EDIT. Niin, ja siis itse olen tilannut
täältä. Joskus oli kovempikin ale, mutta saa noita nytkin alle täyden hinnan. Vaivattomuus kuitenkin palkitsee eniten.
Ohoo, tuoltahan saakin jokaista. En tajunnutkaan katsoa ennen kuin möläytin, olen kyllä jotakin tuolta tilannutkin.
Laittoivat näköjään viimeinkin myymisen sen edelle, että kirjoille kasvatettaisiin jotain kulttimainetta lopuunmyytyinä teoksina.
EDIT:
Meikältäkin löytyy kaikki Rosat ja kaikki on ostettu julkaisun aikoihin, paitsi Kadonneen kirjaston vartijat, jonka ostin pari vuotta sitten kun sitä painettiin uudestaan.
Roope Ankan elämä ja teot -kirja minulla on 1. painoksesta, joka on käsittääkseni aika kallis nykyään. Sammon salaisuuteen kävin myös hakemassa itsensä maestron nimmarin
Selasin myös läpi nuo ostamani Juhlasarjat ja paria poikkeusta lukuun ottamatta kaikki ovat 1. painoksesta. Ei sinänsä, että minulle sillä tai noiden rahallisella arvolla niin väliä olisi. Luettavaksihan nuo on ostettu
Tarkistin omani, ja Kadonneen kirjaston vartijat ovat 3. painos ja Sammon salaisuus 6. painos, mutta muuten ovat kaikki Rosat ja Juhlasarjat 1. painoksia.