|
721
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Diablo 3
|
: 28.06.2008 17:51
|
Hiton Fraeon, kerkesit ensin. No, laitetaan nyt tämä minun threadissa ollut aloitusviesti suoraan sen kummemmin muokkaamatta tänne. Blizzard julkisti tänään omassa Worldwide Invitational –tapahtumassaan Pariisissa pitkään ja hartaasti odotetun Diablo 3:n. Julkistuksen yhteydessä käynnistettiin hypemasiina räväkkäästi käyntiin cinematic teaserilla, gameplay–videolla sekä kasalla screenshotteja. Mediaa voi käydä ihastelemassa pelin nettisivuilla. Pelimekaniikka vaikuttaisi gameplay–videon perusteella hyvin samanlaiselta kuin ennenkin muutamalla viilauksella. Videolla näytettiin ympäristön tuhoutumista ja seinien romauttamista vihollisten päälle. En kuitenkaan usko, että ympäristöä saisi mitenkään totuttua enemmän tuhottua tai käytettyä nokkelammin hyväksi. Kovasti näytti siltä, että seinät ja muut asiat on skriptattu hajoamaan tietyllä tavalla ja niitä hajoavia asioita esiintyy vain sopivissa paikoissa. Ympäristöt ovat onneksi edelleen sattumanvaraisesti luotuja. Grafiikka on 3D:tä, mutta samasta tutusta kuvakulmasta kuvattuna. Diablo 3:ssa on viisi hahmoluokkaa, joista tällä hetkellä on julkistettu vain barbaari ja uusi witch doctor. Hahmon sukupuolen saa valita vapaasti luokasta riippumatta. Se taitaa tarkoittaa sitä, että esimerkiksi amatsoni on leikattu kokonaan pois, koska se olisi naispuolisen barbaarin kanssa melko samankaltainen. Nais- ja miesbarbaareilla tuskin on erilaiset taidot. Se tekee kyllä viiden hahmoluokan valikoimasta kovin kapean. Juoni ja tunnelma ovat aina kohottaneet Diablon muita kilpailijoitaan korkeammalle. Diablo 3 näyttäisi jatkavan tätä perinnettä. CGI–välivideot tekevät myös näyttävän paluun. 20 vuotta on kulunut Diablo II: LoD:n tapahtumista. Maailmoja erottanut Worldstone tuhoutui ja nyt sekä helvetin että taivaan olennot pääsevät niiden välissä olevaan ihmismaailmaan. Julkaisupäivää ei ole vielä ilmoitettu. Epäilisin, että julkaisuun on vielä reilu 2 vuotta.
|
|
|
725
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS
|
: 19.06.2008 20:44
|
Perkele. Nyt tulee vähän rehellistä tiliä. Tänään oli toiset kersanttiylennykset. Ja meikäläinen jäi taas uupumaan ylennettyjen listalta. Meidän joukkueesta oli ehdolla 4 minä mukaanlukien. Kaksi valittiin. Minua oli suositeltu joukkueeni kokelaiden toimesta. Myös oma ryhmäni oli ilmaissut kokelaille, että haluaisivat minulle kessun nappulat. Kys. suositus on kyllä uskomaton työvoitto ja erittäin mairitteleva myönnytys, kun me olemme kaikki vertaisia ja kaikki periaatteessa tappelevat kolmannesta väkäsestä. Hommia olen painanut erittäin tunnollisesti ja olen omastakin mielestä ehdottomasti ansainnut ylennyksen. Ainoa asia, mitä minulla ei ole ylennettyihin verrattuna, on näkyvä ja karismaattinen persoona. En myöskään ole pitänyt itsestäni erityisesti meteliä. No, ensi viikolla teen sen, mitä parhaiten osaan eli asioiden puimisen. Menen kouluttajani puheille ja kysyn, että kuinka monta ylennystä on vielä tiedossa kotiuttamisen yhteydessä ja otan sitä kautta minun ylennyksen puheeksi. Kouluttajalla on kyllä tiedossa, että olen noheva ja ehdotettujen listallakin, mutta haluanpa varmistaa sen ylennyksen, jottei joku viime tingassa pääse kiilaamaan väliin. Tämä nimittäin vaikuttaa suoraan sotilasuraani, jota olen nyt tosissani aloittamassa. Syksyllä alkaa Kosovon rotaatiokoulutus, jonka jälkeen itse toimialueelle vuodeksi tai puoleksi. Sillä, onko alikersantti vai kersantti, on suuri vaikutus siihen, minkälaisen tehtävän operaatiossa saa hoidettavakseen. Haluan vastuullisen johtamistehtävän, joita ei juuri alikräkätille heru. Vuoden verran nollaus Kosovossa viestimies vitosena ei kiinnosta yhtään.
|
|
|
726
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Pelaajalautaa 5 kuukautta, millä fiiliksillä?
|
: 07.06.2008 23:51
|
Täysin ideaali systeemihän olisi sellainen jossa olisi blogi-jutut ja foorumi samalla sivulla, mutta se taitaa olla aika kovan työn takana? Itse asiassa sain tuossa äsken juuri kuningasidean tuon toteuttamisen suhteen. Jopa ihan toteutettavissa olevan. Käytännössä blogialue olisi kuin mikä tahansa muu foorumin alue, mutta se olisi piilotettuna listauksessa (siihen olisi oma linkki sivun yläosassa) ja kyseisellä alueella olisi aivan oma blogimainen front-end. Tarvittaessa jonkinlainen bloggaajaksi ilmoittautuminen voisi tosin olla paikallaan. Tuo olisi ainakin helppo toteuttaa luomalla bloggaajille oma käyttäjäryhmä.
|
|
|
727
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Pelaajalautaa 5 kuukautta, millä fiiliksillä?
|
: 07.06.2008 23:10
|
Oikeastaan migge sanoi sen oikeilla sanoilla eli "uutisointi- ja raportointiblogi". Nimenomaan blogi. Varsinaiseksi uutis- ja arvostelusivustoksi Laudalla ei ole mahdollisuuksia enkä itse ainakaan ole sen kannalla, koska kys. sivustoja on interwebs pullollaan. Sen sijaan foorumin yhteyteen liitetty blogiportaali olisi ihan mielenkiintoinen ja uusi idea.
Miten tämä sitten pitäisi toteuttaa ja sisällyttää Lautaan? No lähtökohtaisesti ei ainakaan siten kuin Ydinjoukossa. Eli ei niin, että sivustolle tullessa tulee ensimmäiseksi luettavaksi blogit ikäänkuin sivuston pääasiana. Foorumithan täällä tärkein juttu on. Blogienhan voidaan myös tulkita edustavan jotenkin Lautaa itsessään ja sen kuvitteellista toimittajakuntaa. Mitään toimitusta ei kuitenkaan tulla valitsemaan, vaan ajattelin, että jokainen saa rustailla ihan oman maun mukaan juttuja, joita ihmiset voivat käydä lukemassa tai olla käymättä. Blogien kommentointi olisi integroituna Lautaan.
|
|
|
728
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Pelaajalautaa 5 kuukautta, millä fiiliksillä?
|
: 07.06.2008 21:55
|
Mutta FP:n vastuualueeseen kuuluu vain foorumin munanvarret.
No joo. Kiitos taas palautteesta! Kaikki kiitos ei tietenkään kuulu pelkästään minulle, vaan myös Opalle ja teille kaikille muillekin. Tehän sitä loistavaa yhteisöä olette. Lauta täyttää tosiaan kohta puoliin vuoden ja meikäläisen kotiutuminen lähestyy (4.7). Kotiutumisen jälkeen ehtii ja mielellään näpertelisikin Laudan parissa, joten haastanpa teidät nyt miettimään parannusehdotuksia foorumin ja yhteisön suhteen. Myös aivan kaikista pienistäkin kosmeettisista bugeista saa mainita (siihen tarkoitetussa aiheessa tietenkin). Tarkoituksena on saada foorumi kaikin puolin mahdollisimman viimeistellyn oloiseksi.
Olen jo pitkään halunnut parantaa yksityisviestin järjestelyä ja layoutia, joten ainakin siinä tulee tapahtumaan parannuksia. Testilaudalle laitan mahdollisesti elokuun pintaan SMF 2.0:n beta-version pyörimään. On sitten oikeasti beta-testattu ja kaikki modit valmiiksi toiminnassa, kun SMF 2.0 final julkaistaan sitten joskus. Finalin julkaisusta varmaan kahden viikon sisällä siirrytään täälläkin 2.0:aan edellyttäen tietenkin, että final toimii Testilaudalla mallikkaasti ja ongelmitta.
|
|
|
729
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Bugeja ja parannusehdotuksia
|
: 07.06.2008 16:18
|
Joo. Hehe... Kyseessä on semmonen easter egg SMF:ssä.
EDIT: Easter egghän tarkoittaa pelistä löytyvää piilotettua yllätystä, joka ei sinällään liity itse peliin mitenkään. Usein easter eggit ovat viittauksia muuhun populaarikulttuuriin. Esim. molemmissa Fallouteissa on aivan älyttömästi easter eggejä, joita löytää special encountereina pelimaailman karttaa koluamalla. Päällimmäisenä muistuu mieleen Crashed Whale special encounter, joka on viittaus Douglas Adamsin Linnunrata-kirjoihin (Linnunradan käsikirja liftareille, jne.).
|
|
|
731
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Pelaajalautaa 5 kuukautta, millä fiiliksillä?
|
: 07.06.2008 15:19
|
Pelaajalauta on kuitenkin ollut oikein viihteellinen ja katsotaan jos sitten talvella suo itsensä hidastaa tahtia ja jos edistystä on tapahtunut asioitten X ja Y saralla, niin ehkä sitä löytää takaisinpäin. Mitä nämä asiat X ja Y ovat? Äläkä nyt saatana karkaa minnekään kuuseen kuntoilemaan.
|
|
|
732
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: H-Town valtaa Suomen pelisivustoja
|
: 06.06.2008 22:04
|
Joopa. On jäänyt aika tehokkaasti huomaamatta koko asia, kun Firefox blokkaa lähes kaikki mainokset ja aika harvoin muutenkaan tulee KFINissä käytyä. Tänään kuitenkin tuli aivan sama Race Driver-mainos eteen kuin pelaajalehti.comissakin. Hetken aikaan mietin, että mitäs ihmettä, urli oli kyllä ihan oikein. Kaivoin lisätietoa KFINin foorumeilta ja pakko kyllä miettiä, että onkohan siellä ylläpidolla kaikki valot päällä. Hah.
Pahoittelen, mikäli olen väärässä, mutta ilmeisesti Konsolifinin ilmoitusmyyntiä hoitaa H-Town Oy. Kyseessähän on osakeyhtiö, joka kustantaa myös kaupallisia lehtiä, mm Pelaaja- sekä Animelehti kuuluvat yhtiön alaisuuteen.
Minkä vuoksi kyseinen, voittoa tavoitteleva yritys, myy teidän mainosbannerit, jos kerta teette tätä talkoovoimin, ja kukaan ei saa rahaa arvosteluista? Mihinkäs ne h-townille menevät rahat menee? 100% Konsolifinin toimintaan?
Mun mielestä tuossa on jo enemmän kusetuksen makua kuin Gamereactorissa, joka rehellisesti kertoo ettei maksa avustajilleen palkkaa. H-town tienaa tässä epäsuorasti ilmaiseksi raatavien arvostelijoiden avulla. Siitähän tässä on kyse. H-Town myös julkaisee Gamereactorin kovinta kilpailijaa, Pelaa -lehteä Suomessa. Onko tässä nyt joku eturistiriita kun täällä sitä puolustellaan? Itse en sitä näe kun olen sokea... ;) mutta ilmeisesti Konsolifinin ilmoitusmyyntiä hoitaa H-Town Oy. H-Town ja White Rabbit. Mihinkäs ne h-townille menevät rahat menee? 100% Konsolifinin toimintaan? Johan aikaisemmin kirjoitin, että tokkopa mistään löytyy firmaa joka myisi mainoksia ilman provikkaa. White Rabbit on pelkästään tälläinen firma, joka siis provikkaa vastaan hoitaa mainosmyynnin. Tämän jälkeen kyllä kaikki rahat tulevat KFINille. Ne käytetään ylläpitokuluihin(Serveri+kävijämittaukset), arvostelukappaleisiin, laitehankintoihin kuten jo mainitsin tai esim kisapalkintoihin. Ehkä tulevaisuuderssa matkoihinkin, jos joskus jäisi ylimääräistä. Tähän menessä kaikki varat ollaan saatu upotettua laitehankintoihin ja arvostelupeleihin. Kuitenkin muutama viesti aikaisemmin hotpot laskee, mitä noilla mainoksilla tienaa halvimman kaavan mukaan vuodessa. Vähintään 13 520 euroa miinus provikat kuluu vuosittain pelkkiin palvelinkuluihin, peleihin ja laitehankintoihin? Joo-o, kyllä vaikuttaa aika kovasti siltä, että joku vetää ison summan omaan pussiinsa. Laitehankinnat tuskin nyt tarkoittavat sitä, että jokaiselle arvostelijalle ostetaan kaikki uudet konsolit. Eiköhän niillä pidä olla ne ihan omasta takaa. Quotet aiheesta Uusi pelilehti Gamereactor hakee avustajia (sivu 2).
|
|
|
734
|
Yleinen / Vapaa sana / H-Town valtaa Suomen pelisivustoja
|
: 06.06.2008 20:53
|
Olenko ollut liian kauan kuvioista pois, kun en sitäkään huomannut kuin vasta äskön, että KonsoliFINissä hyökkää H-Townin hostaamat mainokset päälle? Mediatiedoissa sanotaan, että ilmoitusmyyntiä hoitaa H-Town. Onko H-Town lisännyt nyt KonsoliFINinkin imperiumiinsa?
|
|
|
735
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: AVATAR WARS! -ketju.
|
: 05.06.2008 02:36
|
Aika vaihtaa avataria. Anime–aiheisessa toki pysytään edelleen. Hahmo nimeltä Hotarubi sarjasta Basilisk, jonka juuri sain tuossa katsottua loppuun. 12 jakson katsominen putkeen ei välttämättä ollut Basiliskin kohdalla kaikkein viisain ratkaisu, kun se on semmoinen ninjadraama, jossa käsitellään vuosisatoja kestänyttä klaanien välistä eripuraa. Meno vain yltyi loppua kohden. Alkoi vähän jo ahdistaa se murhaamisen, myrkyttämisen, juonittelun ja irtopäiden yhteissumma. Perijapanilaiseen tyyliin lopussa kaikki kuolivat. Ilmeisesti vain ”kunniallinen” kuolema oli sopiva ratkaisu ongelmiin, vaikka monessa käänteessä tuntui siltä, että nyt on hei avaimet kädessä, vähän vaan henkilöstömanagerointia ja kovimmille murhamiehille jäitä hattuun, niin klaanit olisivat voineet elää suvassa solussa vaikka palmusaarilla. Vaikka juoni vähän feilasi, jotkin hahmoista olivat kuitenkin kiehtovia ja Hotarubi oli ainakin yksi niistä. Ihan OK anime voisin sanoa.
|
|
|
736
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Pelaajalaudan Tietotoimisto
|
: 03.06.2008 23:54
|
Itse olen kovin taipuvainen hikottelemaan. Sen myötä olen oppinut myös hallitsemaan sitä ja tiedän täsmälleen, milloin hikka on tulossa ja osaan sen myös estää ennenkuin se alkaa. Jos sen päästää alkamaan, on liian myöhäistä.
Joka tapauksessa, hikottelu liittyy hengittämiseen. Yleensä hikka tulee, kun syö jotain kuivaa ruokaa, joka muodostuu suussa tiiviiksi massaksi (esim. kalkkuna). Jos sitä yrittää syödä vauhdilla, nielemisen aloittaa usein ennen hengittämistä, jolloin seuraksena on se, että tulee tarve saada happea kesken nielemisen. Normaali hengittäminen estyy ja hikka alkaa. Kidusteoria ei sinänsä kuulosta lainkaan hullulta selitykseltä. Itse en ole ainakaan huomannut, että hikka auttaisi hengitystien avaamisessa. Hikan pitkäaikaisuus myös viittaisi siihen, että aivot ovat menneet johonkin kalamoodiin.
|
|
|
737
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Mitä tapahtui tänään?
|
: 03.06.2008 20:01
|
Poisti viestinsä itse ja laittoi sen jälkeen poistopyynnön tunnuksestaan. En valitettavasti alkanut haastattelemaan syitä näihin toimenpiteisiin.
|
|
|
741
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Pelitarjoukset
|
: 02.05.2008 13:11
|
Itse suosittelen Wavebirdia, langattomuus ennenkaikkea.
Olisihan se ihan kiva, mutta maksaa tuplasti enemmän ja niidenkin valmistus on jo lopetettu. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö Huuto.netit ja eBayt pullistelisi kyseisiä ohjaimia.
|
|
|
742
|
Basaari / Kaupankäynti / Re: Ei mitään (poistakaa)
|
: 01.05.2008 17:30
|
Muistakaahan antaa toisillenne palautetta.
EDIT: Ei näin. Ei pyyhitä sitä otsikkoa eikä aloitusviestiä olemattomiin, kun aihe halutaan kiinni. Nyt meillä on todella hieno dokumentti tästä kaupasta. Duel Screen osti Zuorilta ensimmäisen osan. Ensimmäisen osan Legon Aquashark Dart–sukellusveneestä?
Kaupankäynnin säännöt: pykälä 4: 4. Topikin otsikkoa ei muuteta, kun kohde on saatu myytyä tai topikki halutaan kiinni. Myöskään viestin sisältöä ei pyyhitä olemattomiin, vaan viestin alkuun tai loppuun lisätään vaikka lihavoituna ilmoitus, että kauppa on suljettu tjms. On myös suositeltavaa ilmoittaa ylläpidolle asiasta yksityisviestillä.
|
|
|
743
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS
|
: 14.04.2008 18:42
|
Huomenna alkaa sitten THE barettimarssi. Meikäläinen vieläpä ryhmänjohtajana. Matkalla on kuusi rastia, joilla esim. perustetaan VCP (vehicle check point) tai OPT (observation post temporary). Marsittavaa matkaa tulee varmaan sellaiset 45 km. Mukana kannetaan sovellettua täyspakkausta eli reppu on oman maun ja tarpeiden mukaan pakattu, kuten kuuluukiin. Marssi kestää kaksi päivää ja niitten välisenä yönä nukutaan teltoissa. Marssin suoritettuamme baretin hopeinen kokardi vaihtuu kultaiseen.
|
|
|
745
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Sins of a Solar Empire
|
: 23.03.2008 21:52
|
Kokeilun alla kyseinen peli. Ihan jees, muttei vielä ainakaan ole saanut koukkua aikaiseksi. Tuntuu jotenkin aika yksinkertaiselta ja helpolta peliltä. Valloita planeetta, rakenna tuotantolaitokset ja pukkaa entistä enemmän avaruusaluksia ulos tehtaista. Kun avaruusaluksia on X kertaa mycket, lähetä ne planeetan luo, jossa tiedustelijat ovat havainneet vihollisia. Seuraa 10 minuuttia taistelua, jossa alukset poukkoilevat sinne tänne sikin sokin. Yritä asetella aluksia taktisiin asetelmiin ja huomaa niiden pian pyörivän ympäri planeettaa. Okei, tuli selväksi, ettei taistelun mikromanagerointi ole tämän pelin juttu eikä siitä juuri mitään hyödy.
Tuotantokoneiston tehokkuuden maksimoinnissakaan ei ole juuri tekemistä. Planeetoille löytyy muutamat upgradet. Teknologiapuuta tutkimalla saa tylsähköjä +5% bonuksia. Oikeastaan se on teknologiaköntti, koska siinä ei ole juuri toisiaan sulkevia haaroja, vaan makeimmat jutut voi poimia sieltä täältä. Luulisi, että suuren avaruusimperiumin hallitseminen olisi kovin vaikeaa, mutta ensikertalaisenakin vähän päin honkia rakenettujen planeettojen tuottamien resurssien turvin pärjäsin todella hyvin. Jos jotain uupui, sitä sai mustasta pörssistä rahaa vastaan. Ja rahasta ei ollut kertaakaan pulaa.
Diplomatia on sikayksinkertaista. AI–imperiumit antavat ”tehtäviä” (tyyliin anna tuhat rahaa), joita tekemällä saa happiness–mittariin prosentteja. Prosentteja saa aina 25% per tehtävä, joten mittarin saaminen täysille lukemille ei vaadi suuria ponnistuksia. Kun mittari on täysillä, AI:n saa liittymään kaikki mahdollisiin liittoihin. Ja sitten on kivaa ja turvallista, kai. Galaksien valloituksessa diplomatia on täysin hampaaton ja hyödytön.
Päivän strategia onkin siis perinteinen Red Alert–rush. Eli rakennetaan naurettavan suuria ja siitäkin aina vain suurempia laivueita ja rushitaan vihollinen hengiltä. Taistelu on vieläpä sen verran hidasta, että ensimmäisen laivueen avuksi ehtii rakentaa toisen kaksi kertaa isomman laivueen. Pelissä on toki oma monimutkainen kivi-paperi-sakset–systeemi, mutta äkkiä tehtaitten valikoimista löytyy ne kovimmat alukset, jotka pärjäävät tilanteessa kuin tilanteessa. Sitten vaan rakennusjonot täyteen näitä avaruuden mammoth tankkeja.
Suuret massataistelut voisivat olla siistiäkin katsottavaa, jos ne tapahtuisivat joissain järjellisissä muodostelmissa ja laaserit tekisivät kunnolla kipeää. Taistelu voisi esimerkiksi perustua rajuun rintamien kohtaamiseen, josta selviäsi hengissä se osapuoli, joka on asetellut eri alukset parhaiten rintamaansa. Hukattua potentiaalia, sanon minä. Tai sitten en ymmärrä tässä pelissä sitä jotain, joka on suonut pelille kovia arvosanoja monissa eri julkaisuissa.
EDIT: Joo. Otinpa toisen pelin ja pistin pykälää kovemman vaikeusasteen silmään. Ja turpaan tuli. Pelasin kyllä ihan hyvin, mutta jätin diplomatiat sikseen. Pian huomasinkin, että olin muodostunut joksikin universumin pahikseksi, kun kolme muuta osapuolta oli liittoutunut keskenään minua vastaan ja pyyhkäisivät jäätävillä laivastoillaan minut helvettiin kotiplaneetoiltani. Onnistuin kuitenkin säilyttämään oman laivastoni ja yritinkin hyökätä yhden toisen heikon valtion kimppuun (siniset). Alkuun se menikin ihan hyvin ja sain vallattua itselleni uusia planeettoja. Sitten päälleni alkoi hyökätä sinisen valtion joukkoja, piraatteja sekä kaiken maailman muita pyrkyreitä. Niitten kanssa nahistelu aiheuttikin sitten sen, etten kerennyt saada riittävästi planeettoja haltuuni tarpeeksi nopeasti. Sininen liittoutui kahden muun valtion kanssa ja taas edessä oli sama tilanne kuin aikaisemmin. Olisin jälleen voinut paeta laivastoni kanssa ja kokeilla nousta tuhkista jossain muaalla, mutten jaksanut ja painoin quittia. Avaruudessa ei yksinkertaisesti ollut sellaista soppea, joka olisi ollut asumaton tai jossa minua ei olisi vihattu.
Saman pelisession aikana alkoi vituttamaan huolella nuo pelin taistelut. Rakentelin oikeasti laivastoni pelin KPS–sääntöjen mukaan ja loin laivastojen avuksi iskuryhmiä tietynlaisten vihollisten tuhoamiseen. Periaatteessa ne olisivat voineet voittaa ties kuinka monet taistelut, mutta joka kerta taistelut jumahtivat samaan nokat vastakkain ammuskeluun, jonka ratkaisee ainoastaan se kummalla on enemmän purtiloita. Vihollisellahan on laivastoissaan kaikkia eri aluksia kymmenittäin, joten sillä ei periaatteessa ole mitään heikkoutta. Pian oli minullakin, mutta alivoimaisena hävisin joka kerta. Jee jee. Loppua kohti yksi capital shippini sai erittäin hyvältä kuulostavan ”Cleansing Brilliance” –erikoisaseen, jota peli kuvailee sanoin: ”All targets within a column are consumed in a devastating pillar of light”. Otin kohteeksi yhden vihollisen capital shipin, jonka edessä oli mukavassa supussa useita muita pienempiä aluksia ja annoin paukkua. Valoa lähti menemään, vihollisen shieldit sai vähän damagea, mutta MIKÄÄN ei tuhoutunut. Tämä peli tarvitsee kyllä jonkin damagemodin.
|
|
|
746
|
Yleinen / Vapaa sana / Re: Pelaajalaudan säännöt ja ohjeet
|
: 22.03.2008 08:54
|
Sellaisesta asiasta haluaisin huomattaa, että pitäkää profiilissanne toimiva sähköpostiosoite. Jos vanha lakkaa toimimasta, laittakaa uusi. Jos teillä on toimimaton sähköpostiosoite, se haittaa teitä itseänne, koska ette saa esimerkiksi ilmoituksia yksityisviesteistä eikä muut jäsenet saa teihin yhteyttä sähköpostilla. Lisäksi se haittaa minua, koska webmastermailiin kolahtelee aina aika ajoin ”message delivery failed”–viestejä.
|
|
|
749
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Asevelvollisuus, NATO, palkka-armeija, YLEINEN TAKTISUUS
|
: 01.03.2008 22:05
|
Tässä se videopätkä, minkä lupasin. Siinä siis vasemmalla huoneessa yksi terroristi, jota ryhmä yrittää saada päiviltä. Tukipartio pitää silmällä huoneen yhtä ovea ja kärkipartio menee sisään toisesta. Harmi, että kärkipartio keilasi tuossa huoneen vyöryttämisessä jääden turhan pitkään hengailemaan kranaatin räjähdyksen jälkeen oven ulkopuolelle.
|
|
|
|