|
1412
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Alan Wake
|
: 20.05.2010 21:21
|
Joo. Ongelma on ilmeisesti se, että viime viikolla tilanneilta ei veloitettu postareita. Gigantti on joutunut pähkäilemään miten nämä nyt lähetetään. Ovat lukemani mukaan änkeneet pelin aivan liian pieneen kuplamuovikirjeeseen ja eihän siitä kovin nättiä jälkeä tule... Varmaan paketteja levinnyt pitkin matkaa ja lojuvat nyt ties missä. :p Myöhemmin tilanneilta on veloitettu femma postareita ja matkahuolto kuljettaa paketin kotiin.
|
|
|
1413
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Alan Wake
|
: 19.05.2010 14:36
|
Gigantista tilattu Limited Edition on edelleen matkalla. Postitettu jo viime keskiviikkona. Enkä ole ainut, joka peliä odottaa. KFIN:ssä moni muukin itkee saman asian takia. Mikä ihme voi kestää? Joo, pelit tulevat jostain Ruotsista, mutta silti.
|
|
|
1414
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Re: Red Dead Redemption
|
: 19.05.2010 06:30
|
Army of Twossa taitaa olla niin, että EU versio toimii vain EU version kanssa jne. Muuten on kyllä nuo nettihommat toiminu.
Tuo pääs unohtumaan. Gamercardissanikin lukee Army of Two (EU). Eikös tuo servujen jakaminen ole PS3:llakin jo historiaa? Aluksihan tuo oli aika yleistä, tosin monissa peleissä saatiin päivityksellä kaikki pelaamaan samoille servuille.
|
|
|
1415
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Formula 1 -kausi 2010
|
: 18.05.2010 20:25
|
Gigantilla on menossa joku Facebook-kampanja. Suosittelemalla kymmenelle kaverille Gigantin Facebook-yhteisöä, saat 24h toimivan koodin MTV3:n Katsomo-palveluun. linxor
|
|
|
1416
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Re: Red Dead Redemption
|
: 18.05.2010 20:17
|
Miksi muuten tuota jenkkiversiota hamuatte? Käsittääkseni ei ne pelit siellä niin paljon halvempia ole, että kannattaa riskeerata eri servuille joutuminen moninpelissä yms.
Ei boxilla tietääkseni ole ainuttakaan peliä, jossa pelaajat jaetaan eri servuille. Ikävä kyllä...
|
|
|
1422
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 3
|
: 07.05.2010 12:58
|
Joo kyllä nettipelit toimivat ihan hyvin, mutta latausnopeudet ovat todella hitaita. Omalla kasimegasella valui aikanaan Mirror's Edgen demo Storesta varmaan kolme tuntia, eikä tullut edes valmiiksi. Meni hermot ja pistin koneen piuhalla nettiin. Demo latautui hujauksessa.
|
|
|
1423
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: PlayStation 3
|
: 06.05.2010 21:34
|
Tosi moni on valittanut Pleikan wifistä. Mullakin meni siihen hermo ja piuha konsolin persuksiin auttoi ja säästi hermojani. Ehkä reititintä säätämällä olisi voinut asialle tehdä jotain, mutta kun Mac mini ja iPhone toimivat hyvin ilman säätöjä niin en jaksanut nähdä vaivaa.
|
|
|
1424
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Halo: Reach
|
: 04.05.2010 00:47
|
Servut tosiaan kenkkuilee. Peliin saattaa päästä, mutta ehkä kannattaa odotella huomiseen.
Nyt on about 40 peliä pelattuna ja meininki vaan paranee. DMR:llä ampuminen vaatii kyllä skilliä. Kaverit huutaa mikkiini "miksi ei tää kuole vaikka rämpytän liipaisinta kuin hullu???". Joudun ystävällisesti neuvomaan, että malttia siihen ampumiseen. Tähtäin laajenee nopeasti ammuttaessa merkiksi siitä, että panokset lentävät vähän mihin sattuu. Usein on tullut voitettua liipaisinta hakkaava vastustaja, vaikka se huomaisikin minut ensin. DMR:n Covenant-vastine Needler Rifle on vähän noboystävällisempi, mutta tappo vaatii enemmän osumia.
Jotkut pikkujutut on jääny vähän harmittamaan. Fontti on vaihdettu hiemen pienempään, ainakin mulla on vaikeuksia saada selvää mitä siellä ruudun vasemmassa alalaidassa lukee. Muutenkin HUD on hieman liian vaalea, välillä on vaikea nähdä tähtäintä. Lähinnä se leviäminen pitäisi nähdä, että pystyy ajoittamaan laukaukset oikein. Pitää kokeilla kuvan säätämistä.
CTF:stä on jostain ihmeen syystä poistettu contest-mahdollisuus ja sudden death on myös pilattu. Contest tarkoittaa sitä, että erä ei pääty vaikka aika olisikin nollissa jos hyökkääjät ovat ihan lipun vieressä. Meille kävi kerran niin, että viime sekunneilla päästiin lipulle, mutta peli päättyikin siihen. Sudden death on vähän sama homma, mutta se pysäyttää kellon jos kannat lippua. Reachissa se taitaa vaan antaa hieman lisäaikaa. Halo 2:ssa ja 3:ssa syntyi usein eeppisiä ja kiivaita taisteluita, kun hyökkääjät olivat saaneet lipun raahattua ihan senttien päähän palautuspaikasta ja aika oli jo nollissa, mutta SD ja contest pitivät pelin silti käynnissä.
Nämä ovat onneksi asioita, jotka saadaan vielä helposti muokattua parempaan suuntaan, toisin kuin health packit. En tykkää niistä yhtään. Kakkosessa ja kolmosessa oli hyvä, kun vastustajat lähtivät taisteluun ainakin healthin osalta tasaväkisinä. Nyt vatuttaa jos joudut kituuttelemaan jollain yhdellä palkilla, ja health packille ei pääse millään. Ja jos vastustaja tulee vastaan, on kuolema aika varma. No, katotaan jos tuohon tottuu.
|
|
|
1425
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Halo: Reach
|
: 03.05.2010 19:15
|
Et voi valita kummalla pelaat. Betassa on Covie Slayer pelimuoto, kaikki pelaavat siinä eliiteillä. Perjantaina betassa aukeaa Invasion, jossa hyökkääjät pelaavat eliiteillä.
|
|
|
1426
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Halo: Reach
|
: 30.04.2010 04:35
|
Pääsin muutaman päivän etuajassa betailemaan ja on tuo kyllä hieno peli! Kaivattuja muutoksia saatiin, mutta kyllä tuo Halolta edelleen tuntuu. Uudet ominaisuudet toimivat hienosti ja kaikki vaikuttaa olevan hyvin balanssissa. Kenttädesign on todella jees ja jetpack tuo kivasti sitä vertikaalisuutta liikkumiseen. Maanantaina ODST:t levykelkkaan ja beta lataukseen. Kyllä kannattaa! Kannattavaa on myös lukea KonsoliFIN:n Paavin tekemä hieno tiivistelmä betasta. Jos jotain kysymyksiä on, niin eiköhän tuolta löydy vastaus.
|
|
|
1427
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature
|
: 29.04.2010 16:12
|
Bungie Studios siirtyy Activisonin talliin. Ei kuitenkaan omistukseen, vaan Activisionilla on kymmenen vuoden ajan julkaisuoikeudet Bungien seuraavaan pelisarjaan. Bungie siis pysyy itsenäisenä studiona, Activisonin kanssa tehty julkaisusopimus mahdollistaa multiplattarit ja takaa isot kehitys- ja markkinointirahat. Eipä tuolla paljon muita vaihtoehtoja olisikaan. EA, ehkä Take2. Bungiella on työstetty Reachin ohella uutta ja salaista peliä. Halo 2:ssa isossa roolissa ollut Jason Jones on uuden projektin nokkamies. Hyvää sietää siis odottaa.
|
|
|
1428
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Urheilu/Idrott/Sports
|
: 28.04.2010 21:10
|
Eikös siellä nykyäänkin ole niitä katkoja, kun pelaajat vain seisoskelevat. Tämähän johtuu muiden maiden mainostauoista? Mulle aivan sama jos täälläkin käydään silloin tauolla.
HUNAJATA!
|
|
|
1430
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature
|
: 26.04.2010 15:20
|
Pelimaailman salaisuuksia vuotanut Surfer Girl on parin vuoden tauon jälkeen tehnyt paluun. Uusimmassa blogissa kerrotaan Xbox 360 slimin todella olevan tulossa. Julkistus tapahtuu E3:lla, samalla brandia hieman uudistetetaan. Mm. logo vaihtuu ja konsolin pääväri on jatkossa musta. Tämä on perusteltu sillä, että Natalkin on musta, koska se näyttää paremmalta TV-tasoissa mustien telkkareiden vieressä.
SG:n mukaan pelaajat tulevat yllättymään ja innostumaan yhdestä tulevasta Natal-pelistä. Mikä se sitten on?
"Might Get Shot if I were to tell."
Seuraavassa blogissaan hän kummastelee miten Metal Gear Touch mahtaa toimia ilman kosketusnäyttöä. MGT taitaa siis olla tulossa Wiille, PS3:lle tai Xbox 360:lle, tai kenties kaikille?
|
|
|
1431
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Urheilu/Idrott/Sports
|
: 25.04.2010 19:52
|
TPS:lle jälleen upea voitto ja enää yksi voitto mestaruuteen. HPK tarvitsee niitä neljä, mahdottoman tehtävän edessä ovat, mutta juhlitaan vasta kun se neljäs voitto tulee turkulaisille. Mahtavaa nähdä TPS jälleen menestymässä! Kuka olisi uskonut kauden alussa?
|
|
|
1433
|
Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: TV hankinta ja tekniikka
|
: 23.04.2010 22:03
|
Jeesh, tässä on itsekin tullut työpaikan myötä katseltua uusia telkkareita. LG:n SL-sarjaa on suositeltu pelikäyttöön. 47" SL8000:sta köyhtyisi about 1150€. 50":sta on paha vaihtaa pienempään. Joku 42" näyttäisi ihan postimerkiltä ton nykysen rinnalla.
|
|
|
1437
|
Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Yleinen iPhone-keskustelu
|
: 19.04.2010 18:58
|
Vähän on joo Nokiamainen. Hienoja uudistuksia, katsotaan saisiko 3GS:n vaihdettua tuohon yhtä näppärästi kuin viime vuonna sai 3G:n vaihdettua 3GS:ään. Eivät nuo tiedossa olevat ominaisuudet kyllä pakota vaihtamaan, katsotaan nyt ensin millainen puhelin sieltä lopulta paljastuu.
|
|
|
1438
|
Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Vs: Yleinen iPhone-keskustelu
|
: 17.04.2010 19:26
|
Sekos luuri täysin. Ja tietenkin kun olin astunut junaan ja olin matkalla Turkuun.. Toimi about 30 sek. jonka jälkeen boottasi itsensä. Tätä jatkui kunnes tajusin nollata asetukset puhelimen valikoista. Sonera-logo ilmestyi takaisin yläpalkkiin. Poistin sen aikoinaan vankilapaolla. Olisikohan siitä jäänyt vielä jotain jälkiä puhelimeen, kun kerran nyt vasta teki Sonera-teksti paluun?
Tulis jo seuraava versio betasta...
|
|
|
1439
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Yleinen vitutusketju
|
: 16.04.2010 15:32
|
Kauppojen lakko.. Ilmeisesti Gamestopin myyjätkin lakkoilee, en siis pääse noutamaan Splinter Celliäni. Eilen ei ehtinyt, huomenna tuskin ehtii. Sunnuntaina ovat kiinni..
|
|
|
1440
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi?
|
: 15.04.2010 12:05
|
Halo 2:n hautajaisia vietettiin eilen ja tänään. Alkuperäisen Xboxin Live siis suljetaan tänään. Piti sulkeutua jo kymmenen aikaan, mutta kyllä me vielä yli tunti senkin jälkeen pelailtiin. Oli kiva huomata miten paljon pelaajia oli tullut hyvästelemään pelin. Pelejä löytyi jokaiselta playlistiltä todella helposti. Vuosien saatossa tuli unohdettua kuinka loistavaa Halo 2:n kenttäsuunnittelu onkaan. Varsinkin epäsymmetriset kentät ovat todella onnistuneita. Kranaattien kimmottamista seiniä ja lattioita pitkin on ollut ikävä. Halo 3:ssa se ei oikein onnistu, koska next-genin tuomat lisäpolygonit on upotettu kenttien "koristeluun". Hyvin pieni asia, mutta muuttaa pelin luonnetta aika paljon. Reachissa on edelleen koristeltuja kenttiä mutta Bungielta on kerrottu, että ulokkeet ja syvennykset peitetään näkymättömällä seinällä. Eli kässyjen kimmottaminen on taas mahdollista. Muutenkin H2 tuntuu pieksevän isoveljensä lähes jokaisella osa-alueella. Ei ollut aika kullannut muistoja, kyllä se on edelleen hiton kova moninpeli! Hyvästi!
|
|
|
|