Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset
Siirry blogiin

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 ... 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 ... 263
4471  Yleinen / Peliseura / Vs: Gran Turismo 5 -verkkoskabat : 25.03.2011 18:15
About kasin maissa tulkaa meikäläisen online-lobbyyn. Eikös se ole yhä kätevin tapa GT5:ssä laittaa privapelit pystyyn?  Käsittääkseni ei ole vieläkään olemassa mitään helppoa kutsusysteemiä, jolla voisi kutsua kaverilistansa pelaajia privapeliin?  

Lisätkää Miccis PSN-kaveriksi ne joilla ei vielä ole.


Laitoin tänään vihdoinkin tilaukseen tuon Sonyn oman bluetooth-headsetin. Vielä jokusen päivän saatte siis sietää tuota kohisevaa ja ulisevaa MyFonekitin hirvitystä! Mutta ei enää kauaa.  :)
4472  Yleinen / Popkeskustelu / Vs: Maailman kaikki TV-sarjat (yleistä höpinää) : 25.03.2011 13:25
Fringe saa neljännen kauden! 

YES YES YES YES YES YES YES!
4473  Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011 : 25.03.2011 12:11
Pientä liioittelua ilmassa? Jos nopeusero Australiassa on kolme sekuntia per kierros ja on jäänyt kärjestä kierroksen, menee eron kuromiseen umpeen noin 30 kierrosta!

Nopeasti hajoavat renkaat luovat skenaarioita, joissa autot ovat radalla eri tilanteissa: toisilla on hyvässä kunnossa olevat renkaat, toisilla huonommat. Ja on tärkeää päästä hitaamman ohi oman strategian kannalta.



Mutta nähtäväksi jää, kuka on oikeassa ja kuka väärässä.
4474  Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011 : 25.03.2011 09:45
Button taas sanoi, että ohitusten määrä saattaa olla shokki - myönteisessä mielessä siis.

Itse en tuomitse sääntöä vielä tässä vaiheessa. Vasta muutaman kisan jälkeen on mahdollista sanoa miten säännöt toimivat.


Sain onneksi BBC:n näkymään: asensin Maciin Virtualbox-työaseman, siihen Windows XP:n ja sitten rosvostriimit pyörimään. Toimi täydellisesti.

Unenpöpperössä tuli katseltua, mutta fiilis oli silti korkealla. Mäkit yllättävän kovassa iskussa. Red Bullit näyttivät tosin in car -kuvien perusteella kuin tiehen kiinni liimatuilta...
4475  Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011 : 24.03.2011 22:06
Ensi yönä se alkaa!

Säädän parhaillaan BBC:n striimiä näkymään. Taistelusta saattaa tulla pitkä ja hikinen, mutta en aio luovuttaa. Pakko nähdä ekat harjoitukset suorana!
4476  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 24.03.2011 21:07
Pieni raportti testeistä nyt blogissa.  :)
4477  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 24.03.2011 18:47
15 min aika-ajot + 20% kisa kestää vähän yli puoli tuntia. Eli ollaan vähän puolen jälkeen ajettu Valencia. Voidaan odotella sen jälkeen aulassa 19:45 asti sua.
4478  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 24.03.2011 18:30
Multa jää silloin testit väliin, olen kotona vasta 20.00 aikaan.

Äh, voi harmi.

Mites olis, jos sinä hostaisit lauantaina toisen testisession? Itse en pääse lauantaina, mutta varmaan silloinkin olisi osallistujia.

Silloin voisi testata parilla sellaisella radalla, jotka ovat kisakalenterissa.
4479  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 24.03.2011 17:50
OK. Klo. 19:00 siis testiajot käyntiin.  Luon servun 5-10 minuuttia ennen seitsemää.
4480  Yleinen / Peliseura / Vs: Gran Turismo 5 -verkkoskabat : 24.03.2011 17:04
Pelataanko GT:tä huomenna perjantaina alkaen joskus kasilta?  Huominen olisi itselleni sopivin päivä GT:n pelaamiseen, sillä lauantaina on muuta puuhaa.  :)
4481  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 24.03.2011 17:02
Voidaanko aloittaa 19:00?

Sopisi minulle. Mites muut, jotka ovat testiin osallistumassa?
4482  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 24.03.2011 16:54
Ehkä parempi näin, miten sitä peliä olis voinu odottaa jos ne olisi kertoneet makeita uudistuksia.

Hyvä pointti. Toukokuusta syyskuuhun on huomattavasti helpompaa jaksaa odottaa kun välissä on kesäkin. Täytyy tosiaan muistaa, että pelin julkaisuun on puoli vuotta aikaa.
4483  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 24.03.2011 16:33
Pääsen sittenkin hostaamaan testiajot.   :)

Eli aloitetaan 20:00.  Ensin Valencia ja lopuksi Barcelona. 15 minuutin aika-ajo + 20% kisa.
4484  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 24.03.2011 16:17
Pisti myös tuo "syvästi laajennettu online" sanamuoto jo toiveet heräämään 24 auton online-moninpelistä... Mutta ei varmaan kannata liikoja nyt kuvitella, ettei tule suurta pettymystä kun se paljastuukin joksikin ihan muuksi.
4485  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 24.03.2011 16:12
Kohta "F1 2011 will feature “wide-ranging technical and gameplay advancements on and off track” over F1 2010, with competitive and cooperative multiplayer components “vastly extended.”  Kuulostaa todella hyvältä!


Yhteistyö-moninpeli? Voisiko 11:ssä ajaa uramoodia yhdessä kaverin kanssa samassa tallissa? Toivottavasti näitä tarkempia tietoja ei pantata kesään asti.


Ensimmäinen dev diary tulossa ilmeisesti toukokuussa.
4486  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 24.03.2011 16:08
http://www.vg247.com/2011/03/24/f1-2011-releasing-in-september-ngp-and-3ds-versions-mentioned/


Siinä ilmeisesti kaikki tieto, mitä tänään saatiin.


Eli julkaisupäivä jäi käteen. Pelin ominaisuuksia ei varmaan tänään sen kummemmin vielä julkisteta, mikä on toki ehdoton pettymys. Halutaanko ne sitten säästää developer diary -videoihin viime vuoden tapaan?
4487  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 24.03.2011 15:34
Codemasters on vahvistanut nyt F1 2011:n julkaisupäiväksi 23. syyskuuta, eli peli saapuu melkein täsmälleen vuosi 2010:n jälkeen.


PC:n, X360:n ja PS3:n lisäksi peli saapuu siis myös 3DS:lle ja NGP:lle.
4488  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) : 24.03.2011 15:19
F1 2011 -topic on auki!  Tästä eteenpäin kaikki 11-pelistä käytävä keskustelu siellä.  :)
4489  Yleinen / Pelikeskustelu / F1 2011 | virallinen topic : 24.03.2011 15:18


Topic luotu: 24.03.2011
Yläbanneri lisätty: 08.05.2011
Tietoja päivitetty ja kuvia lisätty: 04.06.2011
Videoita ja pikkutietoja lisäilty: 25.07.2011

Viimeksi päivitetty: 15.09.2011







  • Kehittäjä: Codemasters Birginham
  • Julkaisupäivä: 23.09.2011
  • Alustat: PC, Xbox 360, PS3, Nintendo 3DS, Sony NGP    (HUOM! 3DS ja NGP -versiot ilmestyvät myöhemmin!)


















  • F1 2011 sisältää erään eniten fanien toivomista ominaisuuksista: turva-auton. Se on käytettävissä myös online-puolella. Se voikin olla ominaisuus, jonka voi halutessaan kytkeä voi päältä. Turva-auton perässä ajettaessa kuvakulma ei vaihdu, vaan pelaaja saa käyttää samaa kuvakulmaa kuin muutenkin kisaa ajaessaan. Pelaajalla on myös kontrolli autoon, tietyin rajoituksin. Mitä nämä rajoitukset tarkalleen ottaen ovat, selviää hieman myöhemmin
  • Ohjattavuutta on paranneltu aiemmasta ja myös jousitus käyttäytyy aiempaa aidommin. Myös mekaaninen pito tuntuu ohjauksessa aiempaa selvemmin
  • Varikkopysähdys-järjestelmä on tehty kokonaan uudestaan
  • Peli sisältää tottakai 2011-säännöt (mm. Kersin ja DRS-järjestelmän)
  • Tekniset ongelmat ovat nyt mukana: oma ajotyyli vaikuttaa niiden syntyyn, mutta myös käytössä olevalla autolla on iso rooli, esimerkiksi Red Bullin Kers on kaikista herkin hajoamaan
  • Varikkopysähdys-järjestelmä on tehty kokonaan uudestaan
  • Pelissä on nyt dynaaminen pilvisysteemi, eli pelaaja voi tosiajassa päätellä pilvistä mahdollisen sadekuuron. Tämä näyttää pelin nähneiden mielestä erityisen hyvältä
  • Autojen rungot voivat nyt painua kokoon esimerkiksi rajun kolarin johdosta
  • Radalla on ratahenkilökuntaa heiluttelemassa lippuja
  • Ilta --> Yö -sykli on nyt mukana, joten oletettavasti Abu Dhabissa päästään nyt näkemään illan vaihtuminen yöksi.
  • Autoissa on nyt uniikit ja oikeat ratit, sen sijaan että kaikki pohjautuisivat samaan rattiin 2010:n tavoin.
  • Uusinnoista on pyritty tekemään aiempaa televisiomaisempia ja apuna on käytetty lähdetietoja televisiolähetysten kuvakulmista





  • Uramoodia voi nyt pelata Co-Opina toisen pelaajan kanssa. Peli toimii niin, että kaksi pelaajaa ovat toistensa tallitovereita. Oletettavasti peli toimii verkon yli, mutta tästä ei ole vielä sataprosenttista varmuutta. Myös se, onko Co-Op-urapelin kehitys tismalleen samanlainen kuin yksinpelattavassa uramoodissa, on toistaiseksi vielä auki
  • Lehdistön kanssa kommunikointia on paranneltu; pelaajaa näkee uutisotsikoita suorituksistaan ja vastausvaihtoehdoissakin pitäisi olla enemmän valinnanvaraa kuin edellisessä pelissä
  • Pelissä on enemmän pieniä välinäytöksiä uran varrella kuin edellisessä pelissä. Esimerkiksi kun kuski nousee autoon varikolla tai juhlii voittoaan Parc Ferme -alueella
  • Kisainsinööri pitäisi olla selvästi paranneltu versio aiemmasta pelistä
  • Sopimusten teko pitäisi olla aiempaa loogisempaa ja isojen tallienkin kanssa voi ajaa useita kausia putkeen
  • Uramoodin kesto on maksimissaan viisi kautta
  • Pelaaja kommunikoi tällä kertaa oman agenttinsa kanssa pelkästään pelin sisäisen sähköpostin välityksellä, joten tämä ei ole 2010:n tapaan motorhomessa läppää heittämässä
  • HRT, Virgin ja Lotus aloittavat uramoodissa ilman KERS-järjestelmää, mutta ajan kanssa ja autoja kehittämällä sen saa toimimaan myöhemmässä vaiheessa
  • 107 % prosentin sääntöä ei tietääkseni ole pelissä. Tämä siksi, että oikeassa elämässä sääntö ei ole merkinnyt aina autojen pois jättämistä kisassa, vaan tallit ovat saaneet monesti neuvoteltua itsensä kisaan vaikka ovat jääneet säännön ulkopuolelle





  • Steve Hood kertoi haastattelussa, että F1 2011 keskittyy moninpeliin paljon enemmän kuin F1 2010. Hood ei sanomansa mukaan ollut ihan tyytyväinen 2010:n online-ominaisuuksiin
  • F1 2011 tarjoaa online-pelin, johon voi ottaa osaa 16 ihmispelaajaa + 8 tekoälyn ohjaamaa autoa. Lopputuloksena on periaatteessa 24 auton lähtöruudukko, vaikka kaikki eivät ihmispelaajia olekaan
  • Peli sisältää nyt myös jaetun ruudun moninpelin, jossa kaksi pelaajaa voi ajaa GP-kilpailuja keskenään. Tekoälyn ohjaamat autot saa mukaan kisaan, mutta harjoituksia tai aika-ajoja ei jaetun ruudun tilassa pysty ajamaan
  • Spectator-moodi on nyt online-ominaisuutena. Jos siis keskeytät kisan, voit seurata kanssakilpailujoiden edesottamuksia eri kamerakulmista kisan aikana
































Videogamer.com
Eurogamer.net
Computer and videogames
Gamespot.com
Gamersyde
Next Gen Gaming Blog
Metro.co.uk
Eurogamer (toinen ennakko)
IncGamers.com






Official Playstation Magazine - 8/10
Official Xbox Magazine - 9/10
Eurogamer - 8/10
GameSpot - 8/10
IGN - 8,5
ComputerAndVideogames - 8.6
GamesRadar - 9/10



_______________________________________________________________________________________________

Epäilevät tuomaat

Moni suhtautui epäilevästi Codemastersiin, kun tämä nappasi F1-lisenssin itselleen ja ilmoitti julkaisevansa sarjan autourheilun kuninkuusluokkaan sijoittuvia pelejä. Työn ensimmäinen hedelmä nähtiin viime syksynä kun kaupan hyllyille saapui F1 2010, joka julkaistiin Xbox 360:lle, Playstation 3:lle ja PC:lle.

Sanonta "kaikkia on mahdotonta miellyttää" pätee F1 2010:n tapauksessa erinomaisesti: peli ei ollut simulaatio-intoilijoiden mielestä tarpeeksi raaka ja anteekaiantamaton, mutta peli myi silti todella vahvasti. Codemasters oli löytänyt reseptin, jossa se kykeni miellyttämään niin satunnaisesti pelaavia kuin vähän vakavamminkin Formula ykkösiin suhtautuvia. Peliä oli helppo muunnella mieluisekseen eri asetusten avulla.

F1 2010:n ajomalli ei ole inhorealistinen, mutta myös kaukana epärealistisesta kolikkopelistä. Se vaatii keskittymistä siinä määrin, että varsinkin pitkissä kisoissa ajamiseen joutuu keskittymään toden teolla, sillä pienelläkin jarrupaikan missaamisella voi olla kohtalokkaat seuraukset.  Parhaiten tämä tulee ilmi verkkopeleissä, joissa kymmenykset ratkaisevat: on löydettävä auton rajat ja jos niiden yli menee, kelloon tulee helposti kymmenkunta sekuntia lisää. Kun onnistuu ajamaan auton rajoilla kymmeniä kierroksia putkeen, tuntuu se erittäin palkitsevalta. Silloin muistaa miksi Codemastersin tagline pelille oli "live the life". F1 2010 vie parhaimmillaan pelaajan oikean F1-kuskin nahkoihin.

Täysin piikittömillä ruusuilla tanssimista pelaaminen ei kuitenkaan ollut, sillä pelin tietyt puutteet ja bugit jättivät tilaa parannuksille. Ensimmäinen patch paikkaili pahimmat ongelmat suht koht riittävän hyvin, mutta sen jälkeen uusia päivityspaketteja ei ole tippunut.

Myös pelin uramoodia hehkutettiin ennen julkaisua vuolaasti: kerrottiin, että median kanssa kommunikointi olisi suuri osa peliä ja pelaajan urakehitystä. Totuus on toinen, sillä kysymykset käyvät nopeasti itseään toistaviksi ja vaihtoehtojen joukosta on helppo löytää sopiva, jos tallia tahtoo miellyttää tai vaihtoehtoisesti suututtaa.

Puristit halusivat peliin myös enemmän yksityiskohtia, sillä lämmittelykierros, turva-auto, palkintopallijuhlat ja lippuja heiluttelevat sekä keskeyttäneitä autoja työntävät ratavirkailijat jäivät uupumaan kokonaan pelistä.

Monen kohdalla F1 2010:n vahvuudet kuitenkin jättivät vähemmän hyvät osa-alueet hyökyaallon lailla alleen. Näihin kuului muun muassa graafinen toteutus, sillä autot ja tapahtumapaikat oli kasattu rakkaudella ja isolla työllä. Myös upea sadekelin toteuttaminen ansaitsee suuret kiitokset.

Tärkein onnistuminen oli kuitenkin verkkopeli, joka oikeanlaisella ja reilulla porukalla pelattuna on F1-pelien fanille huikeaa viihdettä. Tämä yhdistettynä dynaamiseen säähän ja pitkiin kilpailuihin varikkokäynteineen ja muine oikeine sääntöineen, niin ollaankin todellisen urheilujuhlan äärellä. F1 2010 on ehdottomasti parhaimmillaan verkossa.



Miten parantaa aiemmasta?


Mutta miten parantaa edellisestä? F1 2010 vei aikaa tehdä noin kaksi vuotta, joten miten ihmessä Codemasters onnistuisi vajaassa vuodessa parantamaan peliä radikaalisti, jos olettaa julkaisun olevan tänä syksynä? Täytyy muistaa, että nyt Codemastersilla on olemassa runko, jota päivittää. Kunhan F1 2010:n lastentaudit saadaan korjattua ja lisättyä uramoodin syvyyttä sekä kiristettyä ajomallia, on heillä käsissään jo huomattavasti edeltäjää parempi F1-peli.

Millaisia uudistuksia sitten voisi odottaa?

Turva-auto on taas kaikkien huulilla. On mielestäni melko turhaa odottaa sitä seuraavaankaan peliin, sillä rivien välistä voi lukea, ettei Codemasters ole kovin innistonut lisäämään sitä peliin. Se ei tuota heidän mielestään vaivaan nähden riittävästi lisäarvoa ja on peruspelaajille tylsä, kisoja turhaan hidastava elementti.

Mutta onhan olemassa ON/OFF-asetus, eikö? Kysymys kuuluu: miksi uhrata viikkokaupalla arvokasta koodausaikaa sellaisen toiminnon rakentamiseen, jonka valtaosa pelin ostajista kääntäisi pois päältä? Codemasters lähestyy kysymystä turva-auton lisäämisestä peliin varmasti tältä kantilta.

Lämmittelykierroksen lisääminen peliin tuntuu sen sijaan paljon turva-autoa todennäköisemmältä. Ensinnäkään se ei vaadi niin suurta työtä kuin turva-auton tekeminen fiksusti, ja toisekseen sen ajaksi voisi antaa pelaajalle mieluista tehtävää, muun muassa renkaiden lämmittämisen muodossa. Tähän viielä lisäksi kilpailun jälkeinen jäähdyttelykierros, niin fanit olisivat todella tyytyväisiä.

Online-puolta voisi monipuolistaa paljon. Yksi suurimpia puutteita F1 2010:ssä on, ettei varikolla tai kisan keskeytettyään voi katsella muiden ajoa monitorista. Tämä olisi kenties paras lisäys verkkopeliin mitä kuvitella saattaa. Jos tämän lisäksi saisi vielä verkkopelimuotoon sellaisen kisaviikonlopun, joka sisältäisi pienen harjoitusjakson, niin olisin erittäin tyytyväinen.

Uusintojen "musiikkitelevisiomaisuus" ei ollut 2010-pelissä mieleeni. Ei tarvitse kuin katsoa Gran Turismo 5:n uusintoja ja huomata miten iso ero on realismissa. Mielestäni uusinnoissa tulisi tähdätä juuri realismiin eikä tehdä niistä liian irroittelevia kamera-ajoineen ja efekteineen.

Yksi mielenkiintoinen kysymys on, miten paluun tekevä KERS ja liikuteltava takasiipi sisällytetään pelimekaniikkaan? Jos molempiin annetaan kontrolli, voi pelistä tulla jo liian sekavaa. Liikkuvan takasiiven kanssa ainakin, koska siihen liittyy enemmän "et saa käyttää sitä nyt, tässä saat" tyylistä säätöä.  KERS on helpompi tapaus.  Wii-peli F1 2009 ei tehnyt KERSsiä ollenkaan uskottavasti, vaan se toimi hyvin arcademaisesti ja epäuskottavasti. Boosti ei saisi olla liian iso, vaan hienovarainen eikä mikään automaattisesti ohitusta mahdollistava. Molemmat näistä ovat hyviä lisäyksiä pelimekaniikkaan jos ne sisällytetään mukaan hyvin.

Dynaaminen sää? Se oli F1 2010:ssä tehty hyvin, mutta ei suinkaan täydellisesti. Esimerkiksi sateen alkamisen jälkeen rata kastui liian hitaasti. Oikeissa kilpailuissa ei kulu kuin yksi kierros ja autot alkavat liukastella. Samoin välikelin olosuhteissa pitoa oli tarjolla vähän liikaa. Aika-ajoissa dynaaminen sää toimi pääosin hyvin, lukuunottamatta erästä ongelmaa: säänvaihtelu oli sessioiden välillä täysin epärealistista. Miten on mahdollista, että Q2 saatettiin ajaa täydellisessä rankkasateessa ja vastaavasti viisi minuuttia myöhemmin alkanut Q3 mentiinkin täydellisessä auringonpaisteessa ja täysin kuivuneella radalla? Aika-ajojaksojen sää ei siis ollut toisiinsa sidottu, joka pitäisi ehdottomasti korjata tulevaan peliin.
4490  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) : 24.03.2011 13:31
Codiesin twitteristä hetki sitten:

Lainaus
We’ve an exciting announcement about #F12011 at 2PM GMT today, make sure you’re following @formula1game for all the latest news!


Kello neljältä Suomen aikaa saamme jotain!

4491  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Codemastersin Formula One 2010 (PS3, X360, PC) : 24.03.2011 00:29
Play.comista. Näyttää viralliselta eikä placeholderilta.




It begins...
4492  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 23.03.2011 14:45
Hyvarine taisi äänensä jo antaa, sillä siellä ylempänä oli TheElepantsin lista.  :)

Monacon runsas äänimäärä on hienoa nähdä!

4493  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 23.03.2011 14:15
Hyvää kamaa Coke!  Ne battery-pullot tv:n edessä oli ns. final touch.  ;D
4494  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 23.03.2011 13:46
Mä pistin nyt nää loputkin tallinimet blogiin. Eli ReLaren ja Maximum Energy. Jos Juho tai Jaba haluaa jonkun muun nimen vielä ennen kauden alkua, niin onnistuu toki sekin.  :)

Aikamoista formulasettiä tulossa viikonlopuksi: Australian avauskilpailu, ekoja F1 2011 -tietoja, valmistautuminen uuteen PLF1-kauteen... Gotta love it!
4495  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Crysis 2 | Virallinen topic : 23.03.2011 13:00
Gigantti ainakin myy konsoliversioitakin jo huomenna. Saanee varmaan muualtakin?

Jos joku näkee jo tänään hyllyssä jossain päin, niin infotkaa!
4496  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 23.03.2011 10:34
Ennakkovideo loppuu hienosti kuviin romutetusta Force Indiasta ja HRT:stä  :lol:

Siinäkö tulevaisuus?  ;D
4497  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 22.03.2011 22:19
Australia
Belgia
Monaco
Singaporia
Kanada
Monaco (RAIN)
Valencia
Abu Dhabi
Korea
Brasilia


Tommoinen

Ensi kaudella siis niin, että ensimmäinen ja viimeinen kisa samat. Laitatko tuohon, minkä haluaisit ajettavan avaus ja päätöskisana.

Yhteensä siis 9 erilaista rataa.
4498  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2010 -onlinepelit (PLF1 jne.) : 22.03.2011 20:59
Perjantaina keskiyöllä loppuu äänestys. Siihen mennessä siis kaikki halukkaat äänestämään kymmenen rataa (ensimmäinen ja viimeinen kisa siis samassa paikassa).

Kisakalenterin järjestys selvinnee siis lauantaina.
4499  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Crysis 2 | Virallinen topic : 22.03.2011 19:45
Ilmestyykö tämä nyt torstaina vai perjantaina? Eiköhän tämä tartu jokatapauksessa viikonlopuksi mukaan.


Demo-versioita verratessa Xbox 360 Crysis 2 oli selvästi paremman näköinen; PS3-versio oli suttuinen kuin mikä.

Retail-versiot pelistä ovat onneksi molemmat erittäin hyviä. Itseasiassa monien mielestä PS3-versio vie pidemmän korren. Lens of Truth-vertailun eri konsoliversioista voit katsoa täällä.
4500  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Android - Se ainoa oikea vaihtoehto parhauteen : 22.03.2011 19:30
Uuuh, aika makean näköisiä. Ja hinnoittelu vihdoin fiksua myös kilpailijoilla. Tablet-sota kiihtyy ja mikäs sen hienompaa, kun laitteiden tehot nousevat ja hintalappuja poljetaan niin alas kuin mahdollista.

Mielenkiintoista nähdä, paljonko iPad joutuu antamaan markkinaosuudestaan pois tämän vuoden aikana.
Sivuja: 1 ... 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 ... 263
Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines