Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset
Siirry blogiin

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 30
661  Yleinen / Vapaa sana / Re: Elopäivitys : 02.08.2008 11:36
Mites tuo IE7:n kuva? "Mikä on pelaajalauta" -laatikko ei kai pitäisi ihan noin olla?
Yritän kehittää itselleni IE7:n tähän koneelle. Katson sitten, mistä kiikastaa. Mites noin muuten Lauta toimii IE7:lla?
662  Yleinen / Vapaa sana / Re: Elopäivitys : 02.08.2008 11:22
Mahtavaa, että voi uppia Custom-CSS filun! Täähän mahollistaa vaikka mitä :)
Juu ja oman blogin voi myös laittaa kiinni siksi aikaa, kun säätää, ettei muut pääse kurkkimaan keskeneräistä layouttia.
663  Yleinen / Vapaa sana / Re: Elopäivitys : 02.08.2008 11:04
Hmm. En tiedä onko jotain vialla itse päivityksessä vai sitten käyttäjän tyhmyyttä, sillä itse en löytänyt mistään blogin hallintavalikkoa ym.
Haha! Kevyt kämmi. En muistanut antaa teille oikeuksia blogeihin. Korjataan.

Sen lisäksi jos laitan osoitteeksi esim. https://www.pelaajalauta.fi/blog/?blog=3 tulee blogiksi "Pixarin leffat - Virallista parhautta vai jotain muuta?" -ketju.
Joo. Toistaiseksi tuollainen hax on mahdollista, kun leikkii URLeilla. Ei se kuitenkaan vaarallista ole.

Etusivun laatikot näyttävät myös erilaisilta IE7:lla ja Firefox 3:lla.

https://www.pelaajalauta.fi/files/7/firefox3.JPG

https://www.pelaajalauta.fi/files/7/ie.JPG
Firefox CTRL + F5.
664  Yleinen / Vapaa sana / Re: Elopäivitys : 02.08.2008 10:33
Huh! Blogimodi on vihdoin tullut uunista ulos. Melkein kodestin koko modin uusiksi. Oli jossain määrin melko raakile ja rajoittunut se alkuperäinen versio. Asennan modin tänne Pelaajalaudalle huomenna aamulla. Tänään vielä testailen, ettei pahempia bugeja löydy. En kyllä usko, koska olen tehnyt tarkkaa työtä. Itse ainakin olen helvetin innostunut siitä, mitä innokas bloggailija voi saada blogimodilla aikaan.

EDIT: Päivitetty on. Laitan samalla lailla listan uusista jutuista kuin viimeksi.

1. Etusivulla on tapahtunut muutoksia. Uusimpien viestien listan viereen on tullut lista uusimmista blogeista. Olen parantanut listojen layouttia, joten lista pysyy nyt selvempänä, vaikka topikin otsikko olisi pitkä. Jos teillä näkyy molemmat listat allekkain, koittakaa tyhjentää selaimen välimuisti. Listojen on tarkoitus olla vierekkäin.

2. My Files. Mainitsen sen nyt vielä tässä, koska se kuuluu osana tähän kokonaisuuteen. Eli profiilisivulla on osio nimeltä My Files, jonka kautta voi siirtää tiedostoja Pelaajalaudan serverille omaan henkilökohtaiseen kansioon. Kansion osoite on www.pelaajalauta.fi/files/[ID–numerosi]/. Tilaa jokaisella käyttäjällä on tällä hetkellä 5 megatavua.

3. Blogi. Painamalla ylhäältä Blog–linkkiä pääsee blogisivun etusivulle, jossa on listattuna kaikki Pelaajalaudan blogit. Osoite blogisivulle on www.pelaajalauta.fi/blog/. Johonkin yksittäiseen blogiin pääsee osoitteella www.pelaajalauta.fi/blog/?blog=[blogin ID]. Myöhemmin mahdollisesti ID–numero korvataan blogin nimellä samaan tapaan kuin nyt topikkien osoitteissa.

Blogissaan voi Wordpressin ja muiden blogiohjelmien tapaisesti käyttää kategorioita, joihin lajitella omat blogiviestit. Myös muita ”sivuikkunoita” löytyy (archive, most recent ja links). Lisäksi omassa blogissaan voi käyttää omaa logoaan Pelaajalaudan logon sijaan. Blogiaan varten voi myös tehdä oman CSS–tiedoston, jonka avulla omasta blogistaan saa räätälöityä aivan oman näköisensä. Sen kentän oikealta puolelta, johon syötetään oman CSS–tiedoston osoite, löytyy linkki, josta voi ladata Pelaajalaudan default–CSS:n.
665  Yleinen / Vapaa sana / Elopäivitys : 30.07.2008 12:39
Päätin helpottaa hommaani ja pistin jo osan tulevista päivityksistä sisään. Nämä oli tarkoitus laittaa blogimodin kanssa samaan aikaan, koska ne liittyvät siihen, mutta yhdellä kertaa tehtäväksi päivityksestä olisi tullut aika MASSIVE.

Näkyvin juttu tällä kertaa on ihan uusi ominaisuus profiilisivulla nimeltään My Files. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että jokaisella käyttäjällä on oma kansio Pelaajalaudan servulla, jonne voi My Filesin kautta uppia tiedostoja. Ei siis enää tarvitse tuskailla ImageSäkkien kanssa. Voin tässä vaiheessa lipsauttaa myös sen verran, että My Files ja blogimodiin lisäämäni mahdollisuus käyttää omia CSS–tiedostoja avaa blogeille ihan uusia mahdollisuuksia.
666  Yleinen / Vapaa sana / Re: Miksi päätit rekisteröityä Pelaajalaudalle? : 20.07.2008 21:10
Tarkoitetaanko Pelaajaboardilla wanhaa vai tilaajien boardia?
Molempia.
667  Yleinen / Vapaa sana / Miksi päätit rekisteröityä Pelaajalaudalle? : 20.07.2008 21:06
Seuraavat kysymykset on suunnattu kaikille jäsenille, jotka ovat rekisteröityneet Pelaajalaudan perustamispäivän jälkeen (20.06.2007) eivätkä olleet Pelaajaboardin jäseniä tai sen lukijoita ennen Pelaajalaudan perustamista. Pyrkimyksenäni on kerätä tietoa, mikä Laudassa viehättää, ja parantaa näitä asioita entisestään. Koittakaa vastata kysymyksiin mahdollisimman tarkasti ja pitkästi. Arvaan, että moni vastaa ensimmäiseen kysymykseen sanomalla, että Laudalla käyty keskustelu oli mielenkiintoista. Haluan kuitenkin kuulla myös ne muut helposti mainitsematta jäävät syyt, kuten vaikkapa se, että foorumin eri alueilta oli helppo lukea viestejä. Yritin muotoilla viestini siten, että kysymykset on helppo quotea omaan viestiin ja lisätä vastaukset.

Miksi päätit rekisteröityä Pelaajalaudalle?


Miltä Lauta sinusta vaikutti?


Jos et rekisteröitynyt heti, luitko Lautaa pitkään ennen rekisteröitymistä?


Miksi luit?


Mikä oli se lopullinen kipinä, joka sai rekisteröitymään?


Miltä Lauta vaikutti ulkonäöllisesti?


Vaikuttiko keskusteluohjelmisto monipuoliselta? Oliko Laudalla jotain ominaisuuksia, joista pidit ja joita muualla ei ollut?


Oliko rekisteröityminen iso vaiva sinulle?


Miten suhtaudut netissä rekisteröitymiseen yleensä?


Kun rekisteröidyit, oliko täytettäviä kenttiä sopivasti?


Miltä sinusta tuntui, kun ensimmäistä kertaa katselit ja muuttelit profiilisi asetuksia?

668  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Neo-Geo –kaappiprojekti : 20.07.2008 19:48
14. Control panelin suojalevy

On aika ottaa hoidettavaksi mielestäni koko kaapin vaikein yksittäinen osa. Control panelin nappien alle tuleva suojapleksi. Se suojaa puuta ja maalipintaa hieltä, virvoitusjuomilta, pahoinpitelyltä ja lisäksi se tuntuu mukavalta kämmenen alla. Muovimateriaali tätä varten kuuluu myös viime vuoden hankintoihin.



Kuvassa näkyy muutkin pleksilevyt. Keskimmäinen valkoisella suojakalvolla suojattu levy on se, joka otetaan käsittelyyn. Levy on kooltaan 56 x 23 cm ja materiaaliltaan polykarbonaattia. Polykarbonaatti on taipuisa ja hyvin käsittelyä kestävä muovilaji. Levyä tullaan poraamaan ja viilaamaan. Itse control panel on 60 x 27 cm. Suojalevylle jyrsitään syvennys control panelin keskikohtaan, johon se upotetaan.




Jyrsimen kanssa sai olla todella tarkkana, jotta syvennyksestä tulisi nätti ja juuri pleksin kokoinen. Hioin tämän jälkeen pleksin kulmat pyöreiksi ja asetin sen syvennykseen. Syvennys oli muuten hyvä, mutta alareuna ei ollut suora ja syvennys oli näin ollen hieman liian iso. En ole kone, joten kai se on välttämätöntä.



No, kone ei ole niin kekseliäs kuin minä. Keräsin sopivan määrän pöydälle kasaantunutta puupölyä pieneen astiaan, lisäsin erikeepperiä, sekoitin ja tonnikalan näköinen kitti oli valmista. Töpötin kittiä pleksin ja puun saumaan (cocktail–varjolla). Jätin yöksi kuivumaan ja hioin aamulla tasaiseksi. Tuli yllättävän hyvä. Kittaus ei hirveästi erotu ja maalipinta viimeistään peittää sen kokonaan. MDF tehdään puristamalla puupurua, jonka seassa on liimaa, joten ei ihme, ettei kitti juuri MDF:stä erottunut.



Pleksi istui nyt nätisti syvennyksessään. Oli aika porata ohjainten reiät ja syvennykset kiinnitysruuveille. Se meni ongelmitta. Muovi ei halkeillut missään vaiheessa. Porausjäljista tuli nättejä.



Suojakalvojen poistaminen oli jännittävä hetki. Valmista. Peilasi aika hyvin, kun käänsi oikeaan asentoon.



Kaappiin takaisin. Levyn alle tulee aikanaan control panel overlay, jossa on muun muassa nappien selitteet.
669  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Casual–buumi ja Nintendon uudet suunnat : 20.07.2008 09:11
Lainaus
Ei muuta kuin luettelemaan. Ei ole edes 100-prosenttista provoa, olisi kiva kuulla, että tuolla pölykerroksen alla lojuvalla japsi-Wiillä olisi jokin syy olla tuossa tv-tasolla eikä kaapissa.
GameCuben pelit? Näin ainakin omalla kohdalla :rollaus:
Scarfilla oli muistaakseni parhaimmillaan kolme GameCubea. Eiköhän sen pelit siis ole aika käsiteltyjä.
670  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Fallout 3 : 19.07.2008 20:48
Fallout on jäänyt meikällä väliin enkä tiedä mitä tästä kolmosesta sanoisin, mutta onhan se nyt hienoo lukea kun tyypit fiilistelee hyviä pelejä joita ovat tahkonneet tuntikaupalla, kuin että bashaavat (edit:)paskoja pelejä joita eivät ole koskaan edes pelanneet.
Valitettavasti harvalla riittää optimismi noin pitkälle, kun paljon pitämälleen pelisarjalle on vihdoin tulossa jatko-osa ja se ei edes näytä samanlaiselta kuin sarjan edelliset osat. Minusta useimmat ovat suhtautuneet uuteen FPS–kuvakulmaan yllättävän avoimesti. Tietysti se kiinnostaa, miten ampuminen ja muu toiminta tapahtuu ensimmäisestä persoonasta. On kyse kuitenkin muutoksesta, joka muuttaa peliä hyvin oleellisesti toisenlaiseksi.

Pelin persoonan määrittää sen pelimekaniikka. Se, miten peliä pelataan, mitä pelissä tehdään, miten se tehdään ja minkälaisia vaikutuksia sillä on ruudun tapahtumiin. Olisiko Contra Contra, jos siitä tulisi seuraavassa osassa FPS? Saattaisi ollakin, jos pelin ”tyyli” pysyisi samankaltaisena. Fallout 3:ssa on se vikana, että liian moni asia muuttuu kerralla aivan päinvastaiseksi. Kuvakulma vaihtuu, taisteluista tulee reaaliaikaisia, pelaaja ”tähtää” itse. Jos muuttaa liikaa, onko se enää Fallout? Tämän ovat huomanneet Bethesdakin ja jättäneet joitakin rippeitä vanhasta: VATS ja action pointit. Action pointit, vuorot ja tähdätyt laukaukset olivat niitä Falloutin pelimekaniikan ydinjuttuja. Samalla lailla kuin vaikkapa Viewtiful Joen VFX–skillit ja kaksiulotteinen ruudun reunasta toiseen rullaava reaaliaikainen pelattavuus. Olisiko Viewtiful Joe 3 Viewtiful Joe, jos VFX:t leikattaisiin pois ja sitä pelattaisiin vuoropohjaisena heksaruuduilta?

Fallout 3:ssa näyttäisi käyvän vain niin, että uudet asiat eivät sovi yhteen vanhojen asioiden kanssa. Peli ei siis yritä olla rehellisesti jokin muu peli (FPS), se ei yritä olla rehellinen Fallout, vaan näiden sekava välimuoto. Ja sitähän se näytetyn materiaalin perusteella onkin. All-in-one –paketti, jossa oikein mikään ei toimi kunnolla vaan kaikki on vähän sinne päin.
671  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Fallout 3 : 19.07.2008 19:33
Onko Omenarosvolle Fallout 3 joku pyhä lehmä, josta ei pahaa saa sanoa? Minusta tulevia pelejä saa arvioida. En minä tätä threadia luonut sitä varten, että vain hymistään tyytyväisenä, että kohta se tulee. Varsinkin, kun kyseessä on niin arvostetun pelisarjan kuin Falloutin tuleva perillinen.
672  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Casual–buumi ja Nintendon uudet suunnat : 19.07.2008 10:22
Leikkasin tämän keskusteluun erilleen Hype–topikista, koska aiheesta varmasti riittää puhuttavaa. Aiheena siis casual–buumi ja erityisesti Nintendon suhtautuminen siihen ja hardcore–pelaajiin.
673  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Onko tämä peli ostamisen arvoinen? (kysy täällä jos olet epävarma) : 18.07.2008 15:30
Kyllä Fraeon osui täysin naulan kantaan siinä, että Oblivion on oikeasti huono roolipeli. Se on kyllä hyvä action adventure. Se, että jollain bardin kaltaisella hennolla hahmolla pärjätäkseen täytyy laskea vaikeusastetta, on vain huonoa pelisuunnittelua. Mikäli pelissä on skillejä ja hahmoluokkia, jotka vaikuttavat taitoon jutella ihmisten kanssa, olisi myös odotettavaa, että pelissä voi pärjätä viekkaasti ihmisiä manipuloiden. Liian monet skillit ja classit ovat ihan paskoja, jotta kannattaisi pelata millään muulla kuin kaikki maan rakoon nuijivalla lähitaistelijalla. Kauppiaatkin voi helposti lyödä lihoiksi ja ryöstää heidän arkuistaan haluamansa tiirikointiminipelin avulla, jossa hahmon taidot eivät paina mitään. Kauppiaan ryöstäminen ei vaikuta mihinkään asiaan pelissä. Hetken aikaa vartijat juoksevat perässä, mutta luovuttavat pian, jonka jälkeen olet taas tervetullut mihin vain. Viimeistään pyöriteltyäsi kiekkoja hetken aikaa suostutteluminipelissä.
674  Yleinen / Vapaa sana / Re: Nettikaupat : 17.07.2008 19:23
Affilinkit ovat niin kauan sallittu, kun ne pysyvät järjen rajoissa. Jos jokaisen pikkualennuksen jokaista pikkukrääsää aletaan linkittämään, tulee sille loppu. Mutta toistaiseksi se on ollut hyvän maun mukaista. On linkitetty silloin, kun oikeasti on saanut jotain hyviä ja kiinnostavia tuotteita hyvällä hinnalla.
675  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 17.07.2008 01:30
Oliko Konamin pressitilaisuudessa mitään merkittävää? Zone of the Enders 3, mayhap?
You wish. Castlevania DS:lle,  Castlevania 3D–tappelupeli Wiille, uusi Silent Hill ja Rock Revolution.
676  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 16.07.2008 23:35
Noin tunnin päästä Konamilta E3:n viimeinen konferenssi.
677  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Mega Man (pelataan osat 1-6 läpi ysiä odotellessa!) : 16.07.2008 23:14
Mega Man 9 matskua GT:ssä

No, näyttää ihan Mega Manilta. Mun puolesta olisivat voineet tehdä peliä varten uudet graffat. Kaunista 2D–grafiikkaa ei ole maailmassa koskaan liikaa. On Mega Man 9 silti tosi hieno kultuuriteko Capcomilta.
678  Yleinen / Pelikeskustelu / Far Cry 2 : 16.07.2008 20:12


Ympäristön avoimuus oli aikanaan Far Cryn kovimpia myyntivaltteja. Ubisoft osti Crytekilta Far Cryn oikeudet alkuperäisen pelin jälkeen ja tuotti neljä aivan jäätävän huonoa jatko-osaa. Crytek jatkoi omia polkujaan ja teki Crysisin, joka oli ihan hyvä, mutta peli oli hyvin putkimainen kuten kaikki Ubinkin jatko-osat. Far Cry 2 vaikuttaisi olevan nimensä mukaisesti se oikea jatko-osa. 2:n pelialue on kuulemma kooltaan 50 km² ja täysin vapaasti tutkittavissa, joka mahdollistaa tehtävien suorittamiseen täysin omalla tyylillään.

Ubisoft näytti konferenssissaan mainion gameplay–pätkän, joka oikeastaan minunkin kohdalla vasta herätti mielenkiinnon peliä kohtaan. Näytti ihan oikeasti hyvältä ja toimivalta FPS:ltä. Pelissä oli paljon hienoja yksityiskohtia. Grafiikka oli myös erinomaista. Voisin sanoa, että melkeinpä Crysisiin verrattavaa. Suurimman säväykseen minuun teki kuitenkin pelin kartta ja komppassi, jotka ovat oikeita esineitä eivätkä vain HUD–elementtejä. Karttaan voi tehdä omia merkintöjään, joten etukäteen vihollispesäkkeen tiedustelua on helpompi hyödyntää, kun suunnittelee hyökkäystään. Trailerissa pelityyli oli mallia Rambo, mutta gameplay–pätkässä yritettiin hiippailla yön turvin kohteeseen. Jos kerta pelin kehittäjät itse demoavat pelin hiippailumahdollisuuksia, lienee se myös lopullisessa pelissä mahdollista ja kunnollista eikä viholliset bongaa pelaajaa kolmen kilometrin päästä pusikosta keskellä yötä. Kello käy pelissä koko ajan ja hahmon voi laittaa nukkumaan ja heräämään jonain tiettynä vuorokauden aikana.

Suosittelen katsomaan Ubin konferenssin ainakin Far Cry 2:n osalta. Tässä vielä linkkejä muihin videoihin:
Traileri
Tuottajan haastattelu

Peli julkaistaan syksyllä PC:lle, XO:lle ja PS3:lle. Jään mielenkiinnolla odottamaan.
679  Yleinen / Vapaa sana / Re: Bugeja ja parannusehdotuksia : 16.07.2008 17:26
No niin. Bugin pitäisi nyt olla korjattu.
680  Yleinen / Vapaa sana / Re: Bugeja ja parannusehdotuksia : 16.07.2008 14:25
Jos kirjaudutte ulos ja vieraana klikkailette noita linkkejä, toimiiko sitten?
681  Yleinen / Vapaa sana / Re: Bugeja ja parannusehdotuksia : 16.07.2008 13:40
Joo. Ongelma havaittu. Se näyttää antavan foorumin etusivulla väärän msg-id:n.
682  Yleinen / Vapaa sana / Re: Bugeja ja parannusehdotuksia : 16.07.2008 13:21
Minkälaisen luvun se näyttää teille urlin kohdassa ”msg”? Esim. tämän aiheen uusimpaan viestiin ohjaava urli näyttää minun viestini jälkeen tältä:
https://www.pelaajalauta.fi/forum/vapaa-sana/bugeja-ja-parannusehdotuksia/msg19899/#new

Ohjaako tämä urli teidät tähän viestiin? Jos ei, onko teillä jokin eri numero msg:n jälkeen?
683  Yleinen / Vapaa sana / Re: Bugeja ja parannusehdotuksia : 16.07.2008 13:00
Hyppääkö se sinne väärään viestiin aivan joka kerta? Onko aihe merkattu luetuksi vai näkyykö new–merkki, jos navigoitte aiheen alueelle?
684  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 16.07.2008 03:02
Kuvaa varmaan tulee kohta puoliin, mutta tilaisuutta voi ainakin seurata live blogin avulla.

EDIT: Kuvaa tulee.
685  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 16.07.2008 02:48
Capcom on aikataulusta myöhässä.
686  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 16.07.2008 01:49
Erinomainen tilaisuus Ubilla. Pelit pääosassa.

Parhaimpana ehdottomasti Far Cry 2, jota olin kyllä seuraillut, mutten odottanut juuri mitään tuntien Ubin aikaisemmat Far Cryt. Far Cry 2 näyttäisi olevan sitä, mitä ihan ensimmäinen Crytekin Far Cry oli. FPS, jossa liikutaan avoimessa ympäristössä, hiippailaan puskista ja yllätetään viholliset. Eka Far Cry ei kuitenkaan ollut täysin avoin vaan omat näkymättömät seinät siitäkin löytyi. 2:n näyttäisi parantuvan tällä saralla. Pelin totetus kompassista ja kartasta on myös makea. Pelihahmon animaatio oli loistavaa, grafiikka nättiä (lähes Crysis–tasoa) ja peli julkaistaan syksyllä. Ehdottomasti korvan taakse.

Uusi PoP oli kanssa lupaavan oloinen. Samalla tavalla luvattiin vapaasti tutkittava maailma. Vihollisten määrä on vihdoin saatu kuriin, sillä pelin ainoat viholliset ovat pelin bosseja. Ei siis enää jatkuvaa mörköjen niittaamista vaan keskitytään siihen oleelliseen eli tasohyppelyyn. Juuri niitä parannuksia, joita toivoin.

Ubi esitteli trailerin muodossa täysin uuden pelin. I am Alive. Peli sijoittuu jonkin onnettomuuden jälkeiseen maailmaan, jossa vesi on hävinnyt jonnekin. Vesi on siis ilmeisesti tärkeä resurssi pelissä. Minkäänlaisia aseita pelissä ei näkynyt. Jonkinlainen seikkailupeli vissiin siis tiedossa.

EDIT: Niin ja Capcom noin 40 minuutin päästä. Sekin G4:sta.
687  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 16.07.2008 01:05
Far Cry 2 on helvetin siisti. Kartta ja kompassi. Vaikuttaisi, että tällä kertaa maailma on oikeasti open ended. En olisi uskonut, että Ubi osaa tehdän hyvän Far Cryn.
688  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 16.07.2008 00:17
Väliaikatietoja taas. 15 minuuttia Ubisoftin tilaisuuteen. Streamage.
689  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 15.07.2008 23:27
Vielä on kuitenkin Ubisoftin, Capcomin, Activisionin ja Konamin show’t tulematta. Kun kolme isoa feilas, on näillä mahdollisuus varastaa potti. EA:n konferenssi on ollut parhain konferenssi tähän mennessä.
690  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2008 : 15.07.2008 22:41
Missähän pelit viipyy?
Sivuja: 1 ... 18 19 20 21 22 [23] 24 25 26 27 28 ... 30
Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines