Joo, kyl NASCAR-setti vois kuulua ens kauden pakettiin. Sillä vois vetää kaksi kisaa niin, että toinen on ovaali ja toinen perinteisempi moottorirata. Mun mielestä toi, että ajetaan samalla autolla aina kaksi lähtöä, toimii hyvin.
Myös Kartit jäivät tämän kauden osalta täysin paitsioon... Mutta kuka tietää, ensi kaudella voi olla toinen juttu. Aikalailla sellanen "lapsi karkkikaupassa" fiilis tulee kun miettii kaikkia mahdollisuuksia tämän pelin autojen ja ratojen kanssa.
Ensi kautta mietittäessä ja kauden kestoa päätettäessä tää nykyinen 5x2=10 kisaa vois olla aika hyvä myös säilyttää. Näin yksi kausi ei muodostu liian pitkäksi.
Ensi viikon skabojen auto on Ferrari 512BB '76, eli todellinen legenda. Sen saa tuunata huippuunsa. Taitaa olla tämän setin kallein auto, vaikka ei mistään sikakalliista hankinnasta olekaan kyse. Taitaa maksaa jotain 100 000 krediittiä?
Ja tässä kuvat tämän illan kisoista, enjoy (kuvista on vaikea erottaa kuka on kuka, koska kaikilla oli täysin identtinen auto, tämän vuoksi yritämme välttää valmiista online-tallista löytyviä autoja )
Hienot skabat ja paras gridi toistaiseksi saatiin kuin seitsemän oli viivalla.
CokeFINin debyytti oli aika jäätävä tosiaan ja mies pokkasi siitä voiton. Hieno kisa muutenkin, sillä Coke, Vinn ja minä ajoimme koko kisamitan sellaisen 5-6 sekunnin sisässä. Vasta ihan viimeisillä kierroksilla pääsin kuittaamaan Vinnin. Kohelsin vähän viimeisissä mutkissa, mutta ei onneksi maksanut kakkospaikkaa.
JuhohFin pääsi varmaan ajamaan meitä kiinni kärjessä myös siksi, että keskityimme myös keskinäiseen taisteluun. Kun saa ajaa yksin vapaalla radalla ilman tomua edessään, se on tietty jonkinlainen etu. Mutta kyllä kiinniottamiseen nopeuttakin toki aina tarvitaan.
Chamonix meni sitten aika jees ja lumi on rallialustoista se suosikkini. CokeFin ajoi tosin todella hyvin sielläkin ja käväisi kärjessäkin yhteen otteeseen, vaikka lähtikin viimeisenä kisaan. Kyllä kokoajan sai täysiä tulla ja Coke pysyi silti komiasti perässä.
Hienoa, jos saimme sinusta uuden vakituisen kuskin Coke. Kuten aulassakin kisan loputtua sanoin, tulossa on ilman muuta kakkoskausi tähän sarjaan. GT5 tarjoaa niin loputtomasti mahdollisuuksia yhdistellä autoja ja ratoja.
Coke, kuvia voi tehdä tallentamalla kisa ja napsimalla niitä samalla kun katsoo uusintaa, siinä samalla photo modea käyttäen.
Tosin CM on tässä asiassa "oikonut mutkia" ja tehnyt KERSin niin, ettei sen keräystä lasketa oikeasti takapyöristä ja jarrutuksista, se vain latautuu joka kierros elleivät tekniset ongelmat iske.
Tosin ihan hyväksyttävää tehdä se tuolla tavoin helpoimman kautta, jos miettii paljonko aikaa olisi voinut mennä jos KERS-latauksen olisi tehnyt tosielämän mukaisesti. Minua ei haittaa, että tässä on resurssit laitettu muihin asioihin.
Hieno rata kun rytmiin pääsee. Muistin tosin yhden kohdan väärin, mutta parempi tehdä se virhe nyt kun itse kisoissa. Odotan kyllä 5 kierroksen settiä Chamonixissa kovasti!
Schumi pisti sitten kunnolla menemään, tää oli taas Kerpenin rehtoria parhaimmillaan.
Sennan innokkuus sitten kostautui lähdössä, harmillista. Auto kärsi todennäköisesti myös vaurioita k.o kolarissa, joka vaikutti loppukisan vauhtiin. Maaliin mies kuitenkin pääsi ja keräsi arvokasta kokemusta Rellun autosta. Toivottavasti Monza tuo jo uran avauspisteet.
Vettelin voitto käytännössä varmisti kaverin mestaruuden: MM-johto hipoo nyt jo sataa pistettä ja jäljellä on 7 osakilpailua.
Hyvä kisa taas Spassa, eikä siihen tarvittu sadekuurojakaan.
Mersu näyttää kulkevan suorilla aika kivasti. Ja Monza on seuraavana kauden nopein rata...
Maldonadosta tulee paikka paikoin Juan Pablo Montoya mieleen. Latinoveri kun kiehahtaa, niin sitten mennään ja lujaa. Katsokaapa seuraavat videot järjestyksessä:
Lähdöt 5 ja 6 kutistuivat kolmen pelaajan lähdöiksi. Lauantai-ilta saattoi verottaa pelaajien määrää, mutta ei voi mitään.
Muutama hyvä tilanne saatiin kolmenkin jannun voimin. Niistä kuvamateriaalia myöhemmin tänään!
Ensi viikon tiistaina onkin vuorossa sitten PLGT-sarjan kaksi rallilähtöä, jotka ajetaan valmiista online-tallista löytyvällä Fordin WRC-autolla, joten ei tarvitse ostaa 850.000 GT-rahan hintaista ralliautoa.
Hitto, mä oon vieläkin ihan fiiliksissä tuosta aika-ajosta ja Brunon suorituksesta. Rakastan Formula ykkösiä! Juu juu, kisa on toki huomenna ja sillee, mutta optimisti pettyy vasta kun pettyy!
Ayrtonilla on silti tuolla pilvissä se levein hymy. Miehen lausumat legendaariset sanat sisarenpojastaan vuonna 1993:
Lainaus
If you think I'm good, just wait until you see my nephew Bruno.
Tuli muuten mieleen PLF1-sarjaa ajatellen että kuinka monesta autosta löytyy KERS? Onko vähintään 16 autossa jotta kaikki saavat halutessaan KERS:in käyttöönsä vai joutuuko jo(t)ku ajamaan ilman KERS:iä.
Lotus, Virgin ja HRT olivat muistaakseni ilman KERSsiä. Heitetäänkö nämä autot AI:lle ?
Tuo riippuu varmasti myös siitä, ajaako "equal"-asetuksella, jolloin autot ovat identtisiä keskenään ja täten kaikilla on KERS.
Mutta PLF1 2011-kausi ajettaneen realistisilla autoilla, joten nämä kolme peräpään tallia ovat ilman KERSiä siinä tapauksessa. Autojen jaosta ja AI:n sijoittelusta lisää sitten lähempänä pelin ilmestymisajankohtaa.
Loistava suoritus, todellisella kuljettajan radalla vaikeissa ja muuttuvissa olosuhteissa. Oli melkeinpä jatkuvasti Petrovia edellä. Siinä oli Brunon epäilijöille ensimmäinen jääkylmä annos vettä niskaan.
Spa tarjosi taas mitä viihdyttävimmän aika-ajon. Se tosin vähän latistui alussa kun Schumi joutui pelistä pois, mutta onneksi Brunonkin puolesta sai jännittää. Ja paalutaistokin oli auki loppuun asti.
Tästä on hyvä jatkaa!
EDIT: Toi Maldonadon kostoliike Hamiltonia vastaan oli aika jäätävä. Suoraan jostakin F1 2010 -yleisen servun online-kisojen jälkimainingeista
Autot näyttää tosiaan monissa uusintakuvissa olevan skidisti ilmassa. Tuossa Brasilian pääsuoralla tapahtuvassa kuvassa ilmiön huomaa varsin hyvin. Ihan kuin autot olisi huonosti photoshopattu asvalttiin tai jotain. Tosiasiassa pyörien ripustukset lienevät hieman liian korkealla mallinnettu, joka synnyttää moisia hullunkurisia leijumisefektejä.
Jos tuo peliin sellaisena jää, niin lohduttautua voi sillä, että k.o ilmiö ei liikkeessä näytä niin pahalta kuin pysäytyskuvissa.
Hyvä kun tarkensit tuon MGS:n suhteen. Parempi diilihän tuo on, että PW:n saa messissä kuin toisinpäin, mielestäni.
Mitä paketin hankkimiseen tulee, niin eiköhän tämä aika pakko-ostos ole syksy pelisumankin keskellä. MGS-pelien läpäisystä on aikaa monta vuotta ja ne on kiva taas läpäistä pitkästä aikaa. Peace Walker on myös pelaamatta, mutta mitä siitä olen vähän lukenut, niin varsin kiinnostavaltahan se vaikuttaa.
MGS 3:n läpäisyä odotan eniten. Pelasin sen aikoinana orkkis-versiona ja silloinkin oli tunnelma katossa. Nyt 60 kuvan ruudunpäivityksellä ja 720p-tarkkuudella ja Subsistence-version parannuksilla sen luulisi olevan vielä makoisampi elämys.
Nuo kaksi sarjan ensimmäistä peliä ovatkin sitten sellainen juttu, etten niitä varmaan ryhdy pelaamaan. Kärsivällisyys ei taida riittää eikä nostalgiankaan voima ole juuri kantamassa, koska en läpäissyt niitä nuorempana.
Metal Gear Solid HD -collection paketti sisältää seuraavat sarjan osat:
Metal Gear Metal Gear 2: Solid Snake Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (pyörii 720p-tarkkuudella 60 kuvaa sekunnissa) Metal Gear Solid 3: Snake Eater pyörii 720p-tarkkuudella 60 kuvaa sekunnissa) Metal Gear Solid: Peace Walker (PSP-versiosta käännetty, pyörii 720p-tarkkuudella 60 kuvaa sekunnissa)
Sons Of liberty, Snake Eater ja Peace Walker sisältävät tuen Trophyille/saavutuksille.
Nämä kolme peliä tukevat myös uudenlaista "transfarring" -toimintoa, jossa televisiossa pyörivän pelin voi siirtää käsikonsoliin ja jatkaa pelaamista myöhemmin sillä. Peace Walkerin kanssa homma luonnistuu PSP:llä, mutta Sons Of Liberty ja Snake Eater vaativat tähän Sonyn uuden Vita-käsikonsolin, koska Kojiman mukaan PSP ei pystyisi toistamaan täysin PS2-Metal Gearien graafista ilmettä.
Vuonna 1987 MSX2-tietokoneelle julkaistu Metal Gear oli erilainen toimintapeli kuin mitä siihen oltiin totuttu: pelaaja ei voinut räiskiä tietää läpi vihollisten jatkuvaa voimaa hyödyntäen, vaan tämän piti käyttää myös hiippailutaitojaan peli läpäistäkseen. Nykypäivänä erittäin vaikealta vaikuttava sarjan ensimmäinen osa käännettiin myöhemmin myös Nintendon 8-bittiselle NES-konsolille.
Metal Gear ja sen pääpiruna häärinyt Hideo Kojima saivat sen verran mainetta pelillään, että jatko-osa oli taattu.
Kuitenkin todelliseen kansansuosioon Kojiman lempilapsi pääsi paistattelemaan vasta Sony Playstationin myötä, kun pitkään poissa kuvioista ollut Solid Snake pääsi uudestaan kehiin pelillä nimeltään Metal Gear Solid. Ennennäkemättömän elokuvamainen ja tiivistunnelmainen peli oli yksi PS:n menestyneimpiä ja varmasti yksi niistä monista syistä miksi konsoli aikoinaan menestyi niin hyvin kuin menestyi. Tähti oli syttynyt.
Playstation 2:n myötä sarja sai kaksi osaa lisää: MGS 2: Sons of Liberty korotti panoksia ja oli juoneltaan äärimmisen kunnianhimoinen. MGS 3: Snake Eater taas vei sarjaa ajassa taaksepäin ja on koko MGS:n prequel-osa. Viidakkoon sijoittunut seikkailu poikkesi monellakin tapaa radikaalisti kahdesta aiemmasta osasta.
MGS HD Collection -pakettiin sisältyy myös PSP:lle jokin aika sitten ilmestynyt Metal Gear Solid: Peace Walker, joka Snake Eaterin tavoin tapahtuu ennen sarjan useimpien pelien tapahtumia.
Pelikohtaiset tiedot tarjoaa Wikipedia.
Lainaus
Metal Gear on Konamin kehittämä hiiviskelypeli, joka julkaistiin vuonna 1987 MSX2-tietokoneelle. Peli oli yksi ensimmäisistä hiiviskelypeleistä, ja sen kehitti Hideo Kojima. Peli oli Metal Gear -pelisarjan ensimmäinen peli, joskin aikajärjestyksessä ensimmäinen Metal Gear -peli on Snake Eater. Peli julkaistiin myös hiukan myöhemmin NESille.
Näistä kahdesta versiosta on kehitetty jälkeenpäin useita versioita eri konsoleille. NES-versio portattiin IBM PC:lle ja Commodore 64:lle Pohjois-Amerikassa, sekä GameCubelle emuloituna japanilaisen Metal Gear Solid: The Twin Snakes -pelin bundle-pakkauksen mukana. MSX2-versio julkaistiin myöhemmin matkapuhelimille, sekä Metal Gear Solid 3: Subsistence -pelin mukana. Jälkimmäisessä versiossa on muokattu hahmojen ulkonäköä, sekä lisätty ja käännetty dialogia englannin kielelle. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun Metal Gear julkaistiin Pohjois-Amerikassa MSX2-versiona.
Lainaus
Metal Gear 2: Solid Snake on hiiviskelypeli, jonka kirjoitti ja ohjasi Hideo Kojima. Peli ilmestyi MSX2-tietokoneelle. Peli on Metal Gear -pelisarjan toinen virallinen osa, sillä Snake's Revenge -peliä ei lasketa viralliseen juonijatkumoon. Pelissä Solid Snaken tulee soluttautua Zanzibar Landiin. Snaken tehtävä on pelastaa tiedemies tri Kio Marv ja lopulta tuhota jättimäinen ydinasein varustettu sotakone, Metal Gear D.
Ensimmäisen Metal Gear -pelin valtavan suosion innostamana Konami alkoi teettää NES:lle jatko-osaa peliin, Kojiman tietämättä. Tästä pelistä tuli NES:n Snake's Revenge -peli. Kojima, joka ei ollut aluksi edes ajatellut Metal Gearille jatko-osaa, tapasi sattumalta junamatkalla erään Snake's Revengen tekijätiimin jäsenen. Tämän tapaamisen jälkeen Kojima päätti alkaa työstää Metal Gear 2:ta, joka julkaistiin vain Japanissa MSX2:lle.
Kun Metal Gear Solid julkaistiin, sisällytettiin Metal Gear 2:n tapahtumat peliin mukaan "Previous Operations" -tekstinpätkillä, jotta pelaajat, jotka eivät olleet pelanneet aikaisempia Metal Geareja, ymmärtäisivät juonen paremmin. Vasta Metal Gear Solid 3: Subsistence -pelin mukana oli englanninkieliset versiot peleistä.
Lainaus
Metal Gear Solid on Konamin kehittämä ja alun perin 1998 PlayStation-konsolille julkaisema Metal Gear-hiiviskelytoimintapelisarjan videopeli.
Metal Gear Solid saavutti heti ilmestymisensä myötä suuren suosion maailmanlaajuisesti. Peliarvostelijat kehuivat pelin hyvin laadittua pelimekaniikkaa, elokuvamaisia välianimaatioita ja monimutkaista juonta. Metal Gear Solidia pidetään yhtenä PlayStationin parhaimmista peleistä, ja se myös teki Metal Gear -sarjasta maailmanlaajuisesti tunnetun. Peliä on myyty maailmanlaajuisesti yli kuuden miljoonan kappaleen verran.
Metal Gear Solid oli Metal Gear -sarjan ensimmäinen kolmiulotteisella grafiikalla toteutettu peli, mutta graafisen ulkoasun uudistuksesta huolimatta pelimekaniikka on pysynyt samankaltaisena kuin kahdessa edellisessä pelissä, Metal Gearissa ja Metal Gear 2: Solid Snakessa.
Pelaajahahmo on veteraaniagentti nimeltä Solid Snake, ja pelaajan tarkoituksena on navigoida hänellä erilaisten pelialueiden läpi vihamielisten sotilaiden huomaamatta. Peli on painottunut vahvasti hiiviskelyyn ja vihollisten välttelyyn, koska pelaajahahmo ei kestä kauan suorassa taistelussa vihollisten kanssa, vaan todennäköisesti hän menehtyy ellei onnistu pakenemaan. Mikäli Snake kuitenkin joutuu vihollisten huomaamaksi, hälytystila käynnistyy ja pelaajan on paettava sotilailta, joita lähetetään pelialueelle tappamaan hänet. Jotta hälytystila päättyisi ja Snake voisi jatkaa hiiviskelyä normaalisti, pelaajan täytyy löytää huomaamaton piilopaikka. Kun pelaaja on pysynyt piilossa tarpeeksi kauan, vihollinen alkaa etsiä Snaken piilopaikkaa. Mikäli sotilaat eivät löydä pelaajan piilopaikkaa, heidät kutsutaan pois ja pelaajan hiiviskely jatkuu normaalisti. Sotilaiden ohella pelissä on myös muita esteitä, kuten ansaluukkuja, liiketunnistimia ja valvontakameroita.
Lainaus
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty on hiiviskelypeli, jonka ohjauksesta vastasi Hideo Kojima. Konami julkaisi pelin vuonna 2001 PlayStation 2:lle. MGS2 on Metal Gear -pelisarjan ilmestymisjärjestyksessä viides ja virallisessa aikajärjestyksessä kuudes osa. Pelin tarina sijoittuu suoraan Metal Gear Solidin jälkeen. Pelin tarina jatkuu Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriotsissa.
Metal Gear Solid: Sons of Libertyn tarina on jaettu kahteen osioon. Näistä ensimmäisen tapahtumat sijoittuvat New Yorkin Hudson-joella kulkevalle U. S. S. Discovery -tankkerille. Toisen osion tapahtumapaikkana on huippumoderni vedenpuhdistuslaitos lähellä Manhattania. Edeltäjänsä tavoin juoni on monimutkainen ja sisältää paljon käänteitä. Sons of Libertyn tarina kerrotaan välinäytösten ja radiokeskustelujen avulla.
Johtuen Metal Gear Solidin suosiosta, peliä kohtaan oli julkaisun aikoihin suuria odotuksia. Odotukset osoittautuivat aiheellisiksi, pelin ollessa niin pelaajien kuin kriitikoidenkin mielestä menestys, arvosteluiden keskiarvon ollessa 95 %[3] ja pelin myyntilukujen ollessa noin 7 miljoonaa. Pelin julkaisua seurasi laajennettu versio, Metal Gear Solid 2: Substance, joka julkaistiin PlayStation 2:lle, Xboxille ja Windowsille.
Lainaus
Metal Gear Solid 3: Snake Eater on hiiviskelypeli, jonka on ohjannut Hideo Kojima. Snake Eaterin kehitti Kojima Productions ja julkaisi Konami vuosina 2004 ja 2005 PlayStation 2:lle. Sekä pelaajat että kriitikot ottivat pelin hyvin vastaan. Peli on myynyt noin neljä miljoonaa kappaletta maailmanlaajuisesti. Pelin arvosteluista muodostettu keskiarvo GameRankingsissa on 92 %.
Peli on juonellisesti ensimmäinen osa Metal Gear -pelisarjassa, ja sen suora jatko-osa on Metal Gear Solid: Portable Ops. Pelin kylmän sodan aikaiseen Neuvostoliittoon sijoittuva tarina seuraa FOX-yksikön agentin Naked Snaken edesottamuksia hänen yrittäessään pelastaa asesuunnittelijaa ja tuhota kokeellista ja uudenaikaista asetta. Sarjan aikaisempien osien sijoittuessa suurimmaksi osaksi nykyaikaisiin rakennuksiin Snake Eaterissa pelialueena toimii neuvostoliittolainen viidakko. Vaikka asetelma on muuttunut, pelin pääpaino on pysynyt edelleen hiiviskelyssä ja erilaisille alueille soluttautumisessa. Snake Eaterin tarina kerrotaan lukuisten välinäytösten ja radiokeskustelujen avulla.
Lainaus
Metal Gear Solid: Peace Walker julkaistiin Sonyn kannettavalle PSP-konsolille vuonna 2010. Se oli ensimmäinen MGS-peli kannettavalle alustalle, jonka ohjasi sarjan luoja Hideo Kojima.
Pelin tarinaa kerrotaan pääasiassa, useista muista sarjan peleistä poiketen, sarjakuvamaisilla välianimaatioilla.
Aikajanalla peli osuu lähemmäksi Metal Gear Solid 3: Snake Eateria ja sisältää siis myös saman päähahmon. Juoni perehtyy etenkin legendaariseen Outer Heaven -sotilastukikohtaan ja sen syntyyn.
Peace Walkerista ei tullut suurta hittiä myynnllisesti, varsinkaan Japanin ulkopuolella.
Tottakai co-opissa nyt mikki toimii. Se on vaan niin itsestäänselvyys ettei kukaan ole kysynyt edes siitä.
Co-opissa on tärkeää löytää suht tasaveroinen vastustaja, joka suostuu pelaamaan samoilla vaikeustasoilla ja asetuksilla kuin itse. Sitten homma on kyllä huippuhauskaa, voin kuvitella. Meneekö Red Bullille valloittamaan tallimestaruutta vaiko Lotukselle taistelemaan hyvän päivän tullen kymmenen sakkiin pääsystä?
Harjoitusten perusteella ei sovi arvostella vielä liikaa. Onhan niitä virheitä nähty muiltakin kuskeilta FP1:ssä tällä kaudella. Muun muassa muuan Sebastian Vettel romutti Kanadassa autoaan ihan kuivissa olosuhteissa...
Jos Senna onnistuu pitämään eron kohtuullisena Petroviin ja tuo autonsa maaliin kisassa, niin se on jo hieno suoritus.
Codemastersilla on siis jo valmiina seuraavien vuosien F1-pelien "suuret linjat". Tilaa on toki aina tehdä muutoksia pelaajien palautteen mukaisesti.
Mitä pitääkään sisällään F1 2015? Ja mille konsoleille se ilmestyy? Paras pitää katseet silti siinä, mitä pian saamme pelattavaksi, mutta on hyvä tietää että Codemasters on miettinyt asioita myös pitkällä tähtäimellä. Tämä on samalla selvä "näpit irti tästä lisenssistä, se on meidän" sanoma.
Aaaah, se olisi sitten vuoden odotetuin kisaviikonloppu edessä, ainakin minulle. Spassa ajetaan melkein poikkeuksetta loistavia kisoja ja radan miljöö on maaginen.
Sääennusteet:
Perjantai: öööhh.. Kuivaa tai sadetta? Lauantai: öööhhhhh.. Vaihtelevaa, luulisin? Sunnuntai: OKEI OKEI, MEILLÄ E OLE HAJUAKAAN! AJAKAA JO!
Olipa melkoinen uutinen heti aamusta! Yhden aikakauden loppu.
On hullua fanittaa suuryhtiön pomoa, mutta kyllä tässä vähän palaa sinne kurkkuun hiipii. Emme todennäköisesti näe miestä enää Applen keynote-esityksissä, vaikka hallituksen puheenjohtajana hän toki jatkaakin.
Virallinen muistelmateos ilmestyy muuten tämän vuoden lopussa ja se on itselleni pakko-ostos. Onhan Steve yksi sellaisista ihmisistä, joita katselen ihaillen ylöspäin.
Tuon videon perusteella vauriomallennus on omasta mielestäni pettymys. Ferrarin olisi pitänyt jo noista kolareista tullla tyrmätyksi.
Damage ei varmasti ollut tuossa videossa FULL-asetuksella. Vaikutti lähinnä siltä, että se oli laitettu cosmeticille.
Uusi ennakko. Muistakaa laittaa tekstitykset CC-kohdasta päälle.
EDIT: Toinen arvostelu tullut ulos, PCFormat lehti antoi pelille 6/10.
Lainaus
Codies aim for a handling model that's more intuitive to your "real-world knowledge" As chief designer Steve Hood puts it: " cars will be more predictable and more responsive". Our hand-on time with the game verified that information. Even with all the aids off, cars feel even less likely to lose traction exiting corner. Braking distances are more forgiving than in the previous game, steering can be dealt with a heavier hand - and it must be said, that's bad news for anyone hoping for an f1 sim. Many felt handling was too forgiving in f12010, not the opposite.
Hmmm.... Kuherruskuukausi on ohi pojat, peruuttakaa ennakkotilaukset!
EDIT 2: Äh, ylläoleva arvostelu olikin ilmeisesti feikki, anteeksi tästä kömmähdyksestä.
Lainaus käyttäjältä: Andy Gray
Just seen a report of a supposed PC Format F12011 review on the forum. PC code has not been sent out so someone is winding you guys up.
Lauantaina ajetaan, vaikka harmillisesti kaikille ei näytä käyvän. Kisa pitää saada alta pois ennen seuraavia kisoja, jotka ajetaan siis normaaliin tapaan ensi tiistaina. Ja muut päivämäärät eivät oikein natsaa: to, olen leffassa, pe, taiteiden yö, su, jengillä kfin-formulaa, ma, uusi GT5-huoltotauko.