JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Ja dokkaripuoli kiinnostaa yhtä lailla kuin LOTRinkin tapauksessa. Hienon fantasiamaailman rakentumisen seuraaminen on kiehtovaa katsottavaa.
Samoin. Pakkohan nämä siis on hommata. Sinänsä kyllä kyrsii hiukkasen koska leffat hyllystä löytyy jo. Ja aikanaan tuli ne ostettua kun en tälläisiä juttuja odottanut. Lähinnä siksi kun ajattelin että Potterin suurin kohderyhmä ei tälläisiä juttuja kaipaa. Olimpa väärässä. Ihan cool sinänsä että tälläisiä extroja tulee. Toivottavasti kyseessä on laadukkaan extrat. Viime aikoina olen alkanut arvostamaan LOTRin extroja muutenkin vain kuin laajuuden vuoksi. Monessa leffa on extroja hutaistu vain sen vuoksi mukaan että joku harrastaja tyhmänä ne sen vuoksi ostaisi. Kuten minä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
JayeizH
Jäsen
Muistivathan kaikki, että Lost jatkuu tänään?!
En. Enkä aio katsoa. Mutta sen myönnän että olen hiukan muuttanut mielipidettäni sarjasta. Ensimmäiset kaksi kautta on aivan paskaa. Mutta kolmannen ja/tai neljännen kauden paikoilla sarja muuttuu mielenkiintoiseksi. Vaikka se hiukan tuskaa olikin katsoa kaksi ensimmäistä, eikä kukaan selvä järkinen olisi sitä minun sijassa katsonut niin olen oikeastaan tyytyväinen että tuli katsottua kun kaikki lupailivat että se paranee loppua kohti.
Se miksi sarjaa ei tule katsottua nyt TV:stä on ihan siitä että jaksojen kerronta on sen verran paskamainen että joka jakson lopussa kyrsii kun se loppu. Joten sarja on paljon toimivampaa katsoa levyltä.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Muistivathan kaikki, että Lost jatkuu tänään?!
En. Enkä aio katsoa. Mutta sen myönnän että olen hiukan muuttanut mielipidettäni sarjasta. Ensimmäiset kaksi kautta on aivan paskaa. Mutta kolmannen ja/tai neljännen kauden paikoilla sarja muuttuu mielenkiintoiseksi. Vaikka se hiukan tuskaa olikin katsoa kaksi ensimmäistä, eikä kukaan selvä järkinen olisi sitä minun sijassa katsonut niin olen oikeastaan tyytyväinen että tuli katsottua kun kaikki lupailivat että se paranee loppua kohti.
Heh, mulla oli juuri toisinpäin. Kaksi ekaa oli parasta tv-viihdettä mitä on tehty, mutta sitten kolmannessa kaudessa homma lässähti, enkä enää jatkanut Lostin seuraamista. Näin kävi melko monelle. Olen yllättynyt, että kolmatta ja sitä seuraavia kausia pidät parempina kuin esimmäisiä. Täytynee imasta kaikki 6 seasonia ja katsoa putkeen, jos vaikka mielipide olisi muuttunut vuosien varrella.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu
JayeizH
Jäsen
Heh, mulla oli juuri toisinpäin. Kaksi ekaa oli parasta tv-viihdettä mitä on tehty, mutta sitten kolmannessa kaudessa homma lässähti, enkä enää jatkanut Lostin seuraamista. Näin kävi melko monelle. Olen yllättynyt, että kolmatta ja sitä seuraavia kausia pidät parempina kuin esimmäisiä. Täytynee imasta kaikki 6 seasonia ja katsoa putkeen, jos vaikka mielipide olisi muuttunut vuosien varrella.
Laitoin tuossa "kolmos ja/tai neloskaudella" koska en muista tarkkaan missä vaiheessa sarja iski itsensä oikeasti läpi. Saattoi olla sitten neljännessä kaudessa. Ensimmäinen ja toinen kausi oli vain joten niin "mitään ei tapahdu" menoa että mielenkiinto meinasi loppua kesken. Joka jakso päättyi cliffhangeriin, ja joka jaksossa oli lisää arvoituksia ja sinänsä mielenkiintoisia asioita. Ja joka kerta kun ajatteli että "nyt se alkaa, nyt jotain oikeasti tapahtuu ja nyt selviää jotain" siirryttiinkin johonkin kauas menneisyyteen ja kerrottiin kuinka kuinka se kitara nyt on niin perkeleen rakas ja sitä pitää kuskata joka paikkaan (karkea ja kärjistetty esimerkki). Voisi varmaan sanoa että koko sarjaa rakennettiin 2-3 kautta jonka jälkeen se vasta alkoi.
Lisäksi nyt kun sarjaa on seurannut niin monet flashbackit oli loppujen lopuksi yhdentekeviä. Saihan niillä tietyissä tapauksissa hahmoja syvennettyä jne. mutta se turhautti sitten kokonaisuuden kannalta katsottuna. Varsinkin kun monesta hahmosta on tehty sitä kautta täysiä idiootteja. Yhdellä kädellä voi laskea hahmot joiden en ole toivonut kuolevan jossain vaiheessa sarjaa (kun niitä loppujen lopuksi aika urakalla on lahdattu).
tallennettu
JayeizH
Jäsen
Nyt on Oscarit nähty. Ihan perusrytmillähän ne meni. Vaikka aika epäoikeuden mukaista tai tekopyhää niitä nyt on kommentoida kun todella moni on syystä tai toisesta katsommatta vieläkin. Mutta pakkohan sitä jotain on sanoa.
Suurin yllätys minulle oikeastaan oli Sandra Bullockin oscar. Tätä en olisi ikinä uskonut näkeväni. Myönnän, en ole nähnyt elokuvaa tai suoritusta, mutta Bullock on minusta ollut aina perusnäyttelijätär joka on hauskoissa ja/tai mitään sanomattomissa rooleissa. Tämä tuli aika puun takaa.
Vääryyksiksi voisin sanoa ainakin Inglorious Basterdsin laihan saaliin. Leffa on oikeasti vuoden parhaimpia ja oikeutetusti saikin miessivuosa Oscarin, mutta olisi sille voinut antaa ainakin yhden vielä lisää. Ohjaus olisi voinut olla varsin todennäköinenkin kategoria jos mukana ei olisi ollut kaikkien aikojen spektaakkeli, naisohjaaja ja tummaihoinen ohjaaja. Tuossa porukassa voitto oli vain käytännössä erittäin epätodennäköistä. Vähän sama juttu kävi viime vuonna kun Rourke olisi vielä helpommin ansainnut oscarin suorituksestaan mutta Sean Pennhän sen vei homo tulkinnallaan...
Toinen epäilyksen aihe on District 9. Tätä on hankala kommentoida koska en ole elokuvaa vielä(kään) nähnyt. Mutta uskallan sanoa sen verran mielipidettäni että kun kyseessä on kehuttu scifi-elokuva, olisi mielellään nähnyt että leffa olisi edes jostain oscarin saanut.
Itse gaalasta niin Alec Baldwin ja Steve Martin olivat varsin hassun hauska parivaljakko, vaikka kyllä se paras terä jäi puuttumaan ja voisin veikata että Steve Martin oli yksinään parempi. Muistelisin että Jon Steward oli aikoinaan pirun hauska ja olisi hienoa jos miehen saisi vielä takaisin. Billy Crystal oli myös aikoinaan hyvä, mutta kaverilla on jo niin pitkä "Oscar-ura" että ehkä se riittää. Ehdoton ykköstoiveeni olisi Robin Williams. Voi luoja siitä tulisi hauska show aivan varmasti!
tallennettu
tallennettu
The ultimate skill is to take up a position where you are formless. Those who are able to adapt and change in accord with the enemy and achieve victory are called divine.
tallennettu