|
2011
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Peliostokset
|
: 02.03.2009 20:42
|
RE5 kiinnostaa niin paljon, että jätän koko pelin ostamatta.
Saa olla loppuversio ihan eri planeetalta demoon verrattuna, jotta pelistä saisi irti mitään niitä fiiliksiä, joita RE4 tarjosi. Kaksinpelattavana tankkiräiskintänä varmaan ihan jännä, mutta nelinpelattava Lost Planet 2 tulee hoitamaan kaiken paremmin.
|
|
|
2012
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 02.03.2009 05:17
|
Korkkasin minäkin nyt sitten tämän.
Peli näyttää todella hyvältä, hahmojen avaaminen on tosiaan suolesta (tallennuksiakaan ei saa netistä, huoh) ja pelattavuus tuntuu 3rd Striken jälkeen kuin siirtyisi Englannin valioliigasta Rykäjärven viitosdivariin.
Mutta enköhän tule tätäkin aina silloin tällöin pelaamaan. Pelissä on ihan omanlaisensa rentous ja raikkaus, kun liikkeiden ei tarvitse tulla juuri prikulleen eikä miljoonaa asiaa tarvitse pitää mielessä.
3rd Strike tulee kuitenkin aina olemaan se pelien ykkönen, ei siitä kukaan irti lopullisesti pääse.
|
|
|
2013
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 01.03.2009 05:36
|
Jatketaan nyt vielä tätä kiinnostavaa monologia. Nimittäin moninpelin ongelmista, jotka ovat vihdoin nostamassa päätään.
Valikot ovat aivan umpipaskat, täysin epäloogiset ja reagoivat välillä ärsyttävällä viiveellä pelaajan käskyihin. Ensinnäkin pelin etsintä on alkeellisinta miesmuistiin: hakukriteerejä on aivan liian vähän, löydetyistä peleistä iso osa on täynnä vaikka peli väittää toisin, edes pingiä ei jumalauta ilmoiteta, saati serverin sääntöjä, mappeja tai muutakaan infoa, peli löytää naurettavan vähän servereitä, pahimmillaan vain muutaman.
Tämän lisäksi jokaisen pelin jälkeen joutuu täysin turhaan valikkohelvettiin, joita ei voi selata, vaan painamalla X:ää joutuu seuraavaan valikkoon, josta ei pääse enää takaisin. Viimeinen valikko on täysin turhanpäiväinen mapin valitseminen. Tähän kaikkeen lisätään muutama pitkä lataustauko, joten valikoissa on todella kiva jumittaa etenkin, kun joutuu matsiin joka loppuu heti joinaamisen jälkeen, koska jäljellä olevaa aikaakaan ei luonnollisesti pelinhaussa voi ilmoittaa.
Yleisesti ottaen kaikki valikot on toteutettu toisin, kuin yksikään lehmää fiksumpi yksilö ne olisi toteuttanut: ase- ja hahmonvalinta on aivan liian köykäistä edestakaisin kikkailua, peliasetuksiin (audio, display, controller) pääsee vain kesken pelin, X:llä tapahtuvassa respauksessa on joku täysin idioottimainen viive, minkä vuoksi X:ää saa hakata pari vuotta, minkä seurauksena respapaikan valinta tulee vahingossa skipattua ja respapaikan määrittävässä kartassa navigointi on toteutettu vastoin mitään logiikkaa.
Valikot ovat siis paskat, mikä tuntuu käsittämättömältä ottaen huomioon, että tekijöitten mukaan nettipeli on ollut pelattavassa muodossa jo kolme vuotta sitten. Hyvä siis, että valikot väsättiin viimeisenä iltana umpikännissä.
Itse peli maistuu edelleenkin mahtavalta, mutta on siinäkin jotain valittamisen aihetta tullut vastaan.
32 pelaajan pelit ovat aivan liian täyteen tupattuja, mikä johtaa siihen että kolmesataa jätkää viskoo kranaatteja toistensa respapaikoille ja ampuu singolla perään. Lähistöllä on mukava yrittää sihtailla jonnekin kauemmas, kun jokaisen viidentuhannen perättäisen kranaatiniskun johdosta scope herähtää pitkin ruutua. Peli alkaa myös hidastelemaan tästä taktisesta sodankäynnistä.
Sitten ne hahmoluokat. Lentävät droidit ovat ärsyttäviä, turhia eikä niitä saa millään tuhottua. Scout on naurettava hahmo, kun pelaa itse millä tahansa muulla hahmoluokalla jossain jättikentässä. Scoutilla on sniper ja se saa häivepuvun käyttöön. Yritä siinä sitten ruippia moinen hengiltä, kun mitään et näe etkä osuisi vaikka näkisitkin. Saboteurin vastustajan vetimiin pukeutumisessa saisi myös olla jokin paljastava tekijä. Ärsyttävää räiskiä koko oma tiimi läpi, etenkin friendly firelilla.
Mutta joo, toivottavasti Guerilla patchaa valikot toimivammiksi (not gonna happen), muista ongelmista pääseekin sitten eroon omilla pelisäännöillä (joissa ei tosin saa valita pelaajille vain yhtä elämää, prkl).
|
|
|
2014
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 27.02.2009 23:36
|
Ja taas on serverit kiinni, voi vittu sentään. Olipa taas hyödyllistä maksaa ekstraa siitä, että saa pelin nopeasti käsiinsä.
Onko se joskus hyödyllistä? Toki, kun on tämäntasoisesta pelistä kyse. Ja onhan se mukavampaa aloittaa alusta samaan aikaan kuin muutkin, kuin hypätä raiskattavaksi viikkoa myöhemmin. Mutta joo, molemmat servuhässäkät olivat bugikorjausten aiheuttamia, ei niistä sen enempää. Kaikki pelaa taas kuten pitääkin. Ja voi kuinka hyvin pelaakin. Pelikello näyttää nyt 12 tuntia, ja voin hyvillä mielin todeta, että Killzone 2 on mahdollisesti paras nettiräiskintä, jota olen pelannut. Ensinnäkin peli näyttää naurettavan hyvältä. Hahmo- ja asemallit, valaistus, fysiikka, savuefektit, pirstaleet, pöly, luodinreiät ja miellyttävä HUD luovat todella hienon kokonaisuuden, jota latistaa vain paikoitellen köhivä ruudunpäivitys. Pelattavuus on juuri oikeassa välimaastossa hidas- ja nopeatempoisen välissä. Pelaaja kestää sen verran osumaa, että perusrynkyllä kannattaa ja pitääkin ampua päähän, jos haluaa varmasti jäädä henkiin 1vs1 tilanteessa. Tämä takaa sen, ettei peli mene pelkäksi aseman hakemiseksi ja selkään ruippimiseksi kuten COD4:n tapauksessa. Parhaimmillaan laukauksia vaihdellaan suojan takaa kymmeniä sekuntteja, ennen kuin toinen kuolee tai perääntyy panosten loputtua. Ei tule mieleen peliä, jossa räiskiminen olisi ollut näin antoisaa. Asebalanssikin näyttäyisi ainakin vielä olevan kohdillaan: korkearankkiset jannut eivät ole ylivoimaisia, vaan perusrynkky toimii joka tilanteessa, haulikolla on hyvä paukutella sisätiloissa, smg:llä voi juosta liipasin pohjassa ja singolla voi koittaa onneaan pari kertaa johonkin tukkoiseen käytävään, minkä jälkeen joutuukin tyytymään sopivan haastavaan pislaan. Sitten on hahmoluokat, joita näkee aivan liian harvoin konsolipeleissä. Lääkintämies herättää kuolleista, taktikko pystyy määrittämään uusia respapaikkoja, insinööri rakentaa turretit jne. Kaksi hahmoluokkaa saa sekoitettua keskenään, kunhan tarvittat mitalit tai arvomerkit on avattu exp-pojoilla. Maltan tuskin odottaa, että saan scoutin ja saboteurin yhdistettyä, mikä takaa sniperin, hetkittäisen näkymättömyyden sekä mahdollisuuden pukeutua vastustajan vetimiin. Peliä voi siis pelata hyvinkin monipuolisesti. Viiden pelimuodon kiertosysteemikin alkaa pikkuhiljaa tulla tutummaksi, ja välillä tiimit puhaltavat todella komeasti yhteen hiileen, mikä luo illuusion suuremmasta skaalasta kuin mihin on aikasemmin tottunut. Aika näyttää, mitä kaikkia kusetuskeinoja ja bugeja tästä vielä tulee löytymään, joten täytyy nauttia nyt kun kaikki on vielä kohdillaan.
|
|
|
2015
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 26.02.2009 18:17
|
Ja taas on serverit kiinni, voi vittu sentään. Olipa taas hyödyllistä maksaa ekstraa siitä, että saa pelin nopeasti käsiinsä.
|
|
|
2016
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 26.02.2009 05:15
|
Oikein hyvältä maistui nettipeli näin pikaisesti koitettuna. Peli näyttää hyvältä, pyörii ilman lagia eikä ohjauksen suhteen ole mitään ongelmia. Pieni laiskuus pelattavuudessa on ihan hyvää vaihtelua viimeaikaisiin arcade-juoksuihin, ja tuo hieman mieleen Xboxin legendaarisen Rainbow Six 3:n, mikä ei ole lainkaan huono juttu.
Hyvin codimaiselta tuo sitten muuten tuntuu niin ampumisen, liikkumisen, tehtävänantojen ja äänimailman suhteen. Pelityyli tässä vaiheessa tuntuu yleisesti olevan lähinnä deathmatchia, jossa aina välillä joku tajuaa juosta nuolen osoittamaan suuntaan tehtävien perässä. Aika, ja sen myötä avautuvat hahmoluokat ja aseet, näyttävät miten tätä tulee loppujen lopuksi pelattua. Kaikkien tehtävätyyppien läpikäyminen yhdessä matsissa vaikuttaa näin ensi alkuun vähän liian sekavalta ja aikaa vievältä, mutta ehkä tuohonkin tottuu.
|
|
|
2017
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 25.02.2009 22:44
|
Argh, vihdoin pääsisi pelaamaan, niin siellä on servut kiinni jonkin bugin vuoksi. Tosin jos tämä olisi Ubisoftin peli niin vika korjattaisiin syyskuussa. Double Agent, ahh, siinäpä vasta nettipelikokemus....
|
|
|
2019
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 25.02.2009 01:54
|
On hienoa huomata, että muutkin puljut kuin Bungie jaksavat moisiin nähdä vaivaa. Kannattaa tsekkailla statsi- ja pistepörssisivut myös, ovat oikein tyylikkäät ja paljon selkeämmät kuin Bungien vastaavat (vaikka Halosta puuttuikin pistepörssit kokonaan). Myös klaaneille on omat pikkusivunsa.
Nyt vain jännäämään, miltä itse peli tulee tänään illemmalla maistumaan. On sellainen kiva kutina, että lunastaisi odotukset.
|
|
|
2021
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: Sekalaiset pienet uutiset ja hype koskien elokuvia ja TV-sarjoja
|
: 19.02.2009 20:56
|
No Rambo 2 nyt oli niin huono ettei jaksanut edes loppuun saakka katsoa. Ykkös- ja nelososa ihan viihdyttäviä. Mutta ei parasta missään kategoriassa, ei millään.
Mitääh? Mitään muuta selitystä en keksi, kuin että olet liian nuori ja olet missannut VHS-aikakauden ja kaiken siihen liittyvän romantiikan. Voi sitä parhautta, kun näki ensi kertaa leikkaamattoman Robocopin tai katsoi Bad Tasten porukalla. Ja Rambo II on täydellinen toimintaleffa. Tämä on fakta.
|
|
|
2022
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: Sekalaiset pienet uutiset ja hype koskien elokuvia ja TV-sarjoja
|
: 19.02.2009 18:37
|
Tietäähän se mitä siitä syntyy kun syltty kirjottaa ja ohjaa...
Yksi lähivuosien parhaista toimintaelokuvista?  Shokkiefektin jälkeen tuo on huonoin rambo. Luit oikein. Shokkiefektien jälkeen? Etkai sä nyt tosissaan katsonut sitä leffaa jotenkin kriittisesti? Rambo IV oli yhtä kuin veri ja suolenpätkät. Niin ja btw, Rambo II > First Blood > Rambo IV > Rambo III
|
|
|
2024
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Shoot 'Em Up!
|
: 17.02.2009 18:47
|
Ainakin DoDonPachi Daioujou Black Labelin X360-porttaus on juosten kustu. Eli se niistä Caven peleistä taas. Enitenhän tässä ärsyttää, että Ketsuin X360-käännös tulee varmasti olemaan samanlaista sontaa, koska sekin on saman puljun tekemä. Jää siis koko peli kokematta, ellei joku onnistu murtamaan arcade-versiota, mikä on aika epätodennäköistä. Noh, pitää toivoa että Cave on ottanu itseään niskasta kiinni, ja Death Smilesin käännös olisi edes jostain kotoisin. Viimeksihän Cave käänsi itse Ibaran ja Mushihimesaman PS2:lle, jotka olivat molemmat melko ala-arvoisia. Miksei hommaa vain voitu antaa Arikalle, kun he kerran osaavat hommansa? E: Haha, linkkasin sitten zoukan Dead Rising -videon. Noh, paska käännös on paska käännös.
|
|
|
2025
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Dead Rising 2
|
: 16.02.2009 19:02
|
Mielestäni aikarajat oli juuri koko pelin suola. Vaikka ne toki välillä vituttikin, oli tunnelma paikoin täysin ainutlaatuinen, kun piti juosta pää kolmantena jalkana paikasta toiseen kelloa vahdaten. Eipä ole moista pakokauhua ennen eikä jälkeen vastaan tullut.
Eikä sovi unohtaa tallennussysteemiä, joka oli sekin sopivan brutaali. Toivottavasti Capcom jättäisi nämä hc-systeemit edes valinnanvaraisiksi.
|
|
|
2026
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Dead Rising 2
|
: 16.02.2009 17:01
|
Frankin poissaolo kyllä harmittaa, mutta muuten menee kyllä odotuslistan kärkeen loppuvuoden pelien osalta. Kasinokin kuulostaa mainiolta pelialueelta.
Street Fighter 4, Resident Evil 5, Bionic Commando, Monster Hunter 3 ja Dead Rising 2. Ei ollenkaan huono yhden vuoden sadoksi.
|
|
|
2029
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 07.02.2009 16:19
|
Joo-o, geneerisyyden multihuipentuma. Vai että näyttävin konsolipeli ikinä? Voi herran pieksut sentään, ankeanharmaa COD4:kin vie tätä minun kirjoissani. Räiskiminenkin oli hengetöntä ja Resistancen tavoin "leijuvaa" edestakaisin sutimista, vaikka meneekin enemmän surkean padin piikkiin.
Kaipa tämä pitää silti moninpeliksi ostaa kun ei muutakaan ole ennen Halo 3 mikälietä tulossa. Pitkin langeta johonkin hypetykseen.
Haista sinä vittu. ... Pistin tunkkaisen mutta äänekkään Logitechin kajarisetin tulille, otin kaverin Dual Shock 3:n käyttöön, otin HUDit pois käytöstä ja nostin senssin yhtä vajaa täysille ja COD4-näppäinkonfiguraation päälle. Holy. Fucking. Shit. Ei voi yhden ihmisen mieli näin muuttua. Vaikka samoilla näppäimillä testailin jo aiemminkin, oli ratkaiseva tekijä DS3:een siirto. Jumalauta, tatit ovat ihan eri maasta, samoin kuin liipasimet. Pakkohan tuo on hankkia. Ja se tunnelma, kun näytössä ei näy mitään ylimääräistä, aseet raksuttaa ja räjähdykset kaikuu jossain kaukana. Huhhuh. Grafiikkaakin osaa arvostaa ihan eri tavalla ilman HUDeja. Moninpelin odotus nousi siis takaisin huippulukemiin. Kaikilta pelaajilta HUDit vittuun, respaukset pois ja muutenkin säädöt kohdilleen, niin muuta ei tarvitsekaan pelata pariin vuoteen.
|
|
|
2030
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 05.02.2009 23:14
|
Joo-o, geneerisyyden multihuipentuma. Vai että näyttävin konsolipeli ikinä? Voi herran pieksut sentään, ankeanharmaa COD4:kin vie tätä minun kirjoissani. Räiskiminenkin oli hengetöntä ja Resistancen tavoin "leijuvaa" edestakaisin sutimista, vaikka meneekin enemmän surkean padin piikkiin.
Kaipa tämä pitää silti moninpeliksi ostaa kun ei muutakaan ole ennen Halo 3 mikälietä tulossa. Pitkin langeta johonkin hypetykseen.
|
|
|
2032
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Killzone 2
|
: 05.02.2009 15:25
|
Moninpeliä venailen kuola valuen, ja näyttäiskin siltä että se yltää COD4:n tasolle ja jopa yli.
Pelimuodot, hahmoluokat, statsit, kehityssysteemi, ym. kaikki tuntuisi olevan kohdallaan, joten ainoa asia joka voi oikeastaan kusta on räiskimisen fiilis. Se kun välittyy vasta kun kapula on kädessä, joten demoa odotellessa.
|
|
|
2033
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Näytä valokuvasi!
|
: 31.01.2009 05:39
|
Loistotriidi, eikä toivottavasti jäisi parin postauksen ihmeeksi.
Pitääkin pyyhkiä EOS 400D:stä pölyt ja mennä räpsimään tässä joku päivä, vaikka talvella nyt onkin vähän perseestä kuvailla.
|
|
|
2034
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Pelitarjoukset
|
: 24.01.2009 23:43
|
Olikos TheHut nyt se kauppa, josta tuli pelit parhaimmillaan parissa päivässä? Tuohon hintaan tekisi SF4 kyllä tilata, mutta kun pitäisi päästä pelaamaan heti.  Ai perkele ja myös KZ2 tuohon hintaan. Toisaalta tuon laadusta ei taida olla muita takeita kuin Neogaf-fanipoikien gif-ketju, eli en tiedä uskaltaako ostaa ennen kunnon kommentteja. Vielä RE5 jostain samaan hintaan, niin kevään pelit on hankittu.
|
|
|
2035
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Mitä peliä pelasit viimeksi?
|
: 23.01.2009 02:31
|
F.E.A.R. 2:n demoa PC:llä. Jäätävää paskaa.
Kaikki systeemit täysilläkin peli näyttää joltain Xboxin Riddickiltä, jonka päälle on heitetty harmaa filtteri, hudi on kamala, aseet on jotain ihme lelupyssyjä ledeineen, viholliset on niitä samoja läskejä kumiukkoja, jotka jäävät rämisemään kuolleina lattioille, peliin on pitänyt tunkea robotteja joilla pitää itsekin sekoilla, ankeiden varastohuoneiden sijaan nyt taistellaan ankeilla kivimurskakaduilla joita on nykyään noin joka toisessa FPS:ssä, Alma-ämmän pitää edelleen tunkea joka toinen sekuntti käytäville riehumaan ja pistämään peli slowmolle ja joka viides sekuntti se hyppää rasittavasti yhtäkkiä naamalle.
Toivottavasti Killzone 2:sta nyt edes olisi johonkin. Tai tarkemmin sen moninpelistä, ei noita yksinpelejä jaksa kukaan täysjärkinen pelata.
|
|
|
2036
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: Viimeksi nähtyjä elokuvia
|
: 23.01.2009 01:15
|
Taken avaa elokuvateatteriturneeni vuonna 2009, ja millaisella tavalla! Raina liittyy heittämällä Rambon, Terminatorin, True Liesin ja Die Hardin ruudinhajuiseen suosikkitoimintaelokuvieni ketjuun.
Mestarillisesti rytmitetty Luc Bessonin kynäilemä tarina laittaa Liam Neesonin hienosti esittämän isäpappakoviksen jahtaamaan Pariisissa tyttärensä kaapanneita rosmoja. Kaunistelematon toiminta on Takenin merkittävin vahvuus; mättöä ei juuri koristella, vaan pahikset saavat ansionsa mukaan(vai saavatko?) rujon realistiseen tyyliin. Tässä nauretaan PG13 Quantum of Solaceille, jotka korkeintaan näkevät märkiä unia vastaavasta. Koko homman kruunu on Liam Neeson, joka on vaihteeksi oikeasti hyvä näyttelijä action-tujauksessa. Jos Neesonin paikalla olisi ollut vaikkapa Jason Statham, niin ei tämä näin hyvin olisi toiminut. Äijäilyä Liam ei silti jätä vaihtopenkille, vaan leffa tarjoaa myös tämän osalta toimintapätkien faneille muisteltavaa vuosiksi eteenpäin.
Mieleen tulee, että Taken muistuttaa monilta osin 24-toimintasarjan ensimmäistä kautta. Molempien asetelmassa on merkittäviä yhtäläisyyksiä, ja päähahmo Bryan tuo vahvasti mieleen Jack Bauerin. Loppua kohti näiden kahden lajityyppiensä merkkiteosten opetus on yhteneväinen: kun läheiset ovat vaarassa, tekee ihminen mitä vain tilanteen korjaamiseksi.
Mitä vain.
Taken on action-leffojen uusi helmi.
Oli kyllä tosiaan loistopätkä. Kidnapattu tytär kaukana jorpakon takana, valtion leivissä ollut vihainen isäpappa, tiukka aikaraja sekä kymmenittäin ruumiita ja one linereita. Ilmiselvä Commando-tribuutti.
|
|
|
2037
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: The Dark Knight - vuoden 2008 paras elokuva? YOU BET!
|
: 22.01.2009 21:26
|
Slumdog Millioinaire on saletisti parempi, Danny Boyle ei huonoja elokuvia tuppaa tekemään. Pitäisi jostain nyysiä ja katsella, annan syväluotausta sitten.  Slumdogin olen itse nähnytkin, ja toivoisinkin sen voittavan pystin, ellei Milk tai tai Benjamin yllätä. Fincherin leffoista toki pidän, mutta mitä olen Benjamista lukenut, niin en uskoisi sen itseeni kolahtavan. Mutta tästä nyt ei ollutkaan kyse, vaan siitä, että Dark Knight ansaitsisi ehdokkuuden näin surkeana leffavuotena. Jollekin ilmeisen keskinkertaiselle holocaust-leffalle (jota kriitikot ovat vieläpä kutsuneet "oscar bait"-nimellä) kyllä ehdokkuus aina heltiää. Mutta kun se on sarjakuvaleffa... Kiitti, että luit viestini kokonaan. Tekee välillä liian kipeää, sori.
|
|
|
2039
|
Yleinen / Popkeskustelu / Vs: The Dark Knight - vuoden 2008 paras elokuva? YOU BET!
|
: 22.01.2009 19:21
|
Olen ihan iloinen, ettei Dark Knight ole ehdokkaana Paras elokuva -kategoriassa. Se oli ihan liian pitkä ja venytetty, ja juonikin rönsyili ihan liikaa. Olihan se ihan ok-elokuva, ehkä yksi parhaista Batman-elokuvista, mutta ei todellakaan Paras elokuva -pystin arvoinen.
Ledgerinkin Oscar-ehdokkuus ärsyttää jonkin verran. En ole ihmeissäni, mutta olen harmissani. Roolisuoritus oli kyllä hyvä, mutta ei todellakaan Oscar-ehdokkuuden arvoinen. Joku muukin olisi varmasti tehnyt samanlaisen suorituksen Jokerina. Eniten tässä kyrsii se, että Ledger ei varmastikaan olisi ollut ehdokkaana, jos ei olisi kuollut ennenaikaisesti. Itse asiassa koko elokuva ei olisi ollut niin hypetetty, pidetty ja ylistetty, jos Ledger ei olisi kuollut. Keskivertoelokuva, joka sai mainetta näyttelijän kuoltua. Harmillista.
Hohohoho, tuleehan Frankilta sitä huumoriakin joskus.
|
|
|
2040
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: Se pakollinen mättöpeliketju.
|
: 11.01.2009 02:49
|
2DFighteriin vaan kaikki, itsekin olen siellä pyörinyt viime kesästä asti, kun se pystytettiin. Kaikki muu on paskaa tuohon verrattuna. Tasokin on siinä mielessä hyvä, että kaikki hyvät pelaajat löytyvät 2DF:stä, mutta noboja onkin sitten se 95 sadasta, jonka verran pelaajia yleensä on linjoilla.
|
|
|
|