|
Näytä kirjoitukset
|
Sivuja: [1] 2
|
2
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 03.08.2009 19:50
|
Assembly 2009 tapahtumassa Hartwall areenalla järjestetään Peliliigan toimesta jälleen sponsoroitu Virtua fighter 5 kisa (xbox 360). Ilmoittautuminen päättyy perjantaina 07.08.2009 16:00. Turnaus on todennäköisesti heti perään Peliliigan alueella. Paikan päälläkin voi tietysti ilmoittautua ennen turnauksen alkua. Osallistuminen on ilmaista mutta Assembly-alueelle päästäksesi pitää maksaa vähintään Assemblyn kertalippu joka on suolainen 35€. Sillä toisaalta pääsee sitten näkemään kaiken muunkin mitä assembly tarjoaa. Palkinnot ovat 1. 400€ 2. 200€ 3. 100€ Palkinnoista voi olla suurikin osa tavarapalkintoja. Kuulin huhua että ykköspalkinto tosin olisi ainakin silkkaa seteliä. Etukäteisimoittautuminen Peliliigan järjestelmään . Tarkemmat säännöt EDITED: Peli: Virtua Fighter 5 (uusimmalla LIVE päivityksellä) Pelataan : 1 vs. 1 (Double elimination) Asetukset: Game Type : Versus Mode – Single Battle Round Count: 5 Max. Health Bar: 200 Round Time Limit : 45 Seconds Stage Select: Random Commentary: Off Pelihahmoa ei saa vaihtaa kesken ottelun, omia peliohjaimia saa käyttää, poislukien macro- ja autofire-ohjaimet. Pikanäppäimiä ei saa käyttää. (esim. RT=P+K) Pelin keskeyttäminen Xbox guide napilla tms. johtaa erävoittoon. ps. Paikan päällä kuuleman mukaan SC4 ja tekken 5DR-turnaukset, mutta ne eivät ole 'virallisia' joten minulla ei ole tarkempaa tietoa tarjota. Kyllähän tuolla varmaan kaikenlaista tullaan pelailemaan yön mittaan.
|
|
|
3
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 30.06.2009 10:51
|
BlazBlue on vissiin ihan varteenotettava peli. Ihan kiva, että näitä 2D-tappelmuksia nyt tulee. Voisi ostaa tämän KoF XII:n lisäksi ihan vaikka vain tukeakseen toimintaa.
Tulis vaan se BLazblue tänne Eurooppaankin. Garou: Mark of the Wolves julkaistiin XBLA:ssa viime viikolla (PSN?). Kyseessä SNK:n tekemä mättöpeli Neo Geolle. Hinta tais olla 800p.
Kuulin juttua että Garoun nettikoodi on kustu. Lagia kuulemma piisaa ihan saman maan sisällä pelattaessa. Valitettavasti.
|
|
|
7
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 19.03.2009 14:50
|
Tuon ajoituksen suhteen väittäisin, että tällöin isku osuu lariatin recoveryyn, jolloin sen nyt tietty "pieksää" vaikka jabilla... Ihan takuuseen en mene ja on se mahdollista, että jos osuu sinne lariatin iskujen väliin niin voittaa. Aikamoista arpapeliä kyllä, ellei joku haukansilmä näe lariatista milloin siihen voi iskeä ja sitten vielä ajoittaa oman iskun sinne pyörähdysten väliin.
Kun tässä on Zangiefilla jonkin verran pelattu, niin sanoisin että lariattiin osuu kyllä miltei millä tahansa ei-projektiililla kunhan ajoittaa sen niiden nyrkkien väliin (eli kun Gief on vatsa tai selkä kohti vastustajaa). On meinaan tullut syötyä yhtä ja toista (erityisesti Shotojen hyppypotkuja) ja kaikki riippuu ajoituksesta joka on kyllä aikamoista arpapeliä. Jos Gief-pelaaja reagoi siihen mitä vastustaja tekee niin lariatilla voi myös voittaa asioita todella paljon, mutta se riippuu siitä ajoituksesta. ps. lariateissa on ainakin kuolemattomuus eroja, siten että KKKssa on lähinnä alaruumiskuolemattomuuksia mutta PPPssä lisäksi vielä paljon enemmän (se menee esim läpi Akuman ilmapallosta missä KKK ei mene)
|
|
|
8
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 02.03.2009 12:58
|
Liikelistan suppeus on tosin siitä ihan kiva, että jokaisella liikkeellä on jokin käyttötarkoitus. Ei oikeastaan haittaisi, jos hahmojakin olisi vähemmän kunhan sillä päästäisiin tulipallo/uppercut-kloonijannuista eroon (Ryu, Ken, Sakura, Sagat, Dan, Akuma, Gouken). Pari riittää, ei niitä puolta hahmokaartista tarvitse olla.
Voitkin kertoa mikä on Danin supertauntin käyttötarkoitus Mutta itseäni puuduttaa tosiaan noi tulipallo/shoryuken kloonit joilla pelaa 99% kaikista online pelaajista.
|
|
|
9
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 01.03.2009 12:59
|
Uuteen Street Fighteriin on muuten tullut jo pari costume packia DLC:na. Sanoinko DLC? Ei kun tarkoitin siis 108 kilotavun kokoista "avainta", joka avaa puvut pelaajan käyttöön. Eli siis puvut löytyvät jo levyltä, mutta niiden käytöstä pitää maksaa extraa. Vituttaa kyllä suunnattomasti kun pelitalot tekevät tätä. Vaikka nuo puvut eivät edes olisi levyllä, vituttaisi tämä silti. Muutama päivä julkaisun jälkeen uutta matskua peliin? Ei voi selvemmin sanoa, että "Kyllä, panttaamme näitä levyltä, jotta voimme myydä ne erikseen"
Pakko myöntää, rane61 oli kerrankin oikeassa.
Tismalleen samalla tavoin oli toteutettu 360n Virtua fighter 5:n ns. downloadable content, sikäli kun joku ei sitä tiennyt. Siitä on jo aikaa, mutta näkyy sama meno jatkuvan XBL:ssä.
|
|
|
10
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 02.07.2008 22:21
|
VF5n WCG-karsinta assembly 2008ssä on varmistunut! Hei, Iloisia uutisia, eli VF5 WCG-karsinnat on mukana Assyllä! Turnaus käydään läpi luonnollisesti WCG-sääntöjä käyttäen: http://www.worldcybergames.com/6th/2008/Games/officialgames.asp?selgame=12Game type: Versus Mode Max Health: 200 Round: 3 Round time: 60 seconds Game Level: Random Laittaisitko tietoa turnauksesta eteenpäin sivustoille & foorumeille, josta tieto turnauksesta leviää. Itsellä hieman hukassa keinot konsolipelaajien tavoittamiseen Kiitos jo etukäteen! Petri Hämälä Peliliiga Muuta en sitten vielä tiedäkään. Paikkahan on Hartwall Areena helsinki.
|
|
|
11
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 05.04.2008 19:01
|
Eli kesäassemblyssä? ASSEMBLY Summer 2008 pähkinänkuoressa
Ajankohta Torstai 31. heinäkuuta - sunnuntai 3. elokuuta 2008 Aukioloajat Ovet avataan klo 12:00 torstaina ja suljetaan klo 18:00 sunnuntaina Paikka Hartwall Areena, Helsinki Kiitos.
|
|
|
13
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 18.03.2008 16:00
|
Oletin että tarkoitit SF4n olevan jossain omassa kastissaan jo sen perusteella että siinä on 3D-graffat. Halusin huomauttaa että sillä ovatko graffat 2D vai 3D ei ole sinällään merkitystä siihen kuinka hyvältä peli näyttää. Hyvät graffat ovat hyviä graffoja ja huonot huonoja muista syistä. Ja kaikki ulkonäköön liittyvät seikathan ovat joka tapauksessa subjektiivisiä niin että niistä on turha kinastella kun jokaisella on joka tapauksessa oma mielipide.
EDIT: Huomasin juuri että minulta oli yksi viestisi jäänyt huomaamatta joten sori ja antaa tämän asian olla.
|
|
|
15
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 18.03.2008 11:58
|
Etkai säkin ala lässyttämään jotain näistä 2D-pelien jumaluudesta kun on kuitenkin kolmedee grafiikkaa käyttävästä pelistä kyse? Siis SFIV näyttää epätodellisen hienolta liikkeessä, vaikkakin animaatiot ovat viime vuosikymmeneltä.
Ensimmäinen 3D graffaa käyttävä taistelupeli julkaistiin vuonna 1993 (Virtua fighter 1) niin että ei se ihan pelkästään riitä että on 3D ja että se olisi aina paremman näköinen kuin 2D. ps. Tuo youtuubipätkä SF4stä, olen samaa mieltä, näytti TODELLA tönköltä.
|
|
|
16
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 18.03.2008 11:50
|
Eh eikös Soul Calibur 3 kussut kehitysaikataulun (bugien) ja epäolennaisuuksiin keskittymisen johdosta? Ja miten siitä yritettiin tehdä aloittelijaystävällisempi kuin kakkosesta??
Taisi kusta eniten siitä syystä, ettei sitä käyty testauttamassa pelihalleissa Japanin supergeek pelaajilla, jotka varmasti löytävät suurimman osan hiomista vaativista jutuista (ainakin ne pahimmat huorausliikkeet), vaan se julkaistiin uudistuksineen kaikkineen suoraan konsoleilla. Tämä lausunto osuikin juuri asian ytimeen. mitä SF4stä on sanottavana, se on 2D-peli 3D graffoilla; Ei mitenkään erityisen haukuttavaa mutta ei tässä mielessä mitenkään uudistavaakaan. Eikä taida olla edes ensimmäinen SF sellaisilla graffoilla jollen erehdy. 3Sn parry on poistettu, mutta tilalle tulee joku todennäköisesti vastaava keksintö. Jos minua pyydettäisiin arvaamaan minkälainen SF4stä tulee, niin luulen että tekijät ensin ottivat pois suoraan kaiken mikä oli olevinaan liian vaikeaa ja monimutkaista aloittelijoille, ja sitten säätävät pelin kanssa niin kauan että lopputulos on yhtä monimutkainen ja vaikea kuin mistä alunperin liikkeelle lähdettiin. Tai sitten siitä tulee tylsä ja liian tasapainoinen jolloin ketään ei kiinnosta pelata sitä. Tätä lausuntoa ei kannata ottaa liian tosissaan. edit: VF 10th anniversary oli hauska, mutta siinä oli eräitä tiettyjä juttuja... muistaakseni esim. Tech rollien puuttuminen. Joten se siitä, sitähän ei koskaan tarkoitettu tasapainoiseksi yms normaalipeliksi.
|
|
|
18
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 13.11.2007 13:08
|
On tuossa onlinessa vähän pelaajamäärien hyytymistä havaittavissa ainakin aamuisin. Iltaisin on edelleen parhaat mähikset. Harvemmin ainakaan tähän mennessä on ollut täysin tyhjää.. Muista myös että jonkun täytyy hostata sessio ennenkuin löydät sen quick searchilla.. joskus suurin osa vain etsii matseja eikä kukaan hostaile. minusta tuntuu että syynä on myös rank, eli tyypit etsivät sopivaa vastusta sen sijasta että hostaisivat session ja riskeeraisivat että joku osaava pelaaja tulisi heitä kurittamaan ja veisi rank-pisteet. Onlinessa on nyt ekat master-rankit (Konjou Akira, Black Bauer CTU molemmat jenkkejä), vain muutama 10th dan. Voin sanoa että siellä huipulla tällä hetkellä on aika kylmän sodan meininki käynnissä Masterista eteneminen muihin nimirankkeihin on nimittäin lyhyesti ilmaisten helvetin hankalaa. VF:n rank-systeemi on kyllä mahtava. Jeneric tuolta ruotsista on yksi 10th daneista joten ei se pelkästään jenkkien leikkiä ole. Itselläni on ollut vähän hiljaista tuo sopivien vastustajien löytäminen (7th dan tällä hetkellä)
|
|
|
19
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 04.11.2007 14:19
|
Itse pelistä sen verran, että mitä pitää painaa, että esim. Vanessan take down -heitosta karkuun?
Riippuu mitä Vanessa tekee. Sun täytyy arvata oikein ja torjua oikealla tavalla: P (lyönti naamaan) -> torjutaan G P+K (iso isku naamaan) -> G d+P (lyönti vatsaan) -> d+G P+G (käsivarsilukko) -> P+G Vanessa voi lyödä maksimissaan kolme kertaa. P+G tai P+K lopettaa takedownin heti jos niitä käyttää. Itse takedown-heitosta ei voi paeta, mutta jos näet että Vanessa rynnii kohti niin kyykisty jolloin takedown ei osu. Heti kun torjut oikein niin pääset siis pois takedownista. ps. Fakta on tosiasia joka on mielipiteistä riippumaton. Ei luulisi olevan kouluja käyneiden vaikea ymmärtää.
|
|
|
20
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 03.11.2007 21:17
|
Se ei kylläkään ole fakta vaan mielipide, kaikesta huolimatta.
Ahaa. 1. Ei voi säätää mitään ilman, että tekee uuden serverin. 2. Ainoastaan 1vs1, ei minkään muotoista lobbya tai muuta jonotussysteemiä 3. Player matcheissa ei ole ollenkaan statistiikkaa (voittoputkea lukuunottamatta) 4. Replayn tallennusmahdollisuutta ei ole Kyllä tämän päivän standardeilla tuota systeemiä voi sanoa paskaksi ja pitää sitä faktana. Luettelosi on kokoelma faktoja,mutta se on sinun mielipiteesi että se on paska. Olen myöskin samaa mieltä. Mielipide se on silti. Mielipide != fakta. "Tosiasia (tosiseikka, tosio, fakta) on yksilöllisestä käsityksestä tai tulkinnasta riippumaton asia.[1] Se on todellisuudessa olemassa oleva vastine todelle väittämälle, ja sen olemassaolo tekee väittämästä toden. Tosiasia on näin asioiden todellinen tila"
|
|
|
21
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 03.11.2007 14:58
|
mutta se ei muuta sitä faktaa minkään. Paska on paskaa.
Se ei kylläkään ole fakta vaan mielipide, kaikesta huolimatta. Huomautan myös että ainakin puolella ulkomaalaisista jota vastaan olen pelannut oli vähemmän lagia kuin niillä muutamalla muulla suomalaisella jota vastaan on tullut.. Ei kannata ladata pornoa pelatessa, pojat..
|
|
|
22
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 03.11.2007 02:44
|
VF:n privamatsien puoli on kyllä ankeasti toteutettu siinä olen absoluuttisesti samaa mieltä. Ranked puolella en sillä lailla pane systeemiä pahakseni koska eipä hahmoja tule siellä hirveästi vaihdeltua. Jos ei pelaa päähahmolla ei osaavia vastaan pitkälle pötki. Ja ei välttämättä edes osaamattomia jos on lagia.. Toisaalta en pelaa tätä peliä sen valikkojen takia.
|
|
|
23
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 02.11.2007 23:43
|
Toivottavasti se ei ole ainakaan lagisempi online kuin VFssä. Mulla on kokemukset olleet sitä luokkaa tähän mennessä, että nettikoodi toimii VF:ssä paremmin kuin DOA:ssa. Mä olen ollut siinä ymmärryksessä että se peliaula ja että muut pelaajat voi seurata sitä matsia aiheuttaa ylimääräistä lagia? Kenties tämän vuoksi VFssä ei ole tuota ominaisuutta.. Mutta tämä on vain arvailua.
|
|
|
24
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 02.11.2007 20:25
|
Pelasit myös hyvällä ja aggressiivista pelityyliä suosivalla hahmolla. Ilmoittelen kun olen ehtinyt treenata doa:ta niin sitäkin voisi joskus kokeilla netissä. Toivottavasti se ei ole ainakaan lagisempi online kuin VFssä. jostain syystä olen pari matsia ottanut suomalaisia vastaan ja on ollut lagisempaa kuin muutamaa jenkkiä vastaan jopa (VFonlinessa siis). Parhaimmillaan vfonline on toiminut loistavasti. voisitkin kertoa jos tiedät; onko XBL:ään tai VFonlineen mahdollista tehdä vaihtoehtoisia tilejä tjs, tarkoituksenani siis että kaverit pääsisi kokeilemaan VFonlinea minun accountiltani, muttei tarvitsisi käyttää minun gamertagiani? Vai pitääkö jokaisen pelaajan omistaa maksettu xbl gold tili?
|
|
|
25
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 02.11.2007 12:35
|
Treenataan toki lisää toiste. Saatat voittaa jopa sen toisen matsin joskus. Pelaan itse jonkin verran Eileenillä niin voin kokeilla sillä sinua vastaan seuraavalla kerralla. Niin ehkäpä välittyy jotain käteviä sarjoja ja comboja. Muitakin kuin PPf+P. Kello oli jotain kolme yöllä ja olin pelannut jotain viikon putkeen niin tuon lyhyen session anti ei voinut olla sieltä kaikkein opettavaisimmasta päästä. Varsinkin kun en tietänyt että se olit sinä. Olen hankkinut DOA4:n mutta en ole ehtinyt testaamaan kovin kummoisesti vielä Olin kuitenkin jotenkin pettynyt, muistin että se olisi näyttänyt graafisesti paremmalta..
|
|
|
26
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 27.10.2007 07:08
|
Hehe, niin se mielipide muuttuu. Nappaapas se hyllyysi niin ehdit saada etua ennenkuin itse hankin sen ommalle kummalle koneelle. Olenhan ihan noob, kun en edes omista peliä.
Heh, minä omistan sen nyt molemmille koneille.. XBL tagini on nyt sitten muuten ManjimaruFIN. Tikkua ei vielä ole joten tällä hetkellä annan noin 98% tasoitusta vastustajille kun pitää pelata sillä hiton peukaloruuvilla. Siitä huolimatta yhden unettoman yön jälkeen Sarahini on yhtä ranking matsia vaille 2.dan XBLssä. (livematseissa on oma erillinen ranking questista). Tulisi nyt se tikku ensi viikolla niin pääsisi pelaamaan Akirallakin. Keskimäärin oikein nautittavaa, muutama hirvittävän laginen matsi(Ei matseja Australiaan kiitos, ainakaan mashaavaa Lauta vastaan) ja suurin osa sellaisia joissa en ole vielä havainnut lagia. Muutamia vääntöjä pääsin tekemään Ruotsiin ja Englantiin kuin olisi ollut samassa huoneessa. (Joillain briteillä on tosin kauheat yhteydet)
|
|
|
27
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 26.10.2007 20:12
|
Toisaalta itselleni oli vaikeaa tottua tekemään Tekkenin väistö nyt u,u ja d,d kaksoisnäpäytyksellä kuten se nykyään on. Tai on ollut jo pitkään, kun en ole mikään tekken guru. Kyllä ne voi tehdä ihan painamalla pelkästään u-N tai d-N. Mutta vähissä taitaa kyllä Tekkenin pelaus olla Se on eri se. u,u tai d,d on sidewalk joka väistää huomattavasti paremmin vastustajan liikkeitä kuin pelkkä u tai d. Tai näin ainakin Entomo minulle kertoi ja omat kokemukset sen vahvistavat.
|
|
|
28
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 26.10.2007 10:38
|
Hehe, pistihän se Manji ylös jotain kuittia DoA:sta, hehe... Itse asiassa ei ollut tarkoitus. Tajusin vasta herättyäni. DOA kiinnostaa minua siinä mielessä että siinä on hyvin samankaltainen systeemi kuin VFssä ja en ole pystynyt opettelemaan muita pelejä VF-taitojen kustannuksella. Tjaa. Siis Kagen shippu-stanssi on riittävän monipuolinen jottei siihen ole olemassa mitään universaalia vastalääkettä. Keskelle/ylös osuvia turvallisia combostarttereita, alasweepit jotka kaatavat aina, catch-heitto josta ei voi paeta. Ei paha. Ei mitenkään huono stanssi. Mutta ei sen pahempi kuin normistanssikaan.. Lisäksi Kage ei shippu-stanssissa pysty blokkaamaan ja liikkuu kuin raiteilla. Ymmärrän kuitenkin miksi ihmiset menevät lukkoon kun Kage on Shipussa. Varsinkaan jos sitä ei ole nähnyt ennen. Tarkoitin lausunnollani sitä että Kagen (shippu) df+P ja (shippu) P ovat niin korkeita huitaisuja jotta yhtä vaikea Kagesta shipussa on mennä yli kuin muistakaan hahmoista. Lisäksi Kagelta löytyy kyllä liikkeitä myös backturned Shipusta.. Tapanani ei ole hehkutella jotain tiettyä liikettä vastalääkkeenä. Olisi kiva jos joku suomalainen pelaisi Kagella, täällä ei toistaiseksi ole ketään hyvää Kage-pelaajaa. Oudon epäsuosittu hahmo. Hahmon hyvyydestähän se ei tunnetusti ole kiinni. Kage on myös ehtinyt muuttua sen verran paljon VF4evosta etten itsekään oikein osaa sillä vielä pelata. Nyt kai pitäisi vielä saada jotain käyttöä Kagayn u+P+K -tupla-ilma-kuperkeikalle... Kagayn ihanan rangaistavaa db+K -kamppia on muuten jotenkin parannettu. En vain ole varma miten. Hupinsa kullakin. Itselläni ei ole tapana kaivella niitä kaikkein huonoimpia liikkeitä ja yrittää tehdä niillä jotain edit: ja kirjoitan edelleen vanhasta tottumuksesta jumonji eikä shippu. Äh. Ei niin, eikä universaali. Ellei joku tämä ole joku ihmeellinen kikka-kakkonen. Puoliympyräliikkeistähän useimmat taitavat tulla, kuten Ninalla ja Paulilla. Liikkeen ulottuvuus ja nopeuskin taitavat vaihdella, en jaksa enää muistaa. Tarkistin asian, while standing-liikkeitä voi siis tehdä osapuilleen näin: d~db,N,suunta+napit
|
|
|
29
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 26.10.2007 02:48
|
Löysin: http://www.doacentral.com/forum/viewtopic.php?t=15278Mutta toisaalta, se mikä tässä jotenkin hymyilyttää on se että kaverin nimi on "virtuaPai" Toisekseen, vaikka DOAssa on nykyään melkoinen kokoelma asioita jotka on VFssä, ei ole epäilystä mistä ne ovat kotoisin Nah, This predate the Gi glitch from SC2/3. This is a technique that was used since vf1/2. so its like 16 years old.lol.
VF:n ja DOA välisen suhteen voisi varmaan kuvailla Edward G. Robinsonin sanoin: "You are good, kid, really good. But as long as I'm around you'll only be second best. You might as well learn to live with that."
|
|
|
30
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 26.10.2007 01:07
|
Ei minunkaan jorinoistani sinänsä kannata hirveästi pelästyä, voi sitä pelailla vaikka heti jos hyväksyy kaksi asiaa: - VF:n hahmot eivät tee juuri mitään itsekseen eli pitää tietää mitä tekee jotteivat ne näytä tönköiltä. jos hyväksyy että ne näyttävät tönköiltä vielä pitkään kaikki on okei. - On aina joku joka tietää/osaa enemmän. Ihmisten väliset tasoerot ovat usein järkyttävän suuret kun kaksinpelistä on kyse. Peli on nautinnollisinta yleensä silloin kun pelaa suhteellisen samantasoisia pelaajia vastaan.
|
|
|
|