Eivät hullummat listaukset, kiitos. Joskin tuollaisten flashihärpäkkeiden kyhäily pitäisi kieltää lailla.
Fuzzy guardia varten pitäisi nyt sitten tietää kuinka nopeasti hahmot kyykistyvät ja tekevätkö ne sen yleensä nopeammin crouchdashista kuin normaalista kyykistymisestä. Heitot näkyy olevan parhaimmillaan 5 framea. VFssä ne on nyt 12 tai sitten 0 tilanteesta riippuen (uusi VF5 ominaisuus). Nopeus ei välttämättä ole parempi sillä mielestäni VF5een on tullut paljon lisää dynamiikkaa kun fuzzy guardia pääsee oikeasti käyttämään. Voin kertoa että VFssä kyykkyyn pääsee 7 framessa kun tekee d+G ja 6 framessa jos tekee crouchdashin. Siltä pohjalta voi sitten lähteä laskemaan milloin kannattaa tehdä fuzzy guard. Crouchdashilla on merkitystä tässä koska sillä pääsee sen yhden framen nopeammin kyykkyyn, eli fuzzy guard CD:llä toimii vielä tilanteessa jossa d+G ei ehtisi heiton alta.
VF5stä ei nyt tule mieleen kyllä yhtäkään varsinaista bugia (aikaisemmissa niitä on ollut joskus) vaan nämäkin ominaisuudet ovat kyllä ihan pelisuunnittelijoiden tarkoittamia kuten Segalta saa tietää.
edit: otetaan sen verran takaisin että VF2n ensimmäinen versio oli buginen kuin mikä, mutta ne bugiset liikkeet sitten jalostettiin VF4ksi. Ja niistä pelaajista jotka nuo järkyttävän vaikeat combot silloin VF2ssa pystyi tekemään tuli legendoja.. Monet liikkeet ja combot tuolta VF2 aikakaudelta on synnytetty uudelleen tarkoituksenmukaisesti liikkeinä. Kuten vaikka Jackyn uusi VF5 iai-cancel. ( [f] K~G oikealla ajoituksella)