Re: RIP
« Vastaus #2 : 11.08.2008 08:31 »
tuhis
Vieras
Hayes hurahti skientologiaan ja sarjassa tehtiin skientologeista pilaa, joten *herp*
Mies on kuitenkin musiikkibisneksessä legenda, säveltäjänä ja tuottajana.
tallennettu
« Vastaus #6 : 11.08.2008 21:07 »
tuhis
Vieras
Onpas RIP joillekin tärkeä kirjainkombo. Helpottaisiko jos se olisi LOL tai WTF?
tallennettu
« Vastaus #9 : 11.08.2008 21:29 »
"polvillaan nintendon edessä"
tallennettu
Re: Kuolleet julkimot
« Vastaus #14 : 12.08.2008 01:39 »
Mixba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
No jaa, ne joiden lepäämistä rauhassa mä haluan alleviivata on juuri nuo kuolleet sukulaiset ja ystävät.
Mitä järkeä siinä on että itketään jonkun Hollywood-tähden perään sen takia että se on tehnyt muutaman elokuvan joita kukaan ei edes muista kahden vuoden kuluttua mutta tuolla jossain suurvaltapolitiikan takia kuolleella georgialaisella ei ole paljon väliä kun on sentään hei olympialaiset käynnissä.
Olishan se puhtaasti hedonistisesti ajatellen kivaa jos joku Notorius B.I.G. olis eläny niin pitkään että olis ehtiny tehdä muutaman levyllisen enemmän musiikkia mutta en mä silti katso tunteneeni sitä niin hyvin että voisin oikeasti inhimillisellä tasolla välittää sen kuolemasta. Gangsteri, rikollinen, naisten alistaja ja todennäköisesti kusipää.
EDIT: Ja alempaan - En mä tiedä, mutta kiitos toki annistasi keskustelulle.
Eihän täällä olla juurikaan siitä puhumassa, kuinka paljon se ketään hetkauttaa, että joku kuoli, kuten Zoukkakin sanoi, kun joku delaa, on siinä potentiaalinen aasinsilta pienelle keskustelulle henkilön aikaansaannoksista, ja siitä mitä kukakin boardilainen on ko. henkilöstä noteerannut.
Ja viimeistään siinä vaiheessa he, joille tämä hiljattain delannut henkilö on tuntematon, liikenee jotain infoa hepusta, jonka tuotantoon voi nyttemmin paneutua ja siten sivistää itseänsä, jos threadillä mainitut seikat mielenkiintoa vain sattuvat herättämään.
Been there. Seen that. Got the scars
tallennettu