JayeizH
Kiistely on turhaa mutta hauskaa
Jäsen
Basaaripisteet: 2
Hyviä näyttelijöitä on paljon. Robert De Niro, Al Pacino, Samuel Jackson, Harrison Ford, Tom Hanks,...niitä on todella paljon. Nuo henkilöt tuovat pientä kunnioitusta aina elokuvaa kohtaan ja silloin ajattelee että elokuva harvemmin (joskus on kyllä) läpeensä ei voi huono olla. Mutta sellaisia jotka vetävät elokuviin tai ovat syy elokuvan katsomiseen on vähemmän. Olen enemmän ohjaajien perään. Jos ohjaaja osaa hommansa näyttelijästäkin saadaan enemmän irti.
Mutta onhan niitä pari näyttelijääkin mitkä teattereihin vetävät. Ensimmäisenä Johnny Depp. Tiedän että mies on nykyään joka teinin "ihq söpö" idoli, Jack Sparrown myötä, mutta silti mies osaa hommansa aina. Osin Deppin suosio mielessäni varmasti johtuu myös siitä että hän on Burtonin luottonäyttelijä, mutta olen pitänyt Deppistä muissakin elokuvissa kuin vaan Burtonin.
Sitten on eräs sellainen jota ei varmasti moni arvosta (vähiten varmaan Rocky). George Clooney. En tiedä miksi, mutta olen usein pitänyt miehen suorituksista, tai elokuvista. Oceans-leffat, Syriana ja erityisesti O Brother, Where Art Thou?. Tuossa viimeisessä on varmasti syynä myös ohjaaja(t), mutta se elokuva on upea myös Clooneyn osalta.
Sitten yksi voisi olla vielä Tom Cruise. Ei siksi että mies olisi mahtavan upea näyttelijä vaan siksi koska hänen leffat on yleensä varmaa ja perinteisä viihdettä (paria poikkeusta lukuun ottamatta). Ja niitä katsoo mielellään kunhan muistaa jättää aivot narikkaan.
Siinä muutama. Joista todellinen elokuviin viejä on oikeastaan vain Depp, mutta rehellisyyden nimissä nuo kaksi aina saavat suunnitelmat elokuviin menosta käyntiin.
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Sitten on eräs sellainen jota ei varmasti moni arvosta (vähiten varmaan Rocky). George Clooney. En tiedä miksi, mutta olen usein pitänyt miehen suorituksista, tai elokuvista. Oceans-leffat, Syriana ja erityisesti O Brother, Where Art Thou?. Tuossa viimeisessä on varmasti syynä myös ohjaaja(t), mutta se elokuva on upea myös Clooneyn osalta.
Joo. Clooney vei myös Batmanin hahmon aivan uusiin sfääreihin.
http://www.youtube.com/watch?v=pvTAgQOM15o
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu
Jos ymmärrät lauseen tai sanan, se on yksi paskan hailee onko se yhdyssana vai ei.
TV hifistely, ei siksi että siitä olisi hyötyä, vaan siksi kun se on hauskaa.
Elämä on aivan liian lyhyt siihen, että ei myöntäisi että jotkut asiat vaan vituttaa.
tallennettu
Fyysinen Preesens
Pakko toistaa
Jäsen
Basaaripisteet: 1
Arvasin että valintani herättää närää
Mutta...
Siihen on syy miksi kirjoitin tuohon
usein enkä
aina Tom Cruise on myös ainoa mies, joka on saanut mut uskomaan Xenuun.
No mies joka vetää istukan turpaansa kun lapsi on syntynyt on pakko saada pientä kunnioitusta
Mutta joo. Vaikka Cruisen leffat ovatkin usein mieleeni, äijältä on muuten karannut mopo käsistä jo kauan aikaa sitten.
Sanoi vetävänsä istukan, mutta ei kuitenkaan vetänyt.
My name is Dexter. Unlike many of you believe, I’m not a serial killer. I’m not very much afraid of blood either.
-----
Fyysinen Preesens moderaattoriX.
tallennettu
Missähän Suomi olisi, jos 1939 olisi ollut rajalla 300 000 dosenttia.
-Gba
Katsoppas kirjoitusasuasi ja vertaa minuun. Itse olen viisitoista vuotias joten älä tule ruikuttamaan, piste.
-IceCold
tallennettu
A légpárnás hajóm tele van angolnákkal
tallennettu