|
361
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (21 yötä julkaisuun)
|
: 02.09.2011 16:13
|
Ei tarvitse kirjoitella erikseen, että odottaa F1 2011 peliä innolla ja muita samanlaisia kirjoituksia. Sen voi vaikka pitkän kirjoituksen jälkeen mainita nopeasti muttei tarvitse kirjoittaa erikseen viestiä. Yleensä avaan F1 2011 topicin uuden tiedon perässä, mutta näenkin joltain '' Odotan tätä peliä ''. Noni asiaan. Onko tietoa, että kumpi on pelissä Lotukselta ykköskuski? Sitä vaan, että jos Kovalainen on kakkonen, niin ei pääse tässäkään pelissä ajamaan uraa Lotuksella... Heikki ajaa numerolla 20 ja Trulli numerolla 21 joten Heikki on ykköskuski Team Lotuksella. Kyllähän vanhassa pelissä se oli useasti talli kaverina mulla 4 kertaan ja Jarno 1 kerran Kyllä, mutta jos Kovalainen oli tallikaverisi niin olit ykköskuskin asemassa tallissa. Kun pelin aloitti ja meni lotukselle niin Fernandes sano Kovalaiselle, että mees miettii tekojasi niin Kovalainen lähti pelaajan tieltä.
|
|
|
362
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (23 yötä julkaisuun)
|
: 31.08.2011 16:35
|
Onko todella niin että Ura muoto on vain 5 vuotta. Uutta peliä onkin jo odoteltu pitkään  F1 2010 oli loisto peli ja uskon että uusi peli parantaa siitä vielä vähän  Mielestäni tämä on jo vahvistettua aikoja sitten, valitettavasti. Codemasterssin foorumilla porukka valittaa siitä, että yleisesti f1 ura kestää paljon kauemmin kuin 5 vuotta. Ja esim. suomalaisillekkin tuttu Mika Häkkinen voitti ensimmäisen mestaruutensa kuudentena (?) vuonnaan formuloissa. Omasta mielestäni 7 vuotta olisi ollut ihan mukava ja siinä ajassa olisi realistisempi nousta heikommasta tallista parempaan. Olisikohan CM ajatellut tässä, että kovinkaan moni ei varmaan ajanut täyttä seitsämää kautta... harmi. Totta todella harmi että ura kestää vain sen 5 vuotta. Kaverin kanssa pelattu jo yhteensä 17 kautta. Ja vielä jäi talleja joihin ei päässyt esim Mersu ja Lotus Renault nyt päästiin just Sauberille (ollaan ajettu kisoista 50/50 prosenttia ja aika ajot vuorotellen.) Kiitos vastauksesta  Pakko kommentoida sen verran, että onpahan kunnioitettava saavutus tuo 17 kautta! Nytpä voitte mahdollisesti pelata kaverisi kanssa Co-oppia  E. Jos nyt oikein ymmärsin niin Bahrain on jätetty pois pelistä, kuten oikeastikkin. Bahrainin rata oli kyllä mukava ajaa, mutta omasta mielestäni ainoa ja oikea kauden ensimmäiseksi kisaksi on Australia!
|
|
|
363
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (23 yötä julkaisuun)
|
: 31.08.2011 16:10
|
Onko todella niin että Ura muoto on vain 5 vuotta. Uutta peliä onkin jo odoteltu pitkään  F1 2010 oli loisto peli ja uskon että uusi peli parantaa siitä vielä vähän  Mielestäni tämä on jo vahvistettua aikoja sitten, valitettavasti. Codemasterssin foorumilla porukka valittaa siitä, että yleisesti f1 ura kestää paljon kauemmin kuin 5 vuotta. Ja esim. suomalaisillekkin tuttu Mika Häkkinen voitti ensimmäisen mestaruutensa kuudentena (?) vuonnaan formuloissa. Omasta mielestäni 7 vuotta olisi ollut ihan mukava ja siinä ajassa olisi realistisempi nousta heikommasta tallista parempaan. Olisikohan CM ajatellut tässä, että kovinkaan moni ei varmaan ajanut täyttä seitsämää kautta... harmi.
|
|
|
364
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (24 yötä julkaisuun)
|
: 31.08.2011 07:53
|
Ajetaanko muuten ns. yksin siellä radalla vai onko AI oikeasti mukana? F1 2010 harjoituksissa - aika-ajossa ajat putkahtavat AI:n osalta, he eivät aja sitä. Kisassa vain esim. Trulli tulee eteeni jos lähestyn häntä. Tuota tarkoitan.
Eikös CM viime vuonnakin sanonut, että AI ajaisi rataa ympäri? No joo, mutta luulen että AI kiertää rataa sillä veisihän se paljon tunnelmaa jos AI ei ajaisi oikeasti. Itsellä ei ollut tuota ongelmaa AIn kanssa, että ne olisivat hyppäilleet etrrni. Toivottavasti pelissä on sen verran enemmän AIlla älyä, että 2010 aika-ajoa oli jäljellä 2 sekuntia niin AI putkahtaa varikolta suoraan eteeni kun olen aloittanut juuri nopean kierroksen. Ja Pans en vie asiaa enään etrenpäin sillä en jaksa ruveta inttämään tuosta asiasta. Kaikkihan saavat uskoa mihin haluavat, köh.. 
|
|
|
365
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (25 yötä julkaisuun)
|
: 30.08.2011 18:54
|
Kovalaisen kommenteista en tiedä, mutta onhan tälläkin kaudella monesti sanottu, että jos KERSä ei käytä niin tulee suuria vaikeuksia. Vaikka KERS on kehittynyt niin kyllä tommonen ongelma
Tuosta mitä tulee CMn oikaisemisessa niin ei tuolla ole mitään väliä. Mitä me tiedämme kisan aikana siitä jos KERS latautuu jarrutuksissa. Kisaa ei voi viedä jarruttamatta läpi ellei sitten halua pelleillä. Miksi pitäisi satsata aikaa ja rahaa tuommoiseen turhaan kehitykseen?
ainut joka siitä on puhunut on maikkarin selostajakaksikko  mutta joo.. Mut tosiaan, aika sama onko KERS ''real kers'' vai vähän vaatimattomampi  Tarkoitus sillä on joka tapauksessa sama kuin oikeassa elämässä  Ja selostajatko eivät tietäisi? Veikkaampa, että heillä on paljon enemmän tietoa kuin meillä. Tietysti olisihan peliin voitu tehdä sellainen, että jos vaikka KERSä ei käytetä vaikka 10? kierrokseen niin auto alkaisi puskea
|
|
|
366
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (25 yötä julkaisuun)
|
: 30.08.2011 07:54
|
Jos sen olisi tehnyt oikomatta mutkia, gameplayhyn olisi tuskin tullut yhtään eroa. Paitsi siinä tapauksessa jos ei käytä Kersiä. Kun sitä kerääntyy liikaa, ainakin Kovalaisen mukaan jarrut menee lukkoon ja tuntuu että auto vaan puskee eteenpäin kun jarruttaa. Eipä sittten oikeastaan muuta... ..paitsi jos saa älynväläyksen ja ei jarruta yhtään.  jo kovalaisen kommentti vuosimallia 2009, jolloin KERS oli vielä ensitekijöissään.. Kyllä sekin on mennyt niin paljon eteenpäin kehityksessä, että tuskin toistuu enää. Kovalaisen kommenteista en tiedä, mutta onhan tälläkin kaudella monesti sanottu, että jos KERSä ei käytä niin tulee suuria vaikeuksia. Vaikka KERS on kehittynyt niin kyllä tommonen ongelma säilyy. Tuosta mitä tulee CMn oikaisemisessa niin ei tuolla ole mitään väliä. Mitä me tiedämme kisan aikana siitä jos KERS latautuu jarrutuksissa. Kisaa ei voi viedä jarruttamatta läpi ellei sitten halua pelleillä. Miksi pitäisi satsata aikaa ja rahaa tuommoiseen turhaan kehitykseen?
|
|
|
367
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 29.08.2011 12:59
|
Jännittävä kisa oli taas, harmi vaan että DRS oli enemmän kilvanajon esteenä, nyt tuli ohituksia vähän liiankin helposti. Kenties DRS-alue ensi vuonna pääsuoralle ja ohituspaikka La Sourceen?
Tätä ongelmaa ei välttämättä ole ensi vuonna sillä Charlie Whitining mukaan sääntöjä muutettaisiin niin, että DRS:n saa avata vasta silloin kun olet edellä ajavasta autosta 0,4 sekunnin päässä. Tämä olisi paljon parempi sääntö ainakin tällaisten ratojen kohdalla kuin mitä Spa on. Ei minusta ole kovin autourheilumaista, että ohituksia syntyy näinkin helposti. Sekuntihan on f1:ssä pitkä aika.
|
|
|
369
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (27 yötä julkaisuun)
|
: 27.08.2011 15:58
|
Pari päivää sitten ilmestynyt domen ennakko lupaa hyvää: http://dome.fi/pelit/arvostelut/formula-2011-ennakkoVarsinkin tuo, että kirjoittaja ihmettelee miten ilman apuja kukaan voi pitää näitä autoja tiellä  Lisäksi tuo teksti: "oletko harkinnut dirt 3:en pelaamista" oli hauska  Luettuani arvostelun täytyy antaa arvostelijalle propsit siitä että kertoo rehellisesti oman tasonsa (joka ei ole kovin kehuttava) jotta on edes jonkinlainen käsitys pelin vaikeusasteesta. Tähän vaikuttaa myös varmasti se, että arvostelija ajoi ohjaimella? Ohjaimella ajettaessa ainkin näin äkisti ilman kokemusta ja ilman apuja ajo on erittäin haastavaa. Ratilla tämä olisi varmasti hieman tasoittunut. Vaikuttaa lupaavalta peli, itse en kuitenkaan aijo kytkeä kaikkia apuja ainakaan heti pois vaan jonkin sortin hybridillä olisi tarkoitus ajaa.
|
|
|
370
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 27.08.2011 15:53
|
Harmi tuo Schumin renkaan irtoaminen. Luulen, että olisi pärjännyt hyvinkin, kun sadekisoissa Schumi o painellut aika hyvää vauhtia :s
Erittäin harmillista. Heikki kuitenkin 17. Ihan hyvä suoritus. Mutta tulipa uskomaton tilanne! Maldonado kosti Hamiltonille ja ajoi Hamiltonin kylkeen. Aivan uskomattoman törkeää!
|
|
|
371
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 27.08.2011 14:23
|
Mutta kyllä se tiellä pitäisi pysyä, kuten alkukaudestakin. Varsinkin Sennan nopeuksilla.
osuit asian ytimeen jokaisessa pominnassa, mutta lainasin vain tämän. Sennalla ei tosiaankaan ole mitään kunnon saavutuksia mistään sarjasta, ja varsinkin vuosi 2008(muistaakseni), kun Senna ajoi toiseksi GP2 sarjassa, ei se nostanut yhtään arvoa, koska mestaruuden voitti pappa-Pantano :D no mutta joo... Täytyy kuitenkin huomata, että Senna oli lauantaiaamun vapaissa harjoituksissa Petrovia nopeampi  tuurilla toki, ja johtui kelistä. Mutta ehkä se lupaa parempaa... Niin ja Alguersuari oli kolmas. Ei nämä ajat ole millään tavalla nyt realistisiä, koska sää on mitä sattuu. Radallahan oli paikoin enemmän vettä kuon Kanadassa.
|
|
|
375
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: F1-kausi 2011
|
: 25.08.2011 14:06
|
Se on Sennan onnistuttava nyt, sillä ikää alkaa olla jo sen verran, että jos nyt Renaultilla epäonnistuu niin haaveilut formula ykkösistä saanee heittää pois. Olen enemmän Heidfieldin puolella, mutta toivon silti Sennalle menestystä. No tuskin Senna floppailee samalla tavalla kuin Luca Badoer. 
|
|
|
376
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (29 yötä julkaisuun)
|
: 25.08.2011 12:48
|
On pohdittu, että miten kauan SC on yleensä radalla ja tähän on nyt saatu vastaus. Steve Hood vastaa twitterissä seuraavasti: Once it has the train of cars (not just the leader) it'll stay out for 1 lap, then pit the next. Technically 1.9 laps Mielestäni toi pituus on ihan hyvä, sillä voisi käydä puuduttavaksi jos joutuisi kovinkin kauan esim. Spata ajamaan ympäri. Toki se yllätyksellisyys vähän häviää, jos SC ajaa aina saman verran. E: Andy Gray kirjoittelee twitterissään, että huomenna julkaistaan "Twitter question video". Kyseiseen videoonhan ihmiset saivat lähettää twitterin kautta kysymyksiä joista 10 "huolittiin" mukaan. Tietääkseni Andy on kysellyt asioita "tehtaalta", joten mielenkiintoisia vastauksia varmasti saamme huomenissa.
|
|
|
377
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (30 yötä julkaisuun)
|
: 25.08.2011 07:18
|
Tuon videon perusteella vauriomallennus on omasta mielestäni pettymys. Ferrarin olisi pitänyt jo noista kolareista tullla tyrmätyksi...
Mitä arvosteluihin tulee niin ei niitä kannata tuijottaa. Itse pidän monesti sellaisista peleistä esim. Jotka ovat saaneet 5/10. Mielestäni aevostelujen idea on siinä, että se teksti kertoo kaikkea jännää pelistä, mutta se numero on siinä vain "pakon" edestä.
|
|
|
378
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (30 yötä julkaisuun)
|
: 24.08.2011 17:53
|
Takasiipi voi hajota 2010, pelasin netissä kavereiden kanssa ja se väittiä, että siltä hajosi takasiipi aika-ajoissa, kun joku törmäs perään. Itse tiedän, että takasiipi voi mennä ainakin oranssille. Toivoin turva-auton myötä parempaa vahinkomallinnusta, AI saisi kolaroida enemmän, tyhmää jos SC tulee vain omista kolareista.
Jos SC tulisi vain omista kolareista niin se olisi aivan turha. Luulempa koska AI on aggressiivisempi niin kolareitakin tapahtuu enemmän. Ainakin toivottavasti. Olisihan se aika namu jos pystyisi tekemään Webberit ja ajamaan Kovalaisen yli autolla.
|
|
|
380
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (30 yötä julkaisuun)
|
: 24.08.2011 16:58
|
Niinpä. Esim 2010 auto pyörähti, ja osui seinään, etusiivestä irtosi vain muutama palanen. Ja monacossa kesti 2010 osua seinään, eikä ripustukset pettäny.
Jooh, :D itelle tapahtu Monacon kesteytykset ainoastaan siitä kun auton etupää upposi radan sisään ja BUM! Auto romuna.
|
|
|
381
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (30 yötä julkaisuun)
|
: 24.08.2011 14:46
|
Napit voi toki itse asetella mieluiseksi. Itsekin olen miettinyt G27:n nappiasetelmia, sillä itse ratissa on, poiketen DFGT:n nappipaljoudesta, vain kuusi nappia. Se pakottaa sijoittamaan jotkut nappitoiminnot "keskikonsolin" nappeihin. Tärkeimmät mahtuvat toki aika hyvin rattiinkin. Ajattelin tälläistä: Kytkimeenkin saa kuulemma asetettua DRS:n, joka olisi houkuttelevaa, sillä se toisi yhden napin lisää rattiin ja pienellä opettelulla DRS:n aukaisu kytkimestä olisi varmasti erittäin luonnollisen tuntuista. Ainakin Mersun autoissahan se oikeasti aktivoidaan jalalla. Itse ajattelin juurikin tälläistä, mutta laittasiin KERSn ja DRS:n toisin päin. Oikealla peukalolla Kerssiä. Noh kokeilemallahan tuo selviää. Itse en tuota taaksepäin katsomista kovin suosi, sillä en saavuta sillä mitään. Toki joskus aina on ihan kiva vilkaista. Kerrankin saa pelissä jännittää, kun esim. 2010:ssä kun pääsit "turvalliseen" johtoon niin AI ei saanut enään kiinni vaikka vähän aina tavoittikin. Ideaali tilannehan olisi jos ajat esim. 30sec johdossa (jonka olet saavuttanut upealla taktiikalla ja todella kovalla työllä!) ja yhtäkkiä ruutuun parahtaisi SC:n logo (tai insinöörin äänenä, miten vain?) niin olisihan se hieno hetki! Siis mikäli näitä ei satu paljoakaan, vaikka uskon että SC tulee olemaan upea. Sama tilanne punaisten lippujen kanssa.
|
|
|
382
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (Safety car vahvistettu!)
|
: 24.08.2011 07:03
|
Toi Intian rata on ihan mielenkiintoisen näköinen, mutta ei ehkä tule olemaan suosikkini. Tosin sen tietää parhaiten kun pääsee kokeilemaan.
Mainittiin tuo Kyalami, joka on kyllä aika paljon saman tyylinen kuin Intiassa. Kyalamista tulee vain surullisia asioita mieleen. Levätköön he rauhassa.
|
|
|
384
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (Safety car vahvistettu!)
|
: 23.08.2011 13:24
|
Kuvat ovat ihan hienosti tehty ja peli näyttää ihan hyvältä. http://community.codemasters.com/forum/f1-2011-general-discussion-1403/470401-real-vs-f1-2011-a.htmlTuosta linkistä voitte katsoa lisää kuvia, sillä ei niitä kaikkia viitti tänne laittaa kun sivusta tulisi aika mörkö. Aikas hauska "juttu" Stephen Hoodin twitterissä. Steveltä kysytty, kun FIA kielsi nyt DRS:n yhdessä tunnetuimmassa "mutkassa". Tämähän on tietysti Span Eau Rouge. Hood vastasi tähän viestiin: No, we won't even attempt to put the Spa DRS ban in at this stage. Doesn't matter anyway, nobody will try using it twice!  Kunhan ei kävisi silleen, että Eau Rougen pystyisikin ajamaan DRS:n avulla. Noh, luulenpa että koska näin sanotaan niin CM on testannut tämän ja todennut, että turhaan kielto laittaa tuohon. 
|
|
|
385
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Politiikka - eduskuntavaalit 2011 ja eteenpäin
|
: 22.08.2011 15:21
|
Niin, otetaan alkoholistien selkänahasta se viimeinenkin euro irti. Ei tuolla pitkälle pötkitä, viinaralli siirtyy viroon. Tuossa ottaa turpaan vain se jo valmiiksi syrjäytynyt pummi, jonka viinat yhteiskunta maksaa. Taloutta on todella vaikea hoitaa, niin että nostetaan veroja, lisätään menoja, kun pitäisi alentaa veroja ja leikata menoja. "Urpilaisen mukaan valtionvarainministeriö esittää korotuksia ainakin pääomatuloveroon ja alkoholiveroon. Myös polttoaineiden ja tupakan verotusta aiotaan kiristää"
Naurattaa varmaan Viniäkin siellä rekan ratissa, kun firma menee nurin polttoainekustannuksiin. "Budjettiesityksen loppusumma on 52,2 miljardia euroa. Valtion velka olisi 88 miljardia euroa, eli 44 prosenttia bkt:sta. Alijäämä supistuisi 8,3 miljardista 6,8 miljardiin euroon."Eli suomeksi: valtion velka kasvaa kaksi(2) prosenttiyksikköä(!!!) bruttokansantuotteesta ja alijäämä supistuu(ei poistu) pari miljardia, eli velkaa otetaan lisää miltei samaan malliin. Mitä suuremmaksi velka kasvaa, sitä suuremmaksi kasvavat myös korot. Lumipalloefekti käynnistyy ja lopulta ei auta, vaikka kuinka leikattaisiin, kun ei ole vara maksaa edes korkoja. Vertailunvuoksi vuonna 2007 Yhdysvaltain julkinen velka oli 60,8 % bruttokansantuotteesta(wikipedia), tätä menoa on meidänkin velka kohta samanlainen. Naurattaa varmaan myydä omakotitaloja 500$ kappalehintaan, kuten jenkeissä nyt. Mulle on sama, vaikka hallituksessa istuisi yksin RKP(itse asiassa se varmaan hoitaisi asiat paljon paremmin, kuin nyk. hallitus), kunhan lopettaisivat sen kansalaisten perseennuolemisen ja ottaisivat vähän vastuuta tämän maan tulevaisuudsta. Ei paljon kiinnosta maksella muiden velkoja. Urpilaisen taikatemputTähän asiaan ei voi kunnolla sanoa juuta enkä jaata, mutta varmasti olet osittain oikeassa. Jokatapauksessa emme tiedä kaikkia temppuja mitä hallitus ja ennenkaikkea ne henkilöt tietävät. Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia, että jokainen tallaaja ymmärtäisi ne. (puhun nyt yleisesti en niinkään yksilöistä). Joka tapauksessa mielestäni "käsissämme" on paljon parempi hallitus kuin viime hallitus oli. Kuten sanoin alussa, minulta on turha kysyä enempää, koska voin rehellisesti sanoa etten ymmärrä näitä asioita tai oikeastaan en jaksa paneutua. Numerot.
|
|
|
386
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Re: Politiikka - eduskuntavaalit 2011 ja eteenpäin
|
: 22.08.2011 14:40
|
.
Jukka Gustaffson lupaili, että valtio kustantaa lukiokirjat osittain parin vuoden sisällä. Heti alkoi tapahtua kun saatiin demarit hallitukseen. Jes!
Sinänsä hieno idea, mutta mistä tämä raha on pois? Pahoin pelkään että, ei mistään. Lisää velkaa vaan. Uusi hallitus otti juuri viisi(5) miljardia euroa , vaikka lupasi, että aletaan leikkaamaan. No joo, nyt ollaan etsimässä sitä rahaa. Omasta mielestäni tehdään hyvää työtä kun nostetaan esim. alkoholi veroa. Ehkä lukiolaiset saavat kirjat viinasta.
|
|
|
387
|
Yleinen / Vapaa sana / Vs: Re: Politiikka - eduskuntavaalit 2011 ja eteenpäin
|
: 22.08.2011 13:53
|
Karvoja kasvoi silmiini kun luin tämän. Itse en haluaisi tunnustaa asuvani Timo Soinin kanssa samassa maassa tai maapallolla. Olisivat vaan pitäneet sen aikasemman nimityksen. Jukka Gustaffson lupaili, että valtio kustantaa lukiokirjat osittain parin vuoden sisällä. Heti alkoi tapahtua kun saatiin demarit hallitukseen. Jes!
|
|
|
389
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (Safety car vahvistettu!)
|
: 20.08.2011 19:28
|
Codemastersin foorumia selaillessa löytyi SCstä ja punaisesta lipusta toisen käden tietoa, mutta uskon tämän paikkansa pitävyyteen ainakin suurinpiirtein. Got back from gamescom yesterday, chatted to Steve on Friday about the safety car, video should be up some time next week or week after. But here's a quick recap of details on SC, red flags and restarts: Red flags - Can only happen with crashes, not with rain - Will happen when a car has broken down on the racing line, when the SC wouldn't be able to drive a normal lap. Therefor more likely to happen in Monaco than in Turkey. - There is no tinkering with tires or car set-ups under red flags
Safety car - Adheres to most of the official rules, available in SP/MP, can be turned on or off - SC will let cars pass if it doesn't pick up the leader. Will be indicated by green lights on SC, engineer and maybe an extra visual clue. - When safety car goes in, race leader gets to dictate the pace when lights go out and overtaking is allowed once the leader passes SC line - To avoid grieving players that drop behind get ghosted until they rejoin the train behind the SC in their original position, so no DTP for slowing. Initial idea was to put the player at the back of the train, but they opted for a different solution.
That's as much as I can remember from it, there will probably be a bit more details in the video, but I don't have the footage at home.
|
|
|
390
|
Yleinen / Pelikeskustelu / Vs: F1 2011 | virallinen topic (Safety car vahvistettu!)
|
: 20.08.2011 18:03
|
Dev diary 3:ssa sillä on varmasti oma roolinsa.
Turva-autolla on seuraavassa devissä big focus ainakin codemasterssin mukaan. Onko porukalla ideoita ja arvauksia mitä tapahtuu punaisten lippujen aikaan? Vähän tyhmältä tuntuisi jos punaisten lippujen tultua hypättäisiin suoraan kisan jatkumiseen.
|
|
|
|