sleepy
o----o
Jäsen
Basaaripisteet: 6
Sitä tuttua Twin Peaks -fiilistä ei sarjassa hirveästi enää ole, vaan fiilis on enemmänkin Eraserheadin, Lost Highwayn ja Mulholland Driven sekoitus.
Ja Fire Walk With Me vielä tuohon mukaan!
Sain neljän ensimmäisen jakson jälkeen aikaiseksi vihdoinkin korkata Entire Mystery-boksista Fire Walk With Me'n (jonka olen viimeksi nähnyt vuosia ja vuosia sitten) sekä Missing Piecesin. En tiedä miksi, mutta leffan Teresa Banks-osuus nousi minulle kaikesta Twin Peaks-materiaalista suosikikseni ja tähän asti ainakin uusien jaksojen FBI-osuuksissa on ollut samaa tunnelmaa, josta olen tykännyt suuresti. Vaikka jättimäisesti näytttelijäkaartista Chris Isaak ja Kiefer taisivat puuttuakin, niin silti elättelen toivoa että herrat voisivat näyttäytyä uusissa jaksoissa!
Mutta joo, parhaalla tavalla "best of-Lynch"-tavaralta tämä sarja tuntuu, joka sopii minulle mainiosti. Neogaffissa muistaakseni joku mainitsi, että Lynch olisi pistänyt näihin uusiin jaksoisin pieniä aineksia elokuvista jotka ovat jääneet tekemättä, kuten Ronnie Rocketista tai Lynchin ja Frostin sarjasta Saliva Bubblesta joka miehet suunnittelivat ennen Twin Peaksista. Ronnie Rocket varsinkin on jotain josta Lynch on aina tuntunut olevan kovin kiintynyt, joten hienoa että projekti saa edes jollain tavalla vihdoinkin mahdollisuuden päästä eloon.
under the rocks and stones
,there is water underground
tallennettu
Gba
Jäsen
Basaaripisteet: 0
Jurassic World: Fallen Kingdom ei ainakaan
trailerin perusteella vakuuta. Edellinen Jurassic World menestyi muistaakseni ihan hyvin, joten sitä tehdään, mikä myy. En tiedä, jaksanko edes vaivautua teatteriin katsomaan. Ensimmäinen elokuva oli ja on edelleenkin niin hyvä, että sen tasolle tuskin ikinä ylletään. Kilpailijoitakaan ei ole oikeastaan näkynyt. Jos näkyisi, olisi niiden vaikeaa syrjäyttää se kuva dinosauruksista, jonka Jurassic Park omaan mieleen on syövyttänyt. T-Rexin "kuuluu" näyttää ja kuulostaa siltä kuin se Jurassic Parkeissa esitetään.
Muhun kyllä iskee noi uudemmatkin Jurassic Parkit. En sitten tiedä johtuuko se nostalgiasta (hyvin todennäköistä) vai elokuvien laadusta. Edellisen näin Manilassa IMAX -teatterissa ja viihdyin koko elokuvan ajan. Ykkösen tasolle nyt ei tietenkään päästä millään, jo ihan senkin takia että nyt ollaan kyynisiä aikuisia ja kaikkeen tottuneita. Lapsena leffat olivat "harvinaista" herkkua kun käytiin R-kioskilta vuokraamassa paskaalaatuinen (sen laadun tajusi jo lapsena) VHS, joka väpätti oikein kunnolla TV:ssä. Teatteriin menen ton uudenkin katsomaan ja täytyy toivoa, että Itäkeskukseen ehtivät saamaan sen IMAX:n kunnon kalliilla premium lipuilla, jotta eivät jonnet ja muut äänekkäät pellet pilaa elokuvaa. Kävin viime viikolla leffassa ja piti oikein pyytää nuorta kyldduuri pariskuntaa olemaan hiljaa kun niin kovaan ääneen keskustelivat.
You don’t gamble to win. You gamble so you can gamble the next day.
tallennettu