basaaripisteet: 4
Näemmä vaikutti muihin laitteiseeni, paitsi Smart-TV:n Netflix-appiin. Sääli, siitäpä pääasiassa flixini katselen.
Ootko ajanu kaikki telkkarin päivitykset? Mulla ainaki vaikuttaa myös telkun appiin.
Kuin myös.
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Dawson's Creek!!! Kokonaista kolme kautta!
Tämä teinidraama meni aikoinaan ohi silmien (katsoin silloin muka laadukkaampia sarjoja). Nuori Katie Holmes sekä Joshua Jackson ja kiesus mikä premissi!
Katsoin aikonaan tätä muutaman jakson. Katie Holmes vihani juontaa näiltä ajoilta. Eikä se ole laantunut yhtään näiden vuosien aikana.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Minun Kaite Holmes fanitus sai alkunsa noilta ajoilta. Olen varmaan ainoa joka rakastaa sen hymyä.
Ei se hymy mitään, mutta muijan roolit vain paistaa tyhmyyttä. Jopa Batman Begins kärsii tästä, vaikka tämä onkin muijan paras rooli. Onneksi seuraavissa oli Maggie Gyllenhaal.
Katie Holmes on lähes samaa tasoa kuin Kristin Kreuk. Smallvilleä olisi voinut hiukan seuratakin, mutta tätä eukkoa ei vain jaksanut katsoa.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu