Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: [1]
1  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 30.09.2011 10:19
Minä ainakin olen ollut joka kerta 19. (Australia, Malesia ja Kiina).

Tosin Kiinassa olisin voinut olla 18. jos olisin onnistunut viimeisellä sektorilla edes hieman paremmin. 2 sektorin jälkeen oli tulossa 0,8xx sekunnin parannus, mutta onnistuin möhlimään sen ja kierroksen lopussa parannusta tuli ainoastaan 0,105 s. Trulli oli 18. ja jäin hänestä vain 0,02x tai 0,04x sekuntia (en muista kumpi).

Lotuksella ja expertillähän siis mennään.
2  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic : 27.09.2011 16:37
Tuli tänään ajettua tuo malesian 50% kisa. Aika-ajoissa olin 19. ajalla 1.35,2xx jollen aivan väärin muista.

Kisaan lähdin viimeisestä ruudusta 10 ruudun penaltyn takia. Muutamaa ensimmäistä kierrosta lukuun ottamatta kisa oli varsin tylsä siinä 2- ja 3-luokan tiimien välissä ajellessa. Tuloksena siis 19 sija ja tallikaverikin jäi yli kierroksella.

Suspension stifnessit olen pitänyt vakiossa juurikin tuon realistisuuden takia (sen vuoksi en myöskään halua oikoa mutkia.)
3  Yleinen / Peliseura / Vs: F1 2011 -online (ilmoittautuminen PLF1-karsintoihin käynnissä) : 26.09.2011 17:29
Mikä päivä ja mihin aikaan nuo kisat mahdollisesti olisi ?

Kiinnostusta olis mutta aikatauluihin mahtumisesta en ole aivan varma niin olis kiva tietää nuo ennen kuin (mahdollisesti) ilmoittautuu, niin ei tarvii sitten jälkeen päin perua ;)

ps. onkos noissa equal asetuksen autoissa KERS  :???:
4  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (julkaistu tänään!) : 24.09.2011 13:30
Itse päätin aloittaa uran Lotuksella ja kaikki ajoavut pois + legend AI.  Eilen tuli ajettua 2 ekaa harjoitusta ja tänään sitten tuo viimeinen harjoitus ja aika-ajot.

Harjoituksien sijoitukset olivat 24, 22 ja 20. Aika-ajoissa matka päättyi Q1:seen ja ruutuun 19 ajalla 1.27,1xx , jolla eroa kärkeen jäi n. 3,6 sekuntia.

Yllätyin kyllä positiivisesti kuinka paljon fysiikkamallinnus ja force feedback olivat menneet eteenpäin, mutta nyt täytyy palata pelin pariin ja käydä rykäisemässä tuo Melbourne pois alta.   ;)
Sivuja: [1]
Pelaajalauta 2007-2024
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines