|
7441
|
Yleinen / Vapaa sana / Espoon suvelan tragedia; mikä ajaa ihmisen siihen pisteeseen?
|
: 08.08.2007 19:48
|
Kylmät väreet kulkivat selkäpiissä kun luin maanantaiaamuna lehdestä; äiti oli murhannut kolme lastaan Espoon Suvelassa. Poliisi ei ole vielä julkistanut kovin tarkkoja detaljeja siitä mitä on tapahtunut, mutta silti laittaa ihmettelemään millainen epätoivo ajaa ihmisen tuollaiseen tilanteeseen?
Onko Suomen sosiaaliturva kuralla? Ajautuiko äiti niin suuriin taloudellisiin vaikeuksiin, että näki ainoaksi ratkaisuksi k.o epätoivoisen teon. Millainen asia laittaa äidin murhaamaan omat lapsensa?
Työpaikan kahvipöydässä tuosta melko järkyttyneesti keskusteltiin. Tuollaista ei kertakaikkiaan saisi tapahtua. Ajaako stressaava nykyelämä yhä useamman epätoivoisten ratkaisujen partaalle?
|
|
|
7443
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Leipzig Games Convention (23. - 26.08)
|
: 08.08.2007 13:11
|
Saksan Nintendo on kertonut, että vaikkei varsinaista lehdistötilaisuutta nähdäkään Leipzigissä, niin jonkinlainen lehdistötapahtuma on silti tulossa. Se kantaa nimeä "My Nintendo" ja olisi kestoltaan 90 minuuttia.
Tilaisuuden pitäisi keskittyä peleihin eikä myyntilukuihin. Jopa uutta kuvamateriaalia eikä pelkkää E3-kierrätystä? Jää nähtäväksi.
Innostus +1
|
|
|
7446
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature
|
: 07.08.2007 21:01
|
Yleensähän Wiissä palaa sininen valo, jos on päivityksiä saatavilla. Minulla ei palannut, vaikka kone on WiiConnect 24:ssa.
Sininen valo ei palanut täälläkään! Toisaalta, onko netittömiä pelaajia edes enää olemassa? Aika skidi päivitys tuo. Tai siis, se puuttuu sellaisin asioihin joita ei niin helposti noteeraa. Paljon pientä hiontaa siis. Näkyvin uudistus taisi olla tuo päänäkymän kello. Itselläni suurin toive tulevaa 4.0:aa kohtaan olisi se, että tuettaisiin musiikkifaileja/kuvia myös USB-tikuilta. Liekö mahdotonta toteuttaa päivityksen kautta, sitä en osaa sanoa.
|
|
|
7447
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 07.08.2007 20:53
|
erehtyy avaamaan viilonsa ja ennen kuin tulee jälleen järkiinsä, huomaa hän satsin lennelleen ympäri kämpän seiniä.
Tai sitten hää todellakin saa naista.
Mun on pitänyt jo kauan vetää uus valkonen maalipinta seinien päälle... Tää on nyt jo siis neljäs päivä - melkein lopussa. Kaupassa käydessä katse harhaili aikamoisen pahasti kun tytöillä oli vähänlaisesti vaatetta päällä kesän kuumimman päivän takia... Huh huh sentään. Tää on sairasta touhua, älkää yrittäkö tälläistä. Hullun hommaa. Ja jos joku sanoo, että kyllä se siitä helpottaa niin se menee päinvastoin; tästä se vaan vaikenee koko ajan. Tuossa äänestyksessä vain 11% uskoo minun onnistuvan. Toisaalta, minulla on aika hyvä itsekuri. Voin kyllä kuvitella sellaisen tilanteen, jossa tämän jakson aikana ihastun johonkin ja saan tilaisuuden harrastaa intiimimpää kanssakäymistä. Silloin olisi aika mielettömän vaikeaa pysyä tavoitteessa. Täytyy muistaa, että jo yhdestä suudelmasta menee peli poikki! Silloin homma on hävitty. Halaus kuuluu vielä sallittuihin asioihin. Kohti viidettä päivää...
|
|
|
7451
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Leipzig Games Convention (23. - 26.08)
|
: 06.08.2007 18:50
|
Kuinkahan laajasti Nintendo tulee olemaan esillä? Jopa uutta pelikuvaa tykkipeleistä? Taisin N-Europe -foorumeilta lukea, että Nintendo ei pidä ollenkaan lehdistötilaisuutta tapahtuman aikana. Sen sijaan jotain pientä härpäkettä järjestävät siellä täällä. Pettymys. Olisivat saaneet pressin vetää kun eivät Tokyo Game Showssakaan ole mukana. Toivon mukaan edes jotakin uutta antavat meille messujen aikana, kuvakaappauksia ja niin edelleen.
|
|
|
7452
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 06.08.2007 18:44
|
Ohh Gaaaaaaad! Day 3 kääntymässä loppua kohti ja se parikymppinen toimistotyttö töissä näyttää entistäkin paremmalta. Tämä koe saanee muuten melkoisen twistin, kun olen varmaan ehkä sopimassa treffejä viikonlopuksi!? Ei hemmetti. No, minun treffeilläni tapahtuu yleensä aika vähän, joten....
|
|
|
7453
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Virtual Console
|
: 06.08.2007 18:35
|
Amerikkalaiset saivat Adventures of Lolon, Galaga 90:n ja... Wave Race 64:n!Nythän näitä VC-pakkohankintoja satelee oikealta ja vasemmalta. Paper Marion tavoin, odotan että Wave Race päätyy Euroopan virtual consoleen parin viikon sisällä. Se on muuten ihan hemmetin hyvä racing-peli. Ai että kun saa nähdä sen virtual consolessa terävillä grafiikoilla ja väreillä.
|
|
|
7454
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Leipzig Games Convention (23. - 26.08)
|
: 06.08.2007 18:25
|
E3 heinäkuussa, Leipzig elokuussa ja TGS syyskuussa. Eipä voi valittaa ei!
Tänne siis raporttia Euroopan tärkeimmän pelitapahtuman annista, uutisista ja muusta vastaavasta. Mikään merkityksetön tämä ei millään muotoa ole, esim. jo viime vuonna paikalla oli peräti 2400 journalistia. Tapahtuma on kasvanut melko räjähdysmäisesti viidessä vuodessa.
Siellä on Kojima, siellä on uusi MGS4-traileri! Kuulemma.
Kuinkahan laajasti Nintendo tulee olemaan esillä? Jopa uutta pelikuvaa tykkipeleistä?
|
|
|
7455
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature
|
: 06.08.2007 07:50
|
Kid Icarus Wii
Haluaisin tietää, että mikä NES:n Kid Icarusissa oli niin mahtavaa ja legendaarista, kun tämä jatko-osa on niin pakko saada. Epäilen, että suurin osa ei ole edes sitä pelannut. Omalla kohdallani (ja varmasti kaikkien jatko-osaa kinuavien kohdalla) asiaan vaikuttaa huimasti nostalgia. Kid Icarus oli Super Mario Brosin. ja Legend of Zeldan ohella vuonna -88 ensimmäisiä pelejä joita pelasin. Vielä tuolloin, kolmivuotiaana taidot eivät riittäneet pelin läpäisemiseen, mutta sen tein sitten joitakin vuosia myöhemmin. Läpäisin pelin uudelleen pari vuotta sitten ja pidin siitä yhä. Se on mainio sivuttain scrollaava toimintaseikkailu. Nostalgia tosin sumentaa arvioita eikä se ihan niin hyvä ole, että yltäisi NES:in Top kymppiin edes. Silti jatko-osa kolmannessa ulottuvuudessa olisi aika cool juttu.
|
|
|
7458
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Arvostele pelisi
|
: 05.08.2007 19:36
|
Excite Truck <Wii> Excite Truck on tietyllä tapaa merkillinen peli; se ei näytä ruutukuvissa taikka videoissa erityisen loistavalta, mutta kun wii-ohjaimen saa itse käsiinsä alkaa tapahtua. Silloin peli paljastuu yhdeksi kaikkien aikojen arcade-henkisistä ajeluista. Sitä on erittäin kiva pelata. Excite Truck todistaa, että liiketunnistusohjaus voi olla samalla sekä tavattoman aloittelijaystävällinen mutta myös syvällinen. Tämä tulee konkreettisesti todistettua kun pelin masteroituaan palaa pelaamaan alkuaikojen cuppeja ja siellä suoranaisesti kävelee niiden läpi samalla viheltäen - samojen kisojen, jotka alkuvaiheessa tuottivat päänvaivaa. Excite Truck onkin vaikeustasoltaan erityisen hyvä, sillä koskaan tavoitteet eivät tunnu mahdottomilta saavuttaa. Pelaajalla on aina tunne, että vähän parantamalla hän suoriutuu annetuista tavoitteista kunnialla. Peli on siis tältä osin hyvin reilu. Excite Truckia pelattuani jokainen analogiohjaimella pelattava ajopeli on latteampi kokemus. Ensimmäisen viiden häsläysminuutin jälkeen kontrollit alkavat juurtua pelaajan selkäytimeen ja tämä alkaa hahmottaa miten hyvin wiimotella voi pelissä leikitellä. Kokenut Excite Truckin pelaaja pystyy ohjaamaan pelin autoja erittäin tarkasti eikä ohjaus tässä suhteessa eroa analogitatin vastaavasta. Mutta se on niin paljon hauskempaa! Graafisesti peli ei ole mitenkään erikoinen. Piirtotäisyys ja sulavuus ovat toki paikka paikoin vaikuttavia. Juuri viimeksi mainittu asia on Exicte Truckin tapauksessa yksi niistä asioista mikä tekee pelistä niin hyvän. Pelin ollessa liikkeessä kaikkine sumennuksineen se näyttää hyvältä, mutta jos pysähtyy tien varteen ja köröttelee hiljaa maisemia tarkkaillen niiden karuus paljastuu. Mutta kysymys kuuluu: kuka tätä peliä sillä tavalla pelaa? Excite Truckin kilpailuja ajellaan kliseisen tutuissa racing-maisemissa: lumisessa Suomessa, soisessa Skotlannissa, vehreässä Kiinassa ja niin edelleen. Ratoja on aika vähän, sillä usein on niin, että ajetaan samojen maiden sisällä, mutta eri reiteillä. Kattavampi ratavalikoima ei olisi ollut pahitteeksi. Erilaisia ajokeita on sen sijaan juuri sopiva määrä ja niistä on helppo poimia omat suosikkinsa. Kevyellä rantakirpulla pystyy tekemään hirmuisia ilmalentoja, raskaalla muskeliautolla taas on helppo jyrätä toiset kilpailijat ja luisua mutkissa. Itse tykästyin enemmän raskaisiin autoihin, sillä ne tasapainottivat kivasti suuria liikkeitäni Wiin ohjaimen kanssa. Tuppaan heilumaan yleensä aivan liikaa! Mitä verkkopeliin tulee, niin tämän nimikkeen kohdalla on lausuttava täsmälleen samat sanat kuin Wii Sportsinkin kanssa. Verkkopelin puute harmittaa toden teolla. Miten hienoja kisoja oltaisiinkaan saatu kuuden ihmisen kesken tässä pelissä, siitä voimme vain unelmoida. Toivottavasti näemme Excite Truck 2:n esimerkillisillä online-ominaisuuksilla varustettuna. Se olisi ylisiistiä. N. 20 pelitunnin jälkeen olen voittanut tästä pelistä kaiken voitettavissa olevan; kaikki kilpailut ja haasteet on läpäisty S-arvosanalla sekä kaikille autoille hankittu vaihtoehtoinen maalipinta. Siitä huolimatta en tunnu saavan Excite Truckista tarpeekseni, vaan veri vetää yhä kerta toisensa jälkeen parantelemaan vanhoja ennätyksiä ja aikoja. En olisi ikinä uskonut miten hyväksi peli tulisi loppujen lopuksi omalla kohdallani nousemaan. Jos siis Nintendon apple-henkinen masiina hyllystä löytyy ja omaa vähänkin kiinnostusta arcadeen nojaavien racing-pelien suuntaan, voin suositella Excite Truckia lämpimästi. _______________________________ - Nopea ja sulava kuin mikä
- Liiketunnistusohjaus antaa pelille paljon
- Vaikeusaste juuri sopiva
_______________________________ - Verkko-ominaisuudet olisivat olleet mahtava lisäys peliin
- Vähänlaisesti erilaisia ratoja
|
|
|
7459
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Ohrapirtelöt
|
: 05.08.2007 10:03
|
Sana "laatuolut" on pelottanut kaikki Koffia ja Karhua litkivät lautalaiset tiehensä? Täytyy tunnustaa, etten ole tutustunut varsinkaan Gba:n mainitsemiin. Sain kuitenkin todella hyviä vinkkejä siitä mitä voin tulevaisuudessa maistaa kun laajennan kotimaisen tarjonnan ulkopuolelle. Ne litkut kun tuntuvat todellakin olevan aikamoisia litkuja. Paljon on vielä työtä jäljellä jos termi Koff meinaa tällä hetkellä oluiden huippua....
|
|
|
7460
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Formula 1 -kausi 2007
|
: 05.08.2007 09:17
|
Alonso pudotettiin kuudenteen lähtöruutuun ja McLaren ei saa kisasta tallipisteitä vaikka sijoittuisi pisteille. Mitä ihmettä? En olisi koskaan uskonut, että tästä jaettaisiin näinkin kovia rangaistuksia! Kimin mahdollisuuksiin tämä vaikuttaa myönteisesti, sillä jäämies pääsee starttaamaan puhtaalta puolelta ja voi onnistuessaan ampaista heti Hamiltonin Macin perään kiinni. Ja jos Ferrarin kisa-auto on on hyvässä iskussa... Mitä tahansa voi tapahtua.
Ja onhan siellä myös Heidfeld, joka on varmasti lähtötilanteessa nälkäinen kuin leijona. Miehellä ei ole kerrassaan mitään hävittävää ja ensimmäinen voitto on valtava houkutin/porkkana.
|
|
|
7461
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Konsolien ja pelien myyntilistat & tilastot
|
: 05.08.2007 09:10
|
Japanin myynnit (23.7 - 29.7)
01./00. [WII] Mario Party 8 (Nintendo) - 264,953 / NEW 02./00. [PS3] Hot Shots Golf 5 (Sony) - 152,379 / NEW 03./00. [NDS] Taiko Drum Master DS (Bandai-Namco) - 93,909 / NEW 04./00. [NDS] It's a Wonderful World (Square-Enix) - 76,717 / NEW 05./00. [WII] Mobile Suit Gundam 0079 (Bandai-Namco) - 45,692 / NEW 06./00. [PSP] Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Capcom) - 44,939 / NEW 07./00. [360] The Elder Scrolls IV: Oblivion (Spike) - 40,168 / NEW 08./03. [NDS] The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (Nintendo) - 36,968 / 668,000 09./00. [PS2] Jikkyou Powerful Pro Baseball 14 (Konami) - 33,679 / 187,000 10./04. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 32,388 / 1,943,000
11./01. [WII] Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors (Square-Enix) 12./06. [NDS] Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day (Nintendo) 13./07. [WII] Wii Play (Nintendo) 14./00. [PS2] Metal Gear Solid Collection (Konami) 15./00. [PS2] Pachi-Para 14: Wind, Clouds, and the Super Sea in Okinawa (Irem) 16./09. [NDS] New Super Mario Bros. (Nintendo) 17./11. [NDS] More Brain Age (Nintendo) 18./00. [PS3] Wangan Midnight (Genki) 19./00. [PS2] King of Fighters: Maximum Impact Regulation A (SNK Playmore) 20./02. [WII] Jikkyou Powerful Pro Baseball Wii (Konami) 21./14. [NDS] Mario Kart DS (Nintendo) 22./27. [NDS] Itadaki Street DS (Square-Enix) 23./00. [PS2] Ikki Tousen: Shining Dragon (Marvelous Entertainment) 24./00. [PS2] Daito Giken Official Pachislo Simulator: Shake II (Paon) 25./08. [NDS] Naruto Shippuuden: Strongest Ninjas Unite 5: Decisive Battle at Dawn (Takara-Tomy) 26./16. [NDS] Brain Age (Nintendo) 27./17. [NDS] More English Training (Nintendo) 28./15. [NDS] Pokémon Diamond (Pokémon) 29./18. [NDS] Animal Crossing Wild World (Nintendo) 30./13. [NDS] Chibi Robo! Park Patrol (Nintendo) 31./00. [NDS] Mamegoma: Heartwarming Diary (TDK Core) 32./23. [NDS] English Training (Nintendo) 33./21. [NDS] Pokémon Pearl (Pokémon) 34./00. [PSP] Ape Escape: Big Monkey Mission (Sony) 35./05. [NDS] Mushi King Super Collection (Sega) 36./29. [NDS] Yoshi's Island DS (Nintendo) 37./00. [PSP] Monster Hunter Portable 2nd (Capcom) 38./28. [NDS] Kanji Brain Test 2M (IE Institute) 39./30. [NDS] Common Knowledge Training (Nintendo) 40./26. [NDS] Mega Man ZX Advent (Capcom) 41./34. [NDS] Momotarou Dentetsu DS: Tokyo & Japan (Hudson) 42./24. [NDS] Kirarin Revolution: Mezase Idol Queen! (Konami) 43./19. [NDS] Saiyuki: Gold and Silver Conspiracy (D3 Publisher) 44./31. [NDS] Prof. Layton and the Curious Village (Level 5) 45./40. [NDS] Detailed Japanese History B Total Training (Bandai-Namco) 46./12. [NDS] My Housekeeping Diary (Nintendo) 47./00. [NDS] Qualification Exam DS (Sega) 48./20. [WII] Momotarou Dentetsu 16 (Hudson) 49./46. [NDS] Kekkaishi: Tale of the Raven Forest (Bandai-Namco) 50./00. [NGC] Gotcha Force (Capcom)
.......................................
1. NDS - 150,584 2. WII - 77,169 3. PSP - 35,068 4. PS3 - 28,829 5. PS2 - 11,757 6. 360 - 3,872 7. GBA - 532 8. NGC - 102 X360:n Oblivion listalla yllättää, monestakin syystä. Onhan se Microsoftin konsolin peli ja sitä pelataan ensimmäisestä persoonasta. WiiSports näyttää rikkovan parin viikon sisällä 2 miljoonan myydyn kopion rajan. Konsolien puolella PS3 on nosteessa, myi jo yli 28 000 kappaletta. Joku Sonylla alkaa menemään siellä paremmin? Saa nähdä jatkuuko sama seuraavilla listoilla.
|
|
|
7462
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 05.08.2007 08:30
|
Reilu 30 tuntia "projektia" takana ja jo nyt alkoi tapahtua: näin aamuyöstä ihanaa unta, jossa sain ensisuudelmani siltä tytöltä johon olen täysin nalkissa! Kyseisen genren unta en ole nähnyt kuukausiin. Olenko joku addikti, kun jo eilen meinasi ihan rutiinilla miettiä jo näitä juttuja?! Kyllä me miehet vaan ollaan aikamoisia... Nyt vasta oikeasti tajuaa tämän homman vaikeusasteen. Mutta eipä mitään, day 1 luovittu läpi esimerkillisesti!
|
|
|
7463
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Player´s Choice & Platinum - haittaako?
|
: 05.08.2007 08:25
|
Gamecuben alkualkoina halpispeleissä oli muuten vain liimattu "players choice" -tarra kiinni koteloon, muuten kansi oli alkuperäisversioon nähden identtinen. Tämä oli fiksuin mahdollinen tapa toteuttaa halpikset. Nopeasti tuokin vaihtui niihin hopeakansiin, jotka olivat tosin mielestäni viime pelisukupolven tyylikkämmät halpiskotelot (apuluokan priimus jne).
|
|
|
7464
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Player´s Choice & Platinum - haittaako?
|
: 04.08.2007 20:02
|
Tuossa äsken mietin milloin näemme Wiillä Player Choice -julkaisuja ja siten aloin miettimään kuinka moni välttelee halpiksia viimeiseen asti ja kuinka monelle se on täysin merkityksetön asia.
Oletan, että vain todelliselle keräilijöille asia on merkityksellinen. Esim. itselle pelin hinta merkitsee enemmän kuin kansitaide ja kotelo, siten minulle ei ole väliä onko se originaali julkaisu vai platinum/player´s choice. Toki, jos tarjolla on molemmat, niin hulluhan halpajulkaisun nappaa mukaansa.
Cube-aikoina en tosin voinut kuvitellakaan ostavani halpiksia. Nyt mietin, että kun Wiille joskus Player´s Choicet tulevat, tulen kyllä mieluusti poimimaan missattuja pelejä n. 30 euron hintaan mukaan.
btw, X360:lle ei taida vielä olla Classic-sarjaa vaikka konsoli on ollut jo tovin myynnissä? Vai olenko väärässä?
|
|
|
7465
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 04.08.2007 09:38
|
Kai toi oli läppä? Tai siis että olet vielä yrittämässä? Idea ainakin oli pirun hauska, eikä turhan helppo!
Juu, läppä oli. Nyt on runsaat 9 ja puoli tuntia takana ja olo on rautainen!! Pitäiskö laittaa vedonlyönnit käyntiin, kuten leffassakin oli Fraeon koodaa nopsaan vedonlyöntisaitin pystyyn. WTF, Rocky ja Pete senkuin v*ttuilee toisilleen minkä kerkiää
|
|
|
7466
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 03.08.2007 21:24
|
Lähinnä kokemusta metsästän. On esim. kiva nähdä millaisia asioita uniin ilmaantuu JOS tämä testi etenee sovituilla ehdoilla. Kaksi sanaa: Solid Snake. Faiska, aikas hyvin. Varmaan useimmilla armeija-aikana tuleekin vähän pitempää taukoa.
|
|
|
7467
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 03.08.2007 21:19
|
Alkaa varmaan ne kassatytötkin kiinnostamaan ihan eri tavalla kun testi on finaalia kohden menossa. Miksi kiusata ja rajoittaa itseään tuolla tavalla? Tuskin tässä kenelläkään on tarvetta todistella mitään. Se on kyllä totta että ei tässä olla mitään todistamassa. Lähinnä kokemusta metsästän. On esim. kiva nähdä millaisia asioita uniin ilmaantuu JOS tämä testi etenee sovituilla ehdoilla. Siellä voi vielä pyöriä vaikka mitä Jessica Alboja serkkuineen. Tulee varmasti myös selväksi, että puran energiaa enemmän muihin asioihin; ehkä liikuntaan(kin) enemmän?. Jää nähtäväksi. Vai tapahtuuko näin: klo. 00:00 No niin, nyt se alkoi! EDIT: klo 00:01 En kestänyt!...
|
|
|
7468
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 03.08.2007 19:21
|
Nyt ollaan "vapaassa sanassa", muistakaa.
Toki se ei salli sitä että luotaisiin aiheita ihan mistä tahansa, mutta näen, että tämänkaltainen topicci voi kuitenkin luoda mielenkiintoista keskustelua miten tälläinen vaikuttaa ihmiseen, onko se järkevää jne.
Jos aihe nähdään lukon "arvoiseksi", niin en pyristele vastaan.
|
|
|
7470
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mielenlujuus testiin! (40 päivää & 40 yötä)
|
: 03.08.2007 17:27
|
Toi on muuten totta! Kun on esim. jossain matkoilla niin helposti tulee taukoa, mutta sitten taas himassa.. Tylsyys ja tekemisen puute, useasti. Mun täytyy ilmeisesti alkaa leikkimään nyt tolla mun wiillä enemmän...!!! Ooooooooopss..... Meikällä on vielä tää ilta aikaa "valmistautua", sitten tulee stoppi ku kello lyö 12 yöllä. Ja onhan tuo 40 vrk mahtipontinen tavoite ja kuten sanottua, voi olla että murrun todella nopsaan. Helppoahan sitä on puhua ja maalailla tavoitteita. Yritetään nyt kuitenkin, testin tasolla tämä on ihan mielenkiintoinen juttu. Leffassa loppupäivinä päähenkilö alkoi houria vieroitusoireissa kuin huumeklinikalla... Heh, saa nähdä miten käy.. Hei, ei pelimaailma ihan näin hiljanen ole että tarvitsisi keksiä juttua omanajan harrastuksista Pelaaminen ei ole omanajan harrastus?
|
|
|
|