Uraa on nyt väännetty kolme kisaviikonloppua Force Indian pilottina. Ajo-avuista TC on medium ja automaattivaihteet, muut offilla. Kisapituus oli kolmessa ekassa kisassa 20%, mutta se menee vaihtoon, sillä viimeistään Kiinassa huomasi kisan olevan liian lyhyt. AI on Professional.
Kahdesta ensimmäisestä kisasta ei niinkään jää sanottavaa. Melbournessa aika-ajot menivät penkin alle, kun kunnon väliä ei löytynyt mitenkään. Aika-ajoissa katastrofi ja sija 23. Pesin sentään Kovalaisen, mutta se oli varsin laiha lohtu
Kisakaan ei kummoisesti mennyt. Sijoitus 19.
Malesiassa jouduttiin epäonnen soturiksi, sillä kun menin radalle niin alkoi rankkasade. Ofc kaikki olivat jo kierroksen ajaneet, joten "no changes" ja viimeinen lähtöruutu. Kisasta en sen kummallista muista. Sijoitus oli jokatapauksessa 18.
Kolmas viikonloppu käytiin Kiinan yhdessä saastepesässä, Shanghaissa. Viikonlopulle ei oltu sadetta lupailtu paitsi harjoituksiin, jossa sateen mahis oli 8%. Olin pitänyt treenitauon ja olin mielestäni valmis jatkamaan. Tilanne oli ennen viikonloppua varsin karu. Kaksi kisaa ja tallikaveri, Sutil on vienyt minua kuin pässiä narussa. Shanghaissa olin kisannut aika paljon Split-Screnillä, sillä veli jostain syystä tykkää noista kaukoidän radoista. Harjoituksissa väännettiin Prime-renkailla melkein 30 kierrosta ja pehmeillä n.5 kierrosta. Sutil vei taas olemalla 14. Itse olin heti perässä 15. mutta hävisin Sutilille noin puoli sekuntia. Aika-ajoissa sain yhden kierroksen osumaan hyvin kohdalleen, mutta Aika-ajoissa AI tuntuu parantavan aikojaan n.kaksi sekuntia, joka on tietenkin realistista, mutta tuli silti yllätyksenä. Aikani riitti vasta ruutuun 17. ja jouduin jälleen Sutilin pestäväksi, joka oli 14.
Sitten varsin uskomattomaan kisaan! Sain aivan sensaatiomaisen startin (jopa normaalia paremman) ja pääsin heti Hamiltonin ja Vettelin ohi, jotka olivat kusseet aika-ajoissa (sijat 15 ja 16.) KERSsi tiskissä painettiin sisälle mutkaan, kunnes Rosberg spinnaa Alguersuarin avustamana! Pääsin rytäkästä komeasti ohi ja kun vilkaisen tulosliuskaa, niin olen viidentenä! Tilanteesta ei tullut edes Turva-autoa, joten sinnepäin matka oli pitkä. Molemmat Rellut pääsivät myös rytäkän ohi ja alkoi armoton puolustustaistelu ja vain Petrov pääsi ohitseni ennen varikkostoppia. Olin ollut kuitenkin sellainen tulppa, että stoppini pudotti minut seitsemänneksi, juuri Schumin eteen. Alkoi uusi puolustustaistelu ja neljän kierroksen päästä Schumi pääsi virheeni avustamana ohi. Enään muutama kierros ja olin yhä kahdeksas! Kunnes Vettel liimautuu kiinni. Koko loppukisa oli taistelu siitä, että Vettel ei menisi ohi. DRS-alueella Vettel pääsi jo kurkistamaan, mutta AI jarruttaa mutkaan niin aikaisin, että otin paikkani takaisin. Juuri ennen viimeistä Perez oli ajanut meidät kiinni. Viimeistä kertaa DRS-alue ja Vettel osuu minuun hieman ja jää jälkeen! Kun kurkkaan taakseni, niin Meksikon ihme on ohittanut Vettelin! Itse ajoin kaksi viimeistä mutkaa varmasti ja upeasti kahdeksas maalissa! Perez tuli perässä ysinä ja Vettelille jätettiin vain yksi piste. Webber on hallinnut kisoja ja hänellä on kolmesta ekasta kisasta yksi kakkostila ja kaksi voittoa. Pidemmässä kisassa en usko, että olisin ollut kahdeksas, mutta iloa siitä riitti silti
Tulipa pitkä stoori tuosta Kiinan kisasta