Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointisähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

 
Vaalea Tumma
Profiili
Yhteenveto
Näytä tilastot
Näytä kirjoitukset
Siirry blogiin

  Näytä kirjoitukset
Sivuja: 1 ... 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 ... 135
3241  Yleinen / Laitteet, rauta ja ohjelmistot / Re: Selaimet : 11.06.2009 09:10
Tosin, jos tabeja on auki enemmän kuin 5 (riippuu tietty resoluutiosta) niin ei ole tilaa mitä klikata.
3242  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 04.06.2009 06:57
Vautsi, ohitit sen että Ice Climbers ei ole saanut jatko-osaa ja että se ei ole Metroidin tekijöiltä. Hyvä kuitenkin että muistit niiden olleen Smash Brosissa, sepä se olennaisinta olikin.
Tuon HeinZin postauksen jälkeen näyttää siltä, että se on juurikin se olennaisin juttu.
3243  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 03.06.2009 19:54
No siinä tapauksessa. Missä helvetissä on Ice Climbers?

Se Gameboyn jatko-osakin varmasti menestyi mahtavasti. Nintendo vain odottaa täydellistä hetkeä...

E: Saahan sitä jatko-osaa odotella ja ehkä se sieltä tuleekin, vieläpä ihan hyvä peli. Ei sitä tiedä. En kuitenkaan usko, että kukaan odottelee tätä sen takia, kun se eka Kid Icarus oli niin "mahtava". Ymmärtäisin paremmin, jos NES:n Kid Icarus olisi ollut todella mahtava peli.
3244  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 03.06.2009 19:46
Miksi yleensäkkään mikään yksittoinen uusi peli pitää nostaa ylitse muiden? No jos/kun pelistä ei ole mitään tietoa, kiinnostusta vie eteenpäin pelimaailma ja pelihahmo. Ja nämä vain sattuvat olemaan erityisesti minun mieleen.
Mikäs siinä, jos se hahmo ja maailma kiinnostaa. Itse en vain ymmärrä, että miksi? Toisekseen vielä, että miksi sitä uutta peliä odotetaan kun aikaisemmasta on jo niin pitkä aika ja se ei aikoinaan edes ollut menestys.

Lainaus
Ja jos esim. Retro Studios tekee sitä, lahka joka uudisti onnistuneesti Metroid -sarjan, en oikein löydä perusteita miksi tämä ei kiinnostaisi enemmän kuin joku FPS tai räiskintä pläjäys tai uusi hiekkalaatikkopeli joita tulee miljoona joka vuosi.
Niin no sitten kiinnostaa, jos kiinnostaa. Ensin sun pitäisi saada vain tietoon, että sitä peliä edes tehdään tai ollaan tekemässä.

Mutta joo, mulla nyt se suurin kysymys on se itse hahmo ja se NES:n pelin menestys. Tuntuisi, että Nintendo olisi jo tehnyt sille jatko-osan, jos se olisi sen arvoinen.
3245  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 03.06.2009 18:23
Joo! Ihmiset ovat kyllä typeriä, eihän Kid Icaruksesta voi tulla mitään hyvää. Sekä Mario, Zelda että Metroid olivat maailman parhaita pelejä siirtyessään kolmiulotteisiksi, joten ei ole mitään syytä toivoa päivityksiä muille peleille!!1
Mario, Zelda ja Metroid ovatkin pelisarjoja hyvästä syystä. Kid Icarus on vain 23 vuotta vanha yksittäinen peli, joka ei kummemmin menestynyt, vaikka ihan ok peli olikin. Varmasti siitä voisi vääntää hyvän uuden pelin, mutta en ymmärrä miksi juuri tämä yksittäinen tapaus pitää nostaa yli muiden.
3246  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 03.06.2009 07:26
Vai semmosta. Aikaeron takia nyt pääsin vasta nyt ajan tasalle näiden uutisten kanssa. Natalit, Wandit ja Mplussat voi tunkea perseeseen. Parhaita pelejä pelataan vielä pitkään kunnon ohjaimilla, hiirellä tai arcadestickilla.

Olen vasta katsonut MS:n konferenssin, mutta uutisten perusteella se vaikutti olevan se paras, joten en tiedä jaksaako muita edes katsoa. Nintendon tietty voisi katsoa ihan huumorin takia.

Vituttaa vaan kun sitä Kid Icarusta ei vieläkään ole julkistettu. Niin mahtavan eeppinen peli se oli ja sadat miljoonat fanit odottavat jatko-osaa.
3247  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 01.06.2009 08:28
Kid Icarus!
3248  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 25.05.2009 12:16
Tänään onnistui jo vielä eilistä paremmin. Pari isompaakin comboa sain perille, mutta vieläkään ei oli jab hallussa. Jostakin syystä painan aina lk:ta lp:n sijaan.

Kuitenkin paikallisessa arcadessa sain pelailla tänään 200 jenillä n. 15-20 matsia, kun tuli juuri sopivan taitoisia vastustajia vastaan. Eivät täysin paskoja olleet, mutta juuri sopivaa porukkaa mun sticki-skilliä vastaan.
3249  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 24.05.2009 17:55
Pelasin taas tänään Arcadessa muutaman matsin. Hävisinpä taas, mutta on ainakin vähän edistystä tapahtunut stickillä pelaamisessa. Onnistui jopa pari comboakin. Vielä kun osaisi painaa sitä light punchia lk:n sijaan.
3250  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 21.05.2009 11:44
Olen nyt parina päivänä käynyt pelaamassa SF4:n Arcade-versiota. Onpa kyllä vaikea päästä peliin mukaan, kun ei ole koskaan arcade stickillä mättöpelejä pelannut. Sekin harmittaa vielä, että tuossa lähiarcadessa maksaa 100jeniä/peli eli melkein euron per peli. Menee paljon rahaa harjotteluun.
3251  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: E3 2009 : 21.05.2009 05:23
Odottelen...
MS: XBLArcade julkistuksia.

Sony: Jotain kivaa uutta Homeen.

Nintendo: Action figuureja ja pehmoleluja.
3252  Yleinen / Vapaa sana / Re: Yleinen vitutusketju : 16.05.2009 04:42
Ihmisiä vituttaa, että joutsen tapettii. Ihmisiä vituttaa kun on kirjoitettu paska uutisjuttu. Ihmisiä vituttaa moderaattorien toiminta.

Keskustelua on siis yllätys yllätys, yleisessä vitutusketjussa. Random uutisjuttu ei ansaitse omaa ketjua ja siksi se on hyvä olla yleisessä vitutusketjussa. Sen sijaan moderaattorien toiminnasta voisi ehkä jopa sen oman ketjun avatakin...
3253  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 11.05.2009 22:53
Mukava yrittää päästä pelaamaan kun pelihaku näyttää tätä:
3254  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 10.05.2009 16:52
Tuo sivu perustuu Arcade-versioon josta puuttuu konsoliversion hahmoja. Siksi niistä ei ole videoita kerätty.
3255  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 09.05.2009 23:41
2) TAUNT CANCEL!... ...?
Eipä ole vielä kertaakaan tullut vastaan tuota kikkaa. Tosin ei ole noita hyviä Ken-pelaajia juuri näkynyt. Taitaa olla tasan yksi tyyppi, joka on vetänyt ultraa tuolla FADC:n avulla Kenillä. Onkohan muilla tyypeillä hyötyä Taunt Cancelista? Danillä on tietty omat setit super tauntin kanssa. Parastahan Danillä on lopettaa matsi hadoukenilla ja canceloida Super Taunttiin. Saa vastustaja sitten rauhassa katsella Super Taunttia ;).

E: Taas pistää vituttamaan nämä karkuun juoksevat Sagatit. Pompitaan taaksepäin ampumaan tulipalloja ja odotellaan jumpiniä. Toisaalta ymmärrän, että se on hyvä taktiikka Balrogia vastaan, mutta ei se Sagat ihan avuton ole hyökkäävänäkään. Zangiefia vastaan ei ole mahdollisuuksia mennä lähelle hakkaamaan, joten taktiikan ymmärtää paremmin. Mutta että muuten vain juoksee karkuun on käsittämätöntä. Vieläpä noin hyvällä ja monipuolisella hahmolla.
3256  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots : 09.05.2009 18:18
Muutama päivä sitten pääsin ekaa kertaa pelaamaan englanninkielistä versiota ja huhhuh mitä paskaa se ääninäyttely oli. Aikaisemmin minulla on ollut vain kokemusta japaninkielisestä Snakesta. Japanin kieli ei sinänsä sovi hahmolle, mutta näyttelijän ääni ja taso on äärettömästi parempi kuin Hayter. Ei jumalauta mitä vääntöä se oli. Kalpenee Gearsin Fenix ja MasterChieffikin mauttomuudessaan. Ymmärrän kyllä, että se saattoi pentuna kuulostaa niin siistiltä, mutta nyt ei voi muuta kuin nauraa. Onhan se sekin jotain...
3257  Yleinen / Vapaa sana / Re: Yleinen vitutusketju : 09.05.2009 15:54
Itsellä ei ole ollut mitään ongelmia Kilroyn kanssa. Kolmet liput olen sieltä ostellut ja homma on toiminut.
3258  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 09.05.2009 15:51
Samaa mieltä kyllä Giefistä. Giefin heitot jo itsessään tekevät Giefin painostamisesta vaikeaa, mutta se "Oh Shit"-nappi eli PPP/KKK tekee siitä lähes mahdotonta. Balrogilla kun ei ole edes mitään tulipalloa auttamassa. Balrogilla pitää vain olla todella kärsivällinen ja yrittää saada ensimmäisenä vahinkoa sisään. Sitten vain odotellaan jump-iniä tai vihreää läimäytystä. Niitä sitten rankaistaan headbutteilla ja pokeilla. Sitten kun tekee yhden virheen ja Gief pääsee laittamaan arpapelin vauhtiin wakeuppiin. Cross-uppia, lariattia tai SPD. Siitä pitää sitten aina yrittää arvata joku kolmesta. Voi sanoa, ettei todennäköisyys ole ainakaan minun puolella.

Blanka on kyllä hieman ärsyttävä, mutta Balrogilla voi rankaista aika hyvin lähes kaikesta mitä Blanka tekee. Ainoa paha juttu silläkin on wake-up cross-upit ynnä muut pomppimiset. Abelilla ehtii muuten vetää Ultran horisontaalipalloon ja ehkä jopa CoD:n EXänä. Ainahan sen pallon voi jabilla counteroida. Monesti toimii myös EX-palloon.

Itseäni vituttaa eniten tällä hetkellä Sagat. Enemmän lifeä, tekee paljon vahinkoa, mahtava anti-air, tehokkaat ja nopeat tulipallot. Varsinkin Balrogia vastaan todella hyvä hahmo. Sagatin Ultra on myös todella helppo vetää ja voittaa monet muut Ultrat. Näiden lisäksi Sagatilta löytyy todella paljon Armor Break -liikkeitä. Tiger Knee rikkoo armorin ja toimii myös anti-airina. Sen lisäksi ainakin lk-versio on safe-on-block, joten siitä ei paljoa rankaista. Uppercut rikkoo käytännössä armorin ja on pirun tehokas liike. Loistava anti-air myös. Standing HK osuu kahdesti joten sekin rikkoo käytännössä Balrogin EX-dashit ja rushit. On myös tehokas ja loistava anti-air. Sitten ne tulipallot, jotka tekevät hyvin chip damagea ellei niiden yli hypi. Tietty kun hypit väärässä paikkaa niin tulee jokin noista aikaisemmista liikkeistä nassuun. Hauskinta Tiger Shoteissa on se, että jos osuu ilmassa niin voit ampua matalan perään ja osut toisen kerran putkeen. En ymmärrä miksei Sagatia ole nerffattu, kun se on niin selvästi pelin paras hahmo. Yrittäisivät pudottaa sieltä S-tieristä edes yhden tason alemmas.

Itselläkin on suurimmat valituksen aiheet noista match-upeista. Tietty Capcom kusi nettipeliä laittamalla vain 1vs1-lobbyt ja päivityksessä tulleet replayt ovat myös anaalisti toteutettu. Itse pelimekaanissa kyrsii ainoastaan cross-upit, mutta kaipa ne on niin oleellinen osa monia 2D-mättöpelejä, että tämä taitaa olla vain omasta EVOtuksesta kiinni.

Harmi vain, että olet Shinta hommannut alunperin sen väärän koneen niin ei päästä ottamaan matsia :(
3259  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Millä ohjaimella pelaat taistelupelejä? : 08.05.2009 16:32

Street Fighteriä varten hommasin MadCatzin FightPadin. Hyvin on kestänyt ja voin sanoa, että on ollut kovassa käytössä. D-Padin alanurkka on kyllä nykyään vähän herkempi ja välillä pitää painaa tarkemmin, mutta ei ole vielä haitaksi ollut. Boxin/pleikan ohjaimeen verrattuna parasta tuossa on kuitenkin nuo 6 nappia. HElpottaa huomattavasti mättöpelien pelaamista, kun ei tarvitse liipasimia käyttää ollenkaan. Tuolla on myös paljon mukavempi pelailla XBLA-pelejä.

Arcade-tikkua en ole koskaan oppinut käyttämään, mutta pitää katsoa jos se tässä kesän alkana alkaisi maistua. Sitten niitä varmaan jo voi löytyä kaupoistakin.

Satuin löytämään tuon Megastore.se:n nyt vahingossa kun etsin kuvaa FightPadista. Ilmoittavat 9-15 päivää joidenkin tikkujen ja ohjaimien toimitusajaksi, joten ehkä sieltä kannattaa kysäistä. Verkkokauppa.com saattaa myös saada tässä kuussa tikkuja. MadCatz kyllä kusi tosi pahasti noiden toimitusten kanssa. Mikäs siinä, jos ei raha kelpaa.
3260  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Hype - uutiset, uutuudet ja mielenkiintoiset asiat and things of that nature : 08.05.2009 14:07
3261  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 06.05.2009 11:07
Sillä ei ole mitään väliä, onko SF4:sta pelannut tunnin vai sata, pystyäkseen sanomaan mielyttääkö peli yleisesti vai ei. 3S ja SF4 ovat yksinkertaisesti niin erilaisia.
Ei muuten päde tämäkään aina. Esim. omalla kohdalla SF4 ei miellyttänyt yhtään kun sitä arcade-versiota muutaman kerran pelailin. Sitten kuitenkin päätin ostaa itse pelin ja antaa mahdollisuuden. Vielä silloinkin aluksi tuntui, että ei olisi kannattanut ostaa, mutta kun pääsi peliin sisälle alkai se pelaaminen myös maistua.

Sama juttu kävi Virtua Fighter 5:n kanssa, vaikka näyttää se edelleenkin helvetin tönköltä paskalta. Silti kun peliin pääsee sisälle, sitä jaksaa pelata virheistä huolimatta.
3262  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 22:51
Parry poistaa zonettamisen (eli sen tulipallospämmin, josta jotkut pitää ja jotkut eivät) ja nopeuttaa pelitempoa huomattavasti.
Kylläpä nuo lopettaa monesti sen spämmäämisen kun kerään FADC:lla Revenge Gaugen täyteen. Mulla olikin pointtina ehkä enemmän se, että FA ei välttämättä korvaa parryä, mutta ei parrykään korvaa FA:ia.

Lainaus
Mitä tulee 3S:n "friikkihahmoihin" (loppuunkulutettu termi, jonka Rocky ilmeisesti löysi joltain foorumilta niiden lukuisten SF2-jäärien kirjoittamana), niin mikä hahmoista nyt sitten tekee niin outoja? Nyt kuitenkin puhutaan tappelupelistä, jossa ihmiset ampuu käsistään tulipalloja. Tai paremminkin, mitä väliä sillä on, miltä jokin hahmo näyttää? Pelaan mielelläni vaikka jollain jättipkyrvällä, jos sitä on kiva käyttää. Q, Hugo, Oro, Ibuki, Makoto > SF2:n originaalihahmot.
En mä missään SF2-forumeilla ole pyörinyt, kun en edes koko pelistä pidä. Itseasiassa en pidä hirveästi SF4:nkään hahmoista. Minulle ehkä ainoat hahmot joilla jaksan pelata ovat Bison ja Balrog. Voi kyllä hyvinkin olla, että 3S:n hahmoja on mukavempi käyttää, mutta legendaarisuus kerroin iskee sen verran tässä ettei vain huvita katsella niitä. Minulle se hahmo pitää yleensä olla mielyttävä niin käytettävyydeltään kuin tyyliltään.

SF2:n hahmot miellyttävät jo senkin takia, että aikoinaan tuli katsottua jotain SF-animesarjaa ja leffaa (+tietenkin Guile ja Van Damme), jotka vahvistivat vain näiden hahmojen asemaa. Täten jokin robottihomo ei paljoa lämmitä. Eipä kyllä lämmitä paljoa nuo SF4:n uudetkaan hahmot. Abel, C. Viper ja Gouken ovat vielä ihan ok hahmoja, mutta juuri tuo El Fuerte ja Rufus voi mennä vaikka sinne 4th Strikeen kusemaan.

Mutta niin. Kuten tuossa jo mainittiin, että eri pelit kyseessä ja eri mekaniikat, joten ei voi mitään jos toinen miellyttää ja toinen ei. Kuitenkin tuo parannukset/alkeellisuus-paskanjauhanta on ihan turhaa. Jos johonkin pitää verrata niin sitten siihen SSF2Turboon. Vertailkaa sitten sitä 4th Strikeä tuohon 3rd Strikeen.
3263  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 20:03
Siinä puolessa tunnissahan ne kaikki hienoudet ehtiikin tajuamaan. Mikäs siinä, jos on niin nopea.
3264  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 16:56
Mitä jos puhutaan parannuksista?
Fraeon tuossa vähän jotain selittikin, mutta itse en laskisi Ultraa ja FA:ta parannuksiksi. Ne ovat vain uusia juttuja, jotka eivät huononna eikä paranna. Peli vain käyttää uutta mekaniikkaa eikä se yritä korjata 3rd Striken virheitä, vaan SF4 on ihan oma pelinsä. Mainitsinkin sen ainoan parannuksen mitä Capcom on mennyt hakemaan eli aloittajaystävällisyyden. Se on ollut varmaan SF4:n päätavoite ja näyttää siltä, että hyvin on onnistunut. Itse en ole oikein koskaan välittänyt SF:stä enkä varsinkaan SSF2T:sta. Kuitenkin tämä veti mukaansa paljon paremmin kuin mikään muu SF aikaisemmin. Joten siinä se parannus kai oli. Muut ovat sitten aivan muuta juttua.

Koo, kuinka monta minuuttia olet muuten pelannut peliä?
3265  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 16:33
Parryt toimii, revenge gauge ja focus attack ovat päälleliimatun oloisia.
Yleinen pelaamisen hitaus (voi tosin johtua omasta paskuudestakin, mutta ensikosketus oli hyvin kankean oloinen verrattuna esimerkiksi 3rd strikeen.) ja se tosiasia, että peli ei uudista sarjaa kuin näennäisesti, lähinnä kyrpii. Mitä parannuksia peli sisältää aiempiin osiin nähden?
Eiköhän se ole selvä, että parin tunnin pelaamisella ei vielä mättöpelistä voi hirveästi sanoa. Ainoa mitä voi tehdä on verrata siihen aikaisempaan kokemukseen, jota jäyhetty satoja tunteja.

Oli muuten todella mahtava perustelu tuo "FA ja Ultra ovat päälleliimatun oloisia". :D

Enpä tiedä mitkä luokitellaan parannuksiksi. Sen voi ainakin sanoa, että peli on varmaankin hieman aloittelijaystävällisempi, mutta silti siitä löytyy sitä opeteltavaa.

Tosiaan, jos se suurin kritiikki on, että "Yhyy SF4 on paska kun se ei oo 3rd Strike", niin sitten voi mennä pelaamaan sitä 3rd Strikeä. Eihän se mihinkään katoa.

Edit: Ja jos ei puhuta parannuksista, vaan niistä asioista mikä tekee SF4:stä paskan.
Tähän mennessä syyt olivat:
*Lataustauot
*Hahmot
*Valikkomusa
*Nettipeli lagitti
*Ei parryjä
*Ei saa valita superia
*FA ja Ultra ovat perseestä
*Kuuluttajan ääni

Oliko vielä jotain muuta?
3266  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 15:59
Ai ei vai?

Okei, ehkä Cammyn TK cannon striken huoraaminen on se poikkeus.
Tarkoitin ihan noilla peruslyönneillä. Gieffillähän onnistuu myös Lariatilla kerääminen. Noiden specialien käytössä on se vaara, että saattaa tulla helposti turpaan.
3267  Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Street Fighter IV : 05.05.2009 15:50
Aah, my bad. No molempia olen kuitenkin pelannut. Vaikka nimet ovatkin vähän sekaisin. ;)

Jos tosiaan ne parryjen puute on se alkeellisuuden syy, niin sittenhän voi samalla tavalla väittää 3rd Strikeä alkeelliseksi kun siinä ei ole Revenge Gaugea ja Focus Attackia.

Paras juttuhan SF4:ssä on 3rd Strikeen verrattuna se, että ilmaan huitomisesta ei saa Super-palkkia. Paskinta hommaa ikinä.
3268  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 15:11
Ainoastaan nuo taustojen valaistukset ovat viime sukupolvelta. Animaatioissa en ole kyllä huomannut mitään ärsyttäviä piirteitä, toisin kuin eräässä toisessa mättöpelissä. Tietenkin 3S:ssä on tietyllä tavalla hienommat grafiikat, mutta mättöpeleissä ne ei ole, ainakaan minulle, pääosassa.

Mikähän SF4:ssä on sitten niin paljon alkeellisempaa? Parryn puuttuminen? Sama sitten sanoa Tekkeniä ja Virtua Fighteriäkin alkeelliseksi kun niistä puuttuu universaali parry/counter. Ei saa valita Superia? No voi voi. Onpas kauheaa. Tietty 3S:ssä oli ISM:t (tsjp.) mitkä teki siitä monimutkaisemman, mutta mielestäni se ei ole silti merkki paremmuudesta.

Olen pelannut 3rd Strikeä. En tosin hirveästi, mutta olen pelannut. Ei ole mitään pahaa sanottavaa pelistä, paitsi hahmokaarti. Ne uudet hahmot eivät olleet ollenkaan minun makuuni Dudleytä lukuunottamatta. Hyvä peli se on. En edes ole haukkumassa sitä. Muistatkos, että tässä oli nyt puhe SF4:stä.

SF4:ssä ei ole ehkä parrya, mutta 3rd Strikessä ei ole Focus Attackia tai EX-liikkeitä. Mitä sitten? Eri pelit, eri systeemit. Onko niin vaikea yrittää opetella jotain uutta? Olet varmaan pelannut tuhansia tunteja SF4:ää, että osaat kertoa syvälisesti miksi FA on niin paska ja alkeellinen? Siihen päälle vielä voisit selittää miksi Ultra on niin turha?

Edit: Niin ja se valikkomusa on vitun paska. Buuhuu :'(
3269  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 11:30
Siis käsittääkseni PS3 ja XO versioiden lataustauoissa ei ole paljoa eroa kun asentelee. Siltikin se kuuluttajan lätiseminen ennen matsia alkoi vituttaa jo noin kymmenennen matsin kohdalla. Tekken taisi ladata noin kaksi kertaa nopeammin.
No sitten ei kyllä mahda mitään. Nyt on peli pilalla.
3270  Yleinen / Pelikeskustelu / Re: Street Fighter IV : 05.05.2009 09:47
"Niinhän se pitää olla. Kunhan graffassa ei mitään ylitsepääsemättömän häiritsevää ole, se riittää. Joillakin on vain rima korkeammalla ja joillakin sitten vähän matalammalla.
Hyppyheikkien sumopaini on grafiikastaan huolimatta paras kamppailupeli."
´
Niin? SF4:n grafiikassa ei ole mitään ylitsepääsemättömän häiritsevää.

Lainaus
IMO ainakin Qssa ja Hugossa on helvetin paljon enemmän sielua kuin missään SF4n hahmossa.
IMO mun perseestäkin tulee enemmän sielua ulos kuin mitä Q:ssa ja Hugossa on.

Lainaus
Haha. Focus Attack ei nyt ihan ole verrattavissa parryyn noin yleisen käytettävyyden osalta.
Joo, eihän se ihan sama juttu ole. Parryn sijaan laittoivat Focus Attackin ja EX-liikkeet.

Mutta aivan oikeassa olette. Pakko myöntää. Todella perseestä, että Capcom meni muuttamaan 3rd Striken kaavaa. Olisivat vain tehneet saman pelin uudelleen. Eihän kukaan mitään vaihtelua kaipaa.
Sivuja: 1 ... 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 ... 135
Pelaajalauta 2007-2025
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines