Tehdäänkö karusti silleen, että ekat 16 pääsee mukaan, vai "varataanko" vanhoille kuskeille paikkaa? Meinaan, että pitää sitten aktiivisesti seurata milloin ilmottautuminen tapahtuu
Vihjaistaan nyt sen verran, että ensi viikon maanantaina kannattaa olla hereillä. Aamulla en avaa ilmoittautumista, ihan sen takia että kaikki eivät voi olla koneella siihen aikaan.
Ilmoittautumisen yhteydessä ei voi tehdä autovarauksia, vaan ne jaetaan tyystin toisella metodilla, josta lisää myöhemmin.
no toivottavasti se ei myöskään ole siinä 12 aikaan, sillä itse pääsen koulusta 3 jälkeen
paras varmaan illalla klo 18--> itse ainakin helsingissä töissä aamu 5:stä ilta 5:n
Kovalaisen kommenteista en tiedä, mutta onhan tälläkin kaudella monesti sanottu, että jos KERSä ei käytä niin tulee suuria vaikeuksia. Vaikka KERS on kehittynyt niin kyllä tommonen ongelma
Tuosta mitä tulee CMn oikaisemisessa niin ei tuolla ole mitään väliä. Mitä me tiedämme kisan aikana siitä jos KERS latautuu jarrutuksissa. Kisaa ei voi viedä jarruttamatta läpi ellei sitten halua pelleillä. Miksi pitäisi satsata aikaa ja rahaa tuommoiseen turhaan kehitykseen?
ainut joka siitä on puhunut on maikkarin selostajakaksikko mutta joo.. Mut tosiaan, aika sama onko KERS ''real kers'' vai vähän vaatimattomampi Tarkoitus sillä on joka tapauksessa sama kuin oikeassa elämässä
Ja selostajatko eivät tietäisi? Veikkaampa, että heillä on paljon enemmän tietoa kuin meillä. Tietysti olisihan peliin voitu tehdä sellainen, että jos vaikka KERSä ei käytetä vaikka 10? kierrokseen niin auto alkaisi puskea
kyllä mä itse enemmän formuloista tiedän(valitettavasti) kuin maikkarin sekoi...selostajat niin paljon menee myös juttu ohi aiheestakin, että ei pysy kärryillä. Parempi siis itse lukea, seurata ja muutenkin katsoa tarkkaan Formula aiheita, ennen kuin uskoo mitä tahansa selostajien lausuntoja.. Olihan spassakin hetken aikaa renkaat ''sadekelin rengas sininen, ja välikelin punainen'', ja kauden alussa ''keltainen kova ja valkoinen pehmeä''... Ennen kuin tästä selostajatiimille mainitsin Facebookin kautta. Joka tapauksessa KERS oli 2009 niin uusi juttu, että sitä ei kovin paljoa oltu ehditty testattua. Nyt se on aivan eri kapistus, ja kyllä tiimit ovat sitä sen verran paremmaksi saaneet, ettei se nykyautossa kyllä paljoa vaikuta, on se sitten täynnä, tai ei.
Jos sen olisi tehnyt oikomatta mutkia, gameplayhyn olisi tuskin tullut yhtään eroa.
Paitsi siinä tapauksessa jos ei käytä Kersiä. Kun sitä kerääntyy liikaa, ainakin Kovalaisen mukaan jarrut menee lukkoon ja tuntuu että auto vaan puskee eteenpäin kun jarruttaa. Eipä sittten oikeastaan muuta...
..paitsi jos saa älynväläyksen ja ei jarruta yhtään.
jo kovalaisen kommentti vuosimallia 2009, jolloin KERS oli vielä ensitekijöissään.. Kyllä sekin on mennyt niin paljon eteenpäin kehityksessä, että tuskin toistuu enää.
Kovalaisen kommenteista en tiedä, mutta onhan tälläkin kaudella monesti sanottu, että jos KERSä ei käytä niin tulee suuria vaikeuksia. Vaikka KERS on kehittynyt niin kyllä tommonen ongelma säilyy.
Tuosta mitä tulee CMn oikaisemisessa niin ei tuolla ole mitään väliä. Mitä me tiedämme kisan aikana siitä jos KERS latautuu jarrutuksissa. Kisaa ei voi viedä jarruttamatta läpi ellei sitten halua pelleillä. Miksi pitäisi satsata aikaa ja rahaa tuommoiseen turhaan kehitykseen?
ainut joka siitä on puhunut on maikkarin selostajakaksikko mutta joo.. Mut tosiaan, aika sama onko KERS ''real kers'' vai vähän vaatimattomampi Tarkoitus sillä on joka tapauksessa sama kuin oikeassa elämässä
Jos sen olisi tehnyt oikomatta mutkia, gameplayhyn olisi tuskin tullut yhtään eroa.
Paitsi siinä tapauksessa jos ei käytä Kersiä. Kun sitä kerääntyy liikaa, ainakin Kovalaisen mukaan jarrut menee lukkoon ja tuntuu että auto vaan puskee eteenpäin kun jarruttaa. Eipä sittten oikeastaan muuta...
..paitsi jos saa älynväläyksen ja ei jarruta yhtään.
jo kovalaisen kommentti vuosimallia 2009, jolloin KERS oli vielä ensitekijöissään.. Kyllä sekin on mennyt niin paljon eteenpäin kehityksessä, että tuskin toistuu enää.
Eh, tuossa ensimmäisessä videossa ajetana suoraa pitkin 315km/h ilman DRS:ssää. DRS auki taas auto kulkee 314km/h? Näinkö/ymmärsinkö jonkin asian nyt väärin?
Ensimmäisessä tilanteessa ajoi lähellä Massan auton perää, ja sai siitä hyvän imun, ja näin ollen nopeus nousi (KERS) avulla 315. Toisella kerralla oli käytössä, mutta Vettel oli niin kaukana, ettei hyvää imua tullut
NHL 2k8:ssa esimerkiksi maalivahtien täytyy animaatiossaan ponnistaa luistimellaan, jotta ne pääsevät sivuttaisliikkeeseen.
kaikessa muussa 2k NHL olikin sitten täyttä P****A! kyllähän tuossa selvä ero on verrattuna NHL 11. Kääntyvyys on tehty uudelleen, ja myös väsyneenä pelaajasta näkee kuinka hän joutuu potkimaan itselleen väkisin lisävauhtia. Kyllä siinä muutenkin.
Mutta kyllä se tiellä pitäisi pysyä, kuten alkukaudestakin. Varsinkin Sennan nopeuksilla.
osuit asian ytimeen jokaisessa pominnassa, mutta lainasin vain tämän. Sennalla ei tosiaankaan ole mitään kunnon saavutuksia mistään sarjasta, ja varsinkin vuosi 2008(muistaakseni), kun Senna ajoi toiseksi GP2 sarjassa, ei se nostanut yhtään arvoa, koska mestaruuden voitti pappa-Pantano :D no mutta joo... Täytyy kuitenkin huomata, että Senna oli lauantaiaamun vapaissa harjoituksissa Petrovia nopeampi tuurilla toki, ja johtui kelistä. Mutta ehkä se lupaa parempaa...
No niin, tässä ollaan nyt pari päivää demoa tahkottu ja ajattelin laittaa omat mietteet plus-miinus tyylillä
aloitetaan plussista
+ Luistelumoottori on selvästi parantunut + Kiekko pomppii paljon paremmin + Laukaukset tulleet autenttisemmaksi + Maalivahdit torjuvat paremmin kuin ennen + Läpiajossa voi nyt yrittää suoraa laukausta, uppoaa selvästi paremmin kun kerta laukaukset paremmat + Kiekon irtonaisuus on myös hyvä uudistus, enää ei lämärissä kiekko pysy liimattuna lavassa vaan se karkailee + Taklaukset paremmat + Pelaajan koko on nykyään tärkeää
sitten miinukset
- Maalivahtien torppaaminen on usein kamalan tönkön näköistä - Animaatiot edelleen aivan samat - Selostajilla samat repliikit - Tappeluissa pelaajat lähtevät vieläkin kusi sukassa kentältä ja penkiltä - Lonkkataklaukset edelleen ihan liian tehokkaita - Alivoima liian helppoa - Ylivoimalla taas pelaajien liikkuminen huonoa varsinkin viivalla - Tuomareita edelleen yksi kentällä ja aina sama naama - Videotarkastukset eivät ole parantuneet. Tärkeää olisi voida tarkistaa epäselvät tilanteet kuten ylittikö kiekko viivan vai ei
Siinä päällimmäiset ajatukset ja miinukset ovat tosin vain korjaamatta jääneet asiat, eikä peli ole mennyt taaksepäin
60 euron ostos tämä ei välttämättä ole, mutta Ahvenanmaan varastosta n. 45 euron arvoinen todellakin
demossa on myös pelinopeus älyttömän hidas onneksi kokoversioon saa itse sen valita :D mutta muuten peli vaikuttaa ihan hyvältä ja ihan asialliset +- asiat. On toki hyvä että maalivahdeista on nyt tehty ''ajettavia'', ja tuo vähän eloa. Muutenkin laidan yli taklaukset, sun muut ovat ihan mielenkiintoinen lisä
Onneksi oli Fake tuo juttu vaikka olisin pelin ostanut vaikka tuo olisi ollu totta
Co-Op kuullostaa ihan mukavalta. Itse kyllä aloitan ensin uran ja katson olisiko joku kavereistani pelaamassa co-op uraa.
me ollaan jo kaverin kanssa sovittu, että aloitetaan ajamaan CO-OP uraa voipi olla ihan mielenkiintoinen varsinkin, kun molemmat puhuvat :D ettei todellakaan aio totella mahdollisia ''tallimääräyksiä''
onko CO-OP Championship modissa mahdollista tallentaa kausi?
Joo ei kai kukaan 19 kilpailua harjoituksineen päivineen vedä putkeen
niin ajattelinkin, mutta onko tullut virallinen vahvistus? :D en ainakaan itse ole mistään lukenut, mutta kaipa sitä pidetään itsestään selvyytenä
Lainaus
Progress is saved after each session and even if one of you crashes out and/or quits only one of you needs to finish the session in order to save out and continue, with your friend, at a later date. If you both crash out and or quit it’ll still save so don’t worry.
Siinä se virallinen vahvistus.
kiitos tiedosta! todella hienoa, että on tuollainen tallennus menetelmä modiin. Eipähän tarvitse pelätä, että joutuis alottaa koko kisaviikonlopun alusta saatika kauden!
Ruotsinpyhtäähän se, mutta sellaista kuntaahan ei ole enää olemassa, vaan Ruotsinpyhtää liitettiin viime vuonna Loviisaan. Kuvalle kuitenkin peukut, sillä oli vähän hankalampi kuin topicin kaksi ensimmäistä kuvaa, jotka oli liian helppoja.
oikeinhan se meni ja Ruotsinpyhtää todellakin on olemassa! itse asun siellä! En siis pidä itseäni loviisalaisena, koska.. noh :D loviisa on vähän niinkun hurri kaupunki
ei millään pahalla suomenruotsalaisia kohtaan, mutta mielestäni Suomi on Suomi, eikä pitäisi olla kaksikielinen maa! Eihän Ruotsikaan virallisesti ole kaksikielinen maa, kuten Suomi.. Samaten myös pakkoruotsi pois kouluista! Tiedän etten ole ainut joka on tällä kannalla, vaan lähes enemmistö suomen kansasta on tätä mieltä!
Uusi WRC kopioi eri 2010-2011 julkaistuja autopelejä: Valikot GT5, maaliintulo DiRT 3, jne. Yritetäänkö tällä kopioimisella vakuuttaa, että peli olisi hyvä? Muita asioita onkin sitten jätetty viime vuoden pelistä; ärsyttävä kartanlukija ja EK:t, missä olisi ollut eniten petrattavaa. Vaikuttaa enemmän isolta päivitykseltä vanhaan peliin kuin kokonaan uudelta peliltä. En tästä välttämättä täyttä hintaa maksaisi.
Jos totta puhutaan, odotin WRC 2 olevan yksi tämän vuoden positiivisimmista yllättäjistä autopelien saralla, mutta typerät ratkaisut, kuten dynaamisen sään sivuunjättäminen (edes jonkunlainen olisi ollut ihan OK!) ja tekijätiimin laiskuus mallintaa uudet ja paremmat EK:t veivät tämän tittelin minun silmissä pois. En haluaisi tulevaisuuden WRC peleihin yli 90 autoa 8 eri luokasta EK:iden määrän näyttäessä 2-3 per maa! WRC ja S-WRC riittäisivät mainiosti, kunhan EK:t olisivat kohdallaan.
lisäksi peli sisältää KAIKKI viime vuoden autot, eli siihen on vain lisätty uudet S2000 autoihin pohjautuvat WRC autot. Tuossa ylemmässä videossa esim. Mikko Hirvonen ''ajoi subarua'' :D Östbergin autolla toki.
Itsekin olen miettinyt G27:n nappiasetelmia, sillä itse ratissa on, poiketen DFGT:n nappipaljoudesta, vain kuusi nappia. Se pakottaa sijoittamaan jotkut nappitoiminnot "keskikonsolin" nappeihin. Tärkeimmät mahtuvat toki aika hyvin rattiinkin. Ajattelin tälläistä:
Kytkimeenkin saa kuulemma asetettua DRS:n, joka olisi houkuttelevaa, sillä se toisi yhden napin lisää rattiin ja pienellä opettelulla DRS:n aukaisu kytkimestä olisi varmasti erittäin luonnollisen tuntuista. Ainakin Mersun autoissahan se oikeasti aktivoidaan jalalla.
Itse ajattelin juurikin tälläistä, mutta laittasiin KERSn ja DRS:n toisin päin. Oikealla peukalolla Kerssiä. Noh kokeilemallahan tuo selviää. Itse en tuota taaksepäin katsomista kovin suosi, sillä en saavuta sillä mitään. Toki joskus aina on ihan kiva vilkaista.
Kerrankin saa pelissä jännittää, kun esim. 2010:ssä kun pääsit "turvalliseen" johtoon niin AI ei saanut enään kiinni vaikka vähän aina tavoittikin. Ideaali tilannehan olisi jos ajat esim. 30sec johdossa (jonka olet saavuttanut upealla taktiikalla ja todella kovalla työllä!) ja yhtäkkiä ruutuun parahtaisi SC:n logo (tai insinöörin äänenä, miten vain?) niin olisihan se hieno hetki! Siis mikäli näitä ei satu paljoakaan, vaikka uskon että SC tulee olemaan upea. Sama tilanne punaisten lippujen kanssa.
minä taas olen ajatellut niin, että ylin nappi oikealla olisi ''pit speed limiter'', ja vasemalla varikkokutsu(kuten rfactorissa), ja sitten keskellä olevat napit vasemmalla DRS ja oikealla KERS(kuten rfactor)
ei millään pahalla suomenruotsalaisia kohtaan, mutta mielestäni Suomi on Suomi, eikä pitäisi olla kaksikielinen maa! Eihän Ruotsikaan virallisesti ole kaksikielinen maa, kuten Suomi.. Samaten myös pakkoruotsi pois kouluista! Tiedän etten ole ainut joka on tällä kannalla, vaan lähes enemmistö suomen kansasta on tätä mieltä!
kukaan ei oo tänne laittanut mitään, niin mä ajattelin ottaa ohjat omiin käsiini toivottavasti ei haitaa. Eli kysyn tätä:
Vinkki 1: Ainut Suomalainen kunta, joka on jaettu kahteen osaan, Ruotsin ja Venäjän rajalta, kun Suomi vielä kuului Ruotsiin.(Nimi tulee sen mukaan) Vinkki 2: Kunta Etelä-Suomessa
multa löytyy tällä hetkellä ajokortista merkinnät BE C1E C, ja 95 Intissä tuli hommattua. Omaa autoa ei ole, mutta VW GTi tai Audi A3 olis ihan näpsäkkä auto Toki unelmana olisi, että omistaisi joskus(kun voittanut 10milj lotossa) niin Ferrari F430 Spiderin Noh, aina saa unelmoida :D mutta tällä hetkellä tosiaankaan ei omaa autoa ole.
Heidfeld johtaa pisteissä Petrovia ja Heidfeld potkitaan :think: Raha raha..? Tietenkään viipurin poikaa ei voi potkia, koska hänellä on nämä LADA jne. takaamassa ajamista, mutta mitäköhän säätämistä tästäkin tulee. Ei Heidfeld kyllä minun odotuksia täyttänyt ja Petrov ajoi hyvän alkukauden, tössäsikö auton kehitys ? EDIT
Noniin, huomasin ton ''Senna tuo rahaa Renaultille '' tuon tekstin juuri äsken ->
Lainaus
Lisäksi Senna tuo Renault-tallille sponsorirahaa, kun taas Heidfeldille piti maksaa palkkaa.
Älkää ymmärtäkö väärin, hieno nähdä Senna Renaultin ratissa ja vielä Musta-kulta väreissä, toivottavasti poika pärjää ja saa vaikka vakituisen paikan seuraavalle kaudella Kubican tallikaveriksi? Kaikki tulokkaat yms. saisi pärjätä, hienoa nähdä uuden polven kuskeja jotka rutistaa vähän huonollakin autolla top 10 (mm. Toro Rossot nyt ja Sauberit).
jos multa kysytään, niin senna(nimenomaan bruno) on yliarvostettu kuljettaja f1 maailmassa.. Saa ajaa vain sukunimensä takia. Ei ole saanut alaluokissa oikein mitään ihmeitä aikaan, ja viime kausi HRTllä(toki huono auto :D) oli todella surkeaa katsottavaa. Mutta raha ratkaisee aina välillä. Heidfeld on tosiaan kerännyt Petrovia enemmän pisteitä, mutta myös se asia täytyy ottaa huomioon, että Renault odotti häneltä paljon, koska hän joutui korvaamaan tallin YKKÖSKULJETTAJA Robert Kubican. Tulokset eivät olleet SELKESTI Petrovin omia parempia, vaan päin vastoin. Aika-ajot olivat surkeita, ja usein Heidfeld lähtikin top 10 ulkopuolelta.
Huhhuh, olin varma että grafiikat ei paranis mutta siis huhhuh varsinkin lopussa toi Vettelin tuuletus............ Huhhuh
sehän nyt ei sitten taas paljoa grafiikkoihin liity, muuta kun ulkonäöllisesti Vettelin tuuletuksella on vain haettu realistisuutta. Kuljettajien tuuletukset on siis hyvä lisä peliin, ja tuo varmasti oman mielenkiintonsa.
Codemasters on julkaissut Gamescomilla nähdyn "Season so far" trailerinsa nyt myös virallisesti:
Jos joku tuon 720p:nä nähtyään vielä valittaa, etteivät grafiikat ole parantuneet kuin minimaalisesti edeltäjästä, niin silmälaseja suositellaan. Upeaa jälkeää. Vain trailerin musiikki jätti toivomisen varaa.
Ja Dayuyyym, HRT on NÄTTI! Tahtoo sen rattiin jo <3
huhhuh :O on kyl KÄSITTÄMÄTTÖMÄN upea kiitti videosta
Fanatechin uuden F1-ratin hinnaksi on varmistunut n. 450 € Mun täytyy olla hullu, mutta oikeesti harkitsen tämän ostamista. Näyttää ihan helvetin hyvältä! PS3 ja PC -yhteensopiva.
valitettavasti et oo hullu :D on niin SEKSIKKÄÄN näkönen ratti et huhuh itse tekis prkl miel ostaa tämä
hinta tosin ''vaivaiset'' 1400 puntaa xD mut olis kyl upee vehje :D lotossa kun voittaa, niin ehkä sitten Mut tuon Fanatecin vois ostaakkin
PS: Lisää tietoa tästä Arc Wheel F1 ''G27-E''-ratista muuten täällä http://playseat.com/en/arc-wheel-f1. saakohan tuota ilman playseatia? itse en ainakaan oo löytänyt Playseatin kanssa tuo hinta siis nähdäkseni tuo 1400£?
mielenkiintoinen toi legenda homma, vaikken ihan älynnytkään? Onko siinä siis vaan jotain legenda pelaajia, joita voi ottaa omaan joukkueeseen? Vai onko siinä vanhoja NHL joukkeita? Itse pitäisin jälkimmäisestä vaihtoehdosta
NHL 12 pelissä on siis legendat, ja heitä pystyy siirtämään omaan joukkueeseen, tai pelata Legendat vs lempijoukkue tms NHL 12 pelistä löytyy seuraavat legenda pelaajat: Wayne Gretzky, Ray Bourque, Chris Chelios, Jeremy Roenick, Patrick Roy, Steve Yzerman, Salming, Mario Lemieux ja Gordie Howe. heitin nimet vaa nopeesti, ni saattaa olla osa väärinkin :D
Mukava yksityiskohta: nyt jokaisella tallilla on oman näköisensä henkilöstö varikolla. 2010:ssä oli vähän hassua kun tyypit seurasivat sinua HRT:ltä Ferrarille. Nyt kun kaikissa tiimeissä on eri jäbät, niin tunne edistymisestä ja erilaisuuden immersio lisääntyy. Tuntee todella siirtyvänsä uuteen talliin.
code... tai siis birmingham osaa hommansa :D hyvä niin, huomaa todella että kaverit rakastavat lajia
Pistetääs vähän pelikuvaakin välillä. Video sisältää myös varikkokäynnin.
Dev. 3 kuten arvata saattaa keskittyy CM:n mukaan SC:hen. Varmasti mielenkiintoista tietoa tulossa.
Paniko kukaan muu merkille, että varikolla auto ei aja automaattisesti suoraan vaan kuski voi itse mutkitella. Onkohan nyt sitten varikon ulostulot myös manuaalisella ajolla? Jos on niin Abu Dhabissa varsinkin on mielenkiintoinen ajaa ulos varikolta
täytyykin bongata kyseinen merkillepano olis kyl hienoa! ja muutenkin toi pitstop näytti paremmalta :D ei tullut sellasta äkkikäännöstä boxiin, kuten f1 2010
WRC 2011-pelistä on muuten vahvistettu myös se, että peli sisältää kaikki samat erikoiskokeet kuin WRC 2010, lisänä yleisöerikoiskokeet... Paranneltuina versioina pätkät, mutta eipä ole kyllä kovin hyvä uutinen...
Täytyy kuitenkin muistaa, että neljän rallin erikoiskokeet ovat kaikki uusia, sillä Italiaa, Argentinaa, Kreikkaa ja Australiaa ei viime vuonna kalenterissa ollut.
tietty joo :D mutta samantyylisiä kaikki ne ovat, joten eipä sillä niin merkitystä. Harmi sinäänsä