Sain itekin nyt edes HD-redin telkun huoneeseen, ennen kun oon sd:llä kruisaillut. Muistuu taas mieleen kuinka hyvän näkönen peli toi on
Itse koitin nauhottaa peliä komponentilla pari viikkoa sitten, en edes pystynyt pelaamaan sillä Hirveen näköne oli Onneksi pääsit kärsimyksistäsi
Kyllä siihenkin tottuu. Ihmeen paljon se kyllä "tärisi" formulaa pelatessa, eli näytti kun kamera olisi vaan heilunut siinä. Outoa sinänsä, sitten tolla toisella se on ihan vakaa.
Kanadan treenit jäänyt toistaiseksi aika vähäisiksi, mutta urassa siitä on aika tuoretta muistikuvaa, joten ei kauaa tarvinnut rataa opetella. Pehmeillä aamulla ajoin 1.15.5, mutta saman ajoin kovillakin, joten parhaimmillaan varmaan alle 1.15 vois mennä... Kattoo nyt.
Montrealissa mutkat on aikalailla sellasia, että niiden on mentävä ihan nappiin. Jos ei, niin siinä voi mennä sekuntikin hukkaan. Saksassa ei ihan näin tarkkaa ollut, joten luulen, että ei ole niin tasainen aika-ajo... Mutta who knows
Sain itekin nyt edes HD-redin telkun huoneeseen, ennen kun oon sd:llä kruisaillut. Muistuu taas mieleen kuinka hyvän näkönen peli toi on
Mulla Lotuksella toisella kaudella tavoitteet suurinpiirtein joka kisaan on aika-ajosijoitus 10-12 ja kisasijoitus 8-10. Varmaan koskaan tälle sektorille osunut varsinkaan kisoissa, mutta useesti ali tai yli...
Ihan yhtä paljon oli ongelmia Vettelilläkin. Ainakin ne mitä näytettiin ei hänelläkään ollut kerssiä käytössä. Ja kisan puolivälissähän pojat keskustelivat että älä käytä kerssiä. Eli Markkia en toru vaan nostan hattua Sebun taidoille
Joo'o kyllä oli kisa! Yllätys oli Heidfeldin kolmas sija ja etenkin rellujen startit. Ne lähti kuin tykin suusta perhana. Tämä, että Heid pääsi Hamin eteen ekojen mutkien jälkeen, varmisti kyllä Sebun aika helpohkon voiton.
Täydellistä hallintaa sebulla taas. Pakko kyllä vaan hattua nostaa. Mark jäi taas kauas.
Lotuksen kisa oli aika positiivinen omasta mielestä, kun forcen ja sauberin kanssa ajoi ajoittain samoja ellei jopa parempia kierroksia. Kauden lopulla saattaa olla jo säännöllisesti niitä nopeampia.
---------
Joo, Kiinan GP viikon päästä. Periaatteessa toivon, että takasiipeä ei sallita sille yli kilsan suoralle, sillä se on erinomainen ohituspaikka ilmankin, ja siiven kanssa saattaa tehdä ohituksesta melkein liiankin helpoksi. Malesiassakin tuli välillä semmonen fiilis, että liian helposti suoralla pääsee. Siellä mun mielestä oli sen käyttämiseen maximikokoinen suora. Kiinassa siten toivonkin, että taas vain päsuoralle sallitaan se...
Aika-ajot jees.. Kisassa ekassa mutkassa joku osuu perään, menetän jo 3-4 sijotuista ja seuraavassa mutkassa taas osutaan, jään viimeiseksi yli 10sec kärkeen Nonrunner sinäkö siinä molemmissa osuit? Hyvää kisailua oli tosin läpi kisan.
Ensimmäisessä joo, anteeksipyynnöt siitä. Mutta toisesta ei tietoa. En mun mielestä ollut minä sitten enää siinä.
Viimeiset kymmenen kierrosta olivat kyllä aivan mahtavia, hurjaa taistelua. Kuin Australiassa, mutta täällä vaihtelu sijoitukset vielä herkemmin
E: ja sain viimeinkin mikin toimimaan tuossa itse kisan jälkeisessä pikakisassa, joten aina kun mahollista, liityn tähän kommentaattoriporukkaan
Juu täälläkin sama juttu koko päivän ja vieläkin. Toi kyllä sillon tällön tulee ja silloin netin uudelleenkäynnistys auttaa, mutta noiden teidän tekstien perusteella en tällä kertaa ihan usko... Toivottavasti saavat pian fiksattua.
Ihan jees kisa. Nyt tuli ainakin näillä kahdella radalla todistettua, että olen nopein mies kun ajetaan ajasta. Kisavauhtikin oli alussa ihan hyvää, sain sopivan eron pidettyä hyvariseen. Mutta sitten sateella se vauhti on karmeata. Siis negatiivisella tavalla karmeeta. Sain varmaan neljän sekunnin johdon varikkokäyntien jälkeen, ja eikös sitten seuraavalla pääsuoralla ollut hyvarine jo kontissa kiinni.
No, aika-ajoissa vauhti ihan jees, ja ton varmuuden kanssa otettu askel parempaan suuntaan. Enemmän infoa blogissa hetken kuluttua.
Itse sain mersulla testit ohi, siitä blogissani pikkuinen juttu, mutta sanon vaan, että itsellä ei mikään muu auta kun ajaa koko kisa cruisella läpi...
Jos nyt sattu hukkumaan tonne edellissivulle, niin ilmotan vaan että tein itekin ne sivut, kun oon sitä jo jonkin aikaa miettiny... http://plf1nonrunner.wordpress.com/
Näemmä Valenciassa täytyy olla tarkkana myös bensankulutuksen kanssa. Itse ajoin tossa äsken urassa Lotuksella täyden kisamitan kisan siellä, koko kisan standardilla. Vika kierros tuli sitten ajettua noin sadan kilsan tuntivauhtia. Että tällästä.
Elikkäs seuraavaksi vuorossa ilmeisesti Valencia. Se on sitten itselle se ei-mieluisin rata, jonka kanssa nyt uraa ajellessa oon tullut jonkin verran sujuiksi. Paras aika toistaiseks 1.45.6 uran Lotuksella. Eli oon käynyt vähän karppasen ajokkia lainaamassa...
Tässä kisassa vois omalta osalta olla teemana toi varmuus, joka ei oo näissä kahdessa viimesessä kisassa ollut kohdallaan.
Tohon Minnan kysymykseen en vastaa, koska Epi saa luvan päättää ton asian, koska kaikki autot kuiteski varattuja jo. Tai no itseasiassa Sackpojkarnan tilalle tais tulla tyhjä kolo, että siihen saattasit Ferrarille mahtua. Antaa kuitenkin Epin päättää tämä asia
Voi perse. Vauhtia kyllä löyty, mutta varmuutta ei. Siitä kertonee jotain kaks läppäriä ja yks renkaan puhkeaminen. Tosin toi renkaan puhkeamisen poisjäänti olis voinu johtaa vaikka voittoon.
Siinä nimittäin kävi niin, että ajoin toisella kierroksella kakkosshikaanissa ihan pikkusen hiekan puolelle, ja PUFF!, sinne meni oikea takarengas. Siis varmaan kerran sadasta noin herkästä käy noin!
Ne läppärit tuli ihan aiheesta, mutta varmaan ois keskittyminen voinu johtaa vaikka koko kisan ilman ylläolevaa...
...mutta oli siellä kuitenkin sitä jotain hyvää, eli paalu!
Kyllä kiinnostaa, nuo uudet trailerit kyllä vielä vaan vahvistavat ostopäätöstä. Fysiikka tosiaan näyttää paljon paremmalta kuin bäädcomppaneissa ja varmasti kuin missään muussa sotapelissä toistaiseksi.
Monacossa itelläkin kävi hassusti, kun perältä sain ihan puhtaan startin, mutta kakkosmutkassa muistaakseni Mclaren tuli ilmalennon jälkeen suoraan mun päälle Sitten sitä vähän ihmetellessä ajoin sen nopeen mutkan seinään, jossa meni rengas ja etusiipi.
Hah, oli se aika hauskaa, itte omassa yksinäisessä yksinäisyydessä vedän kisaa alusta loppuun, kuunnellen kun te siellä huutelette ja kiljutte ja nauratte Ei siinä räkätyksessä voinut kunnolla ajaa
Toistaiseks GP-modessa aika-ajoissa paras aika 1.22.6, vai oliko se 22.3, en muista, mutta niin monta kertaa on nähty että toi aika ei tosta moodista sinne multiplayeriin siirry...
Hyvä määrä porukkaa huomiseksi tulossa, vissiin kaikki muut paitsi Juho?
Seuraavana Monza, siellä luulisi kyllä tämän auton pärjäävän suorilla noille teidän tulokastiimien autoille, mutta tosin on sielläkin mutkia... Mutta sieltä lähen nyt tosiaankin metsästämään parhaimmillaan jopa podiumia. Tänäänkään se ei kaukana ollut.
Kun vaan muistan sitten kunnioittaa niitä rataviivoja...
E: toivottavasti muuten saadaan ensi kisaan joku auto kärkikolmikosta. Omasta mielestä kisat on aika karuja ilman niitä...
Hitto! Oli noi mutkat niin makeasti oikastavissa, niin tuli sitten jokunen kerta niitä oikaistua... Sitten kun eka tulee, niin suurinpiirtein joka toisesta tulee toinen. Voi hitto oli niin hieno kilpailu, mutta sitten omiin persmäisiin mokiin se meni...
Siinä yhdessä vaiheessa sitten karppasen päästin ohi, koska omalla taistelulla olvia vastaan ei ois käytännössä ollut järkeä. Ehkä jabaan olisin tarpeeks voinut saada eroa, mutta pisteitä nyt kuitenkin tuli, joten yhellä pisteellä ei niin merkitystä olisi. Kyllä oisin siinä perässä pysynyt, mutta motivaatio oikeestaan meni noihin penaltteihin...
E: Olvi en tiö, mutta hitonmoista vääntöä oli niin sun kuin karppasen kanssa. Toivottavasti ens kisassa samanlaista! Mulla muuten kulki auto kyllä niin pirun hyvin suorilla.
Itse näin alaikäisenä pysynyt vielä miedoissa, lähinnä limuista kokeilen uusia makuja kun niitä tulee. Jos sellaisia ei ole, niin kokista ja spritea pääsäännöllisesti. Energiajuomia silloin tällöin, silloinkin jos on uusia makuja, kokeilen minkämakuisia ne ovat... Battery oma henk.koht.lemppari..
Kahvia en ole vielä oppinut juomaan, koska mua se maku ei juurikaan miellytä. Teetä silloin tällöin, yleensä vihreetä.