|
271
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: Keikkatriidi
|
: 07.03.2013 13:33
|
Oho, aika kova kiinnitys! Onneksi GYBE tuli jo nähtyä toissavuonna, niin ei ole NIIN pakko mennä nyt katsomaan, mutta ehkä jos ylimääräistä fyrkkaa löytyy jossainkohtaa niin mikäjottei.
|
|
|
272
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: KO: Paras pelimusiikki, Part II
|
: 05.03.2013 20:02
|
Toisaalta juuri se vastakkainasettelu ja vaihtelu, mikä syntyy kun on pelimusaa eri aikakausilta, on hauskaa. Toisaalta tuolla tavalla saisi kerralla enemmän kaivettua saman aikakauden musaa kuunneltavaksi, ei mikään huono idea siis.
|
|
|
276
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Kysy & Vastaa
|
: 03.03.2013 18:39
|
Pelihahmot voisi ehkä olla mielenkiintoinen.
Sitä loan heittoa, mitä jengiltä tulisi kun lempparihahmot asetetaan vastakkain. Tääkin vois olla hyvä!
|
|
|
277
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Pelitarjoukset
|
: 27.02.2013 19:17
|
Pelit tuli vietyä, samalla muutama muukin ei listalla oleva peli, ja sieltä pamahti 240 e. Laitoin ne PS4:n ennakkotilaukseen, sekä samaan vielä Watch Dogsin, Destinyn ja lisäohjaimen.
Pitkästä aikaa tulee (todennäköisesti) ostettua konsoli heti julkaisussa.
|
|
|
278
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Path of Exile - Exiilin polku!
|
: 25.02.2013 22:12
|
Äsken poksahti normalilla läpi, levelillä 40. Tästä nyt sitten joko jatkan suoraan cruel -vaikeustasolla tai aloitan uuden hahmon, katsotaan mitä viitsii.
Miljöö ja juoni olivat kyllä paljon paremmat verrattuna D3:een, tässä ei alkanut maistua pakkopulla heti ensimmäisen actin jälkeen.
|
|
|
279
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 4
|
: 25.02.2013 19:44
|
Toisaalta Killzone vaikutti aika putkijuoksulta eikä ympäristö varmaankaan ole niin dynaaminen kuin voisi olla. Oikeastaan ainoa vaikuttava asia olivat heijastukset pilvenpiirtäjien ikkunoista ja ihan kivannäköiset tekstuurit. Olisin aika pettynyt jos se olisi jotenkin hyvä esimerkki siitä mihin PS4 pystyy.
|
|
|
280
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Pelitarjoukset
|
: 25.02.2013 19:23
|
Kaivoimpa itsekin pelihyllyjä ja löytyi jopa 9 peliä tuolta listalta mitkä voisi viedä.
Mites noiden DS-pelien kanssa, täytyykö poistaa talennukset ennekuin vie vai onko mitään väliä?
|
|
|
281
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Re: Dragon's Dogma
|
: 23.02.2013 21:20
|
Onkos kukaan Laudan Dark Souls/Demon's Souls -fanaatikko vielä antanut tälle mahdollisuutta?
Hommasin tämän tuossa loppusyksystä, ja ihan hyvin on maistunut tähän saakka. Jos Soulseihin haluaa verrata niin ainakin vaikeustaso ja tunnelma ovat kohdillaan tässäkin. Peli on ollut kyllä pari kuukautta jäissä, mutta alkaa kyllä jo hieman kutkuttamaan paluu sen ääreen varsinkin kun tuota lisäriä on pukkaamassa. Onko tietoa paljon lisäri tulee maksamaan ladattuna?
|
|
|
282
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 4
|
: 23.02.2013 01:37
|
Siis ristiohjain ja tatithan eroavat juuri siinä ulottuvuudessa, niinkuin Cyrus sanoi. Koska tatit ovat korkeamalla ja liikkuvat laajemmin, kuin ristiohjain, tuntuu itselleni ainakin luonnolliselta liikuttaa sitä DualShockin tyyppisestä paikasta. Toki niinkuin aiemmin nyt on sanottu, muotoilu vaikuttaa. Voisin kuvitella, että XO:n ohjaimessa tuo DS:n ratkaisu voisi ollakin paskaa, koska ohjaimen muotoilu on sitä vastaan.
Mielestäni nykyisen DualShockin huonot puolet:
- Aavistuksen verran liian pieni - Olkanapit liian pienet ja "tunnottomat" sekä tietenkin DS3:n liipaisimet paskaa. - Tatit liukkaat, sormet lipsuvat varsinkin intensiivisimmissä sessioissa.
Mutta muotoilultaan DualShock mielestäni vain tukee tuota vasemman tatin sijoittelua, vaikka joillakuilla onkin ongelmia tattien lyhyen välimatkan takia, niinkuin noissa finngamerin kuvissa näkyy.
|
|
|
283
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 4
|
: 22.02.2013 23:34
|
Itselleni tattien sijainnilla ei ole mitään väliä. En koskaan lepuuta koko peukaloa niiden päällä, vaan käytän ainoastaan peukalon kärkiä ja liikutellessani tatteja "työnnän" niiden (tattien) reunoista haluamaani suuntaan. Tämän takia itselleni esim. XO:n ohjain on ehkäpä jopa hieman huonompi, koska sen vasemman tatin sijoittelu miltei pakottaa pitämään koko peukaloa sen päällä, mutta hyvin silläkin pelaa.
|
|
|
288
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Re: PlayStation 4
|
: 21.02.2013 02:44
|
Toistaiseksi pelit ei oikein lähde käyntiin, mutta usko itseensä konsoliin jyllää kyllä. Sosiaaliset aspektit on makeita, tehoa riittää ja ehkä tärkeimpänä tuntuu, että arkkitehtuuri on oikeasti helppo työkaveri kehittäjille. Tällä taataan se pelivalikoima ja parhaat versiot tulevaisuudessa.
Samat fiilikset täällä. Kyllä niitä hyviä pelejä ehtii tulla myöhemminkin ja varmasti enemmän nyt, kun PS4 on kehittäjäystävällisempi kuin edeltäjänsä.
|
|
|
294
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 4
|
: 21.02.2013 01:34
|
Hyvältä vaikuttaa kyllä tähänsaakka. Pitkästä aikaa ei tarvitse pudistella päätään ja naputella sormiaan konferenssia katsellessa.
Tr00 Next Gen.
|
|
|
296
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 4
|
: 21.02.2013 00:33
|
Huhhuh, täälläkin aletaan jo kipristelemään hype mahanpohjassa.
Puoli tuntia vielä. Voisi säätää pitsat sillävälin että jos pääsisi vaikka tukehtumaan siihen megatonnipommien tippuessa.
|
|
|
298
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Opiskelu ja opiskelijaelämä
|
: 16.02.2013 14:16
|
Jes, lukion ruotsit ja kaikki muutkin vihdoin reilassa. Lukiossa vietetty kolme vuotta tuntunut kyllä aikamoiselta ajan haaskaukselta mutta minkäs teet. Pitäs keksiä varmaan vähitellen, että mihin sitä hakee opiskelemaan. Vaikeeta. Kaikki kiinnostaa ja toisaalta taas ei kiinnosta oikeen mikään. Onneksi sentään sivari antaa mahdollisuuden puntaroida yhden vuoden vielä, että mitäs nyt.
Itselleni sivari oli kyllä äärettömän hyödyllinen valinta. Pääsin Kiasmaan viestintäassistentiksi (hyödyntäen kuva-artesaanin koulutustani) ja sain siitä vuoden työkokemuksen ja lisäyksen CV:hen. Kannattaa hakea jonnekin mikä on lähellä omaa mielenkiintoa, vaikka vaihoehdot onkin rajattu kunnallisiin yms. Kulttuuripuolella on yllättävän paljon paikkoja tarjolla, olettaen siis että sua varmaan ennemmin sellanen kiinnostaa, kuin vaikka ala-asteella/vanhainkodissa hilluminen?
|
|
|
|