Doodi, tulihan sieltä se sposti koskien GTA:n saatavuutta. Huomenna saisivatten paketin postiin, eli ylihuomena saisin pelin käsiini. Pitäisiköhän odotella ja ottaa peli varmasti kotia, vai pistellä tilaus peruutellen ja laittaa veli huomenna aamulla metsästelemään? Voi vadelma...
[E] No peruuttelinpa. Täytyy koittaa onneaan Gigantin edessä...
Minä kun olen freesiyden ja yllätyksellisyyden maksimoimiseksi ollut täydessä pimennossa kaikista GTA IV:en liittyvistä jutuista, enkä siis tiedä mistään mitään, niin haluaisin nyt kuitenkin tietää että voiko tämän pelata co-oppina läpi? Moninpelistä on juu kantautunut korviin yhtä sun toista, mutta co-opista en muista kuulleeni.
En vinkunut siitä siksi, että saisin niistä itselleni yhtään mitään. Tuli vaan mieleen, sillä olisihan se kehittäjien kannalta ihan mukavaa että peliä varmasti jotkut pelaisivat, ja näin ehkä hieman enemmänkin. Tuskin olisin ainoa joka voisi pelata sen paskaFPS:n ekan kentän puolikkaan viisi kertaa yhden sijaan, ja saada siitä vieläpä pojoja.
No ei ainakaan minun. Jos minulle tulee yksi pienikin syy, jos vaikka vastassa on tavoite joka ei ensimmäisellä kerralla onnistu, minun on niin helppo laittaa virrat pois, heittää peli helvettiin eikä koskaan enää palata siihen. Ei mitään tuskia, ei mitään "tulipahan ostettua, pitäisi sitä kai pelatakin" -aatoksia. Kyllä ne ihan riittävästi motivoi pelaamaan, vaikka pelissä olisikin joku paska kohta.
Gamerscoren vastustajat on vaan jotain perkeleen jeesustelijoita. Mitä haittaa niistä on pelaajille, joita ei pisteet kiinnosta? No juu, onhan tuolla internet-pelien puolella sitä "hei tapetaan nyt toisemme sillai sovitusti, että saadaan scoree, jookoxx??" meinikiä, mutta ei kai ketään haittaa jos Strangleholdin hard-boiledilla läpi? Ja ei, minä en todellakaan ole mikään hardcorehomostelija enkä todellakaan pelaa mitään peliä vain gamerscoren tai achievementtien takia. Jos niitä ei olisi, minä... pelaisin varmaan pelkästään Haloa netseissä.
Anteeksi että tuli tämmönen ajatus mieleen, mutta miksi demoista ei voisi myös saada gamerscorea? Siis ihan vaikka 5G, eikä sitä tarvitsisi luovuttaa pelaajalle jos hän pelaa demon kerran läpi, vaan sen voisi täytyä pelata vaikka viisi kertaa alusta loppuun. Näin ainakin jokainen, vähän vähemmänkin kiinnostava demo tulisi ladattua ja sitä testailtua kunnolla, luulisin. Tähänkin on varmaan joitain lakiin liittyviä tai käytännön syitä, joista en vaan tiedä. Ois vaan niin mukavata.
Muuten hyvä peli, mutta liian vaikea. 12h pelasin ja sitten taisi tulla jokin Sinin muoto vastaan, jota ei voinutkaan suoraan mättää turpiin, vaan SILTÄ PITI POISTAA SUOJAT ennen kuin sitä saattoi vahingoittaa!?!?!?
En nyt tiedä kuinka paljon olen oikeutettu kyselemään, mutta kun nyt kerran täällä mainitsit, niin olikohan tämä se tyyppi joka kuoli aivoverenvuotoon suihkussa? Kotkassa lätkää pelaava kaverini vaan kertoi tällaisesta. Mutta sucks ass jos oli...
En ole koskaan ymmärtänyt tuota sneikkausitkua. Ei se ole mikään ongelma, osa pelimekaniikkaahan se on. Ekakertailaiset tykkäävät Mario Karteista, koska niitä on ihan vaan kiva pelata ja niissä voi heitellä banaaneita. Mutta sneikkaus tarjoaa myös hardcore-pelaajille mahdollisuuden nauttia peleistä, syyn pelata niitä enemmän kuin sen yhden kerran. Jos Mario Kart DS:ssä ei olisi sneikkausta, ei minua ainakaan kiinnostaisi perseen vertaa hioa kierrosaikoja, sillä se nyt olisi vähän.. tylsää. Se mahdollistaa kokonaan uusia tapoja pelata kutakin rataa. Ja minulta sitä paitsi vei kolme päivää aikaa oppia moinen taito, joten todellakaan ymmärrä miksi se on itkun aihe. Jai ei, en puhu satunnaisista miniturboissa jossain muualla, kuin mutkissa, vaan ymmärsin kyllä sneikkauksen syvimmän olemuksen ihan heti. Sen täydellinen soveltaminen ja strategioiden etsiminen kuhunkin kohtaan vaan vaatii vähän vaivaa.
Ja mitään aiheeseen liittyvää mulla ei tietenkään ole, kuhan nyt vaan halusin avautua.
[E] No lisätään nyt vielä se, että minusta Mario Kartista sneikkauksen poistaminen on melkosen sama juttu, kuin Tekkenistä reversalien pois ottaminen siksi, koska kaikki eivät sitä osaa.
Kyllä tämä pupu on minulle aika rakas veijari. Pelasin Jazz Jackrabbit 2:sta ensimmäistä kertaa serkullani, varmaan joskus viisi vuotiaana. En muista pelistä juuri mitään, enkä ole sitä sen koomin pelannut. Muistan vain että se oli ihan tajuttoman upea. Aseet, grafiikka... kaikki oli minulle viisi vuotiaalle, kokemattomalle pelaajalle tajunnanräjäyttävää kamaa. Joten pelasin sitä, pelasin paljon. Pääsin siinä hyvinkin pitkälle ja serkut jossain vaiheessa tokaisivat, että kukaan heistä ei ole päässyt näin pitkälle. Jotenka minulle syntyi ambitio päästä peli läpi.
Ja tuota... enhän minä pelaamista voinut tietenkään lopettaa ennen kuin peli oli läpi, vaikka luonto kuinka kutsui... Siispä kunnianhimoni oli niin suuri, että mielummin kusin housuihini, kuin menin vessaan ja keskeytin pelin. Ihan jo siksikin pidän tätä peliä suuressa arvossa. Ainut peli jonka vuoksi olen laskenut alleni. Ja tietenkin vanhemmille selittelin kuinka tuo vieressä oleva kukkamaljakko taisi kaikkien huomaamatta kaataa vedet syliini ja blablablaa...
Kuin myös se, että joutuu aloittamaan koko helvetin tason alusta, jos häviää vaikka bossille, joka mättää sinulta kaikki energiat, vaikka voittoon tarvittaisiin yksi isku.
WeeTeeäF... Miksi juuri eilen gaffista luin, ettei tarvitsisi?
No persettä jos näin on. Sama juttu puzzlejen kanssa. Ja eestaasravaamisen. Eli kaikki elementit mistä en DMC3:ssa pitänyt? Check...
Cyrus olet idolini. Mitä minä nyt muistelen postauksiasi, niin sinun mielestäsi varmaan jokainen maailman peli on vähintään ihan vitun hyvä. Anna minulle osa tuosta innosta.
Vika tehtävä We <3 Katamarissa on kyllä ihan älyttömän rento, vaikkaakaan yksityiskohtien karsiutuessa se ei tunnukaan siltä, että
Muttamutta, oli se kaikesta huolimatta ihan sikakiva kokemus. Ja tätä nykyä lähtee halvalla mistä tahansa. Niin, onkos kukaan muuten penaillut Beautiful Katamaria?
Olihan se demo paljon vakuuttavampi kuin mitä odotin (en oikeen edellisestä osasta tykännyt), joten pelitaloon ma heitin tilauksen. Kyseessä siis DMC4. Eka kenttä demossa meni ihan hittiä ottamatta, tokastakin ne jääsedät hoitui samalla lailla, mutta ootas vaan kun se helvetin tulimies pomppaa eteen ja alkaa heiluttamaan miekkaansa, niin jo vain oli miunkin ahteri punaisena. Muutaman yrityksen jälkeen sekin sitten meni, mutta luulenpa että tuli se viiskymppiä maksettua silkasta perseraiskauksesta.
Melkosen paska juu. Yritin kovasti tykätä siitä, mutta eipä siinä mitään tykättävän arvoista oikein ole. Ihan saakelin tylsää räiskintää, vaikka eipä tuota miksikään räiskinnäksi kehtaa sanoa, kun on vielä niin munatonta kakkelia. Moninpelistä en tiedä, mutta ei se mitään hauskaa sekään voi olla. Ja eikö siellä ollut joku "10,000 kills" achievementti? Se on hullumpi kuin mikään "Halo 3 legendarylla läpi osumaa ottamatta kiveksillä tatteja käännellen" lällyily. Eihän tuota kukaan niin paljoa voi pelata prkl..
Saako kolmoskautta jo jostain DVD:lle suomisubeilla?
Marraskuussahan sen tosiaan piti vissiin tulla, mutta enpä ole ainakaan bongaillut mistään. On niin perhanan kovaa ettei oikein jaksaisi kauempaa odotella.
Jaa-a. En muista mitkä viime vuonna ostamistani peleistä julkaistiin vuonna 2007, sillä melkoisen paljon ostin vanhoja klassikoita. Joten lähdetään nyt siitä, että kaikki viime vuonna ostamani pelit, jotka julkaistiin jonain aikaisempana vuonna, jäi kesken. Läpi on pelattu ainakin Halo 3, God of War 2 ja Ouendan 2. Pokspoksilta löytyy Halon lisäksi vain Fight Night Round 3 ja Stranglehold, joista molemmat kesken.
Toinen hemmetin pitkä demo oli Tomba, jonka demossa oli jo itsessään enemmän salaisuuksia kuin monissa kokoversioissa.
Onko tämä se peli, jossa seikkailtiin sillä violettitukkaisella peikolla ja hakattiin sikoja? Siis voi hemmetti, ihan uskomaton demo. Triljoona kertaa pelattu ja aina se vaan tarjosi jotain uutta. Ihme ettei koskaan kokonaista peliä tullut poisteltua.